HR and the Future of Work: Мениджърски предизвикателства, 25 октомври, Sofia Event Center, бул. Черни връх 100
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Годишната конференция за HR и мениджмънт, организирана от Капитал и Кариери е водещо събитие в областта на лидерството и управлението на хора.

От тази година ще разширим обхвата на темите, които конференцията традиционно покрива. Ще се фокусираме върху бъдещето на работата и професиите и новите дефиниции на тези понятия. Целта ни е да отговорим на динамично променящата се реалност и да разгледаме предизвикателствата, пред които мениджърите се изправят всеки ден.

Предлагаме на аудиторията предизивикателна програма, успешни и вдъхновяващи лектори и отлична нетуъркинг атмосфера, като се надяваме събитието да се превърне в традиционна годишна платформа за обмяна на знание и опит сред бизнес лидерите и HR професионалистите в България и региона. 

Част от темите в програмата:

• Какво е бъдещето на работата и кои са професиите на бъдещето
• Изкуствен интелект в работния процес: как да изградим екип от хора и роботи
• Как да управляваме успешно международни екипи и как да приобщим “различните” в офиса
• Как да постигнем по-добър баланс между работа и лично време
• Кое е работното място на бъдещето

Кога и къде
25 октомври 2017, Sofia Event Center

Формат
1 ден – лекции, дискусионни панели, нетуъркинг сесии, уъркшопи

Аудитория
500+ участника, изпълнителни директори и старши мениджъри, HR мениджъри и специалисти от различни сектори, IT специалисти, представители на консултантски компании, агенции за подбор, PR специалисти, НПО.

Регистрация:
Ранна такса за регистрация: 130 лева без ДДС

Краен срок за регистрация: 23 октомври

Лектори

  • Дейв Улрих

    Дейв Улрих Университетски професор, автор, лектор, мениджмънт коуч и консултант, съосновател на RBL Group

    Наричан от сп. "Business Week" гуру №1 в сферата на лидерството и управлението, а "Fast Company" го класира сред най-добрите създатели на бизнеса в целия свят, един от най-добрите 5 коучинг инструктори според сп. "Форбс", признат за един от най-великите бизнес мислители в света – според "Thinkers50", Дейв Улрих се увлича по идеи с въздействие. Във всичко, което пише, преподава и консултира, той непрестанно търси нови идеи, които да са насочени към някои от най-трънливите и трайни предизвикателства в наши дни.

    Неговите книги, продавани в милиони екземпляри, както и популярните му речи вдъхновяват корпоративния и академичния свят. Дейв е съавтор на над 30 книги и 200 статии, които променят облика в три сфери:

    - Новата им (Dave Kryscynski, Wayne Brockbank и Mike Ulrich) книга "Победа чрез организация" [Victory Through Organization] тълкува данни от повече от 32 000 анкетирани, с което показват как заинтересовани страни и бизнеси печелят чрез изграждането на по-силни организации. Заедно с колегите си той влияе върху мисленето (възприятието) на организацията – давайки й определението, че е като вързоп способности (организационен капацитет), и очертава способностите при управлението на таланти (Защо трябва да се работи, Акселератор на таланти), културни промени (GE Workout – програма, разработена в Дженерал Електрик, където всеки служител има възможност да даде предложения за подобрения на процеса на работа), обучение (Организационна способност за учене), и сътрудничество (Организация без граници);
    - Работата на Дейв върху индекса на лидерския капитал [Leadership Capital Index] определя лидерството през призмата на очакванията на инвеститорите, което спомага за получаване на печалба от пазарната стойност на лидерството. Тази работа оформя и внася взискателност към това как инвеститорите, управителните съвети и оценяващите агенции преценяват лидерите, за да може последните да създадат реална стойност за околните. Със своите колеги той задава основите на ефективното лидерство (Кодекс на лидерството и Резултати, родени от лидерство), свързва лидерите с клиентите (бранд "Лидерство") и обобщава начините, които да гарантират вдъхновението на лидера да се превърне в дела (Лидерска устойчивост)
    - Заедно с колегите си формират професията, наречена "Човешки ресурси"; Дейв е наричан "Бащата на Човешките ресурси в нашето съвремие" и "Мислителят на Човешките ресурси на десетилетието", понеже отделя внимание на резултатите, управлението, компетенциите и практиките в сферата на човешките ресурси (Шампиони в HR, Добавена стойност в HR, Трансформация в HR, Компетенции в HR, Отвътре навън за HR). Дейв е издал и книга подарък, в която описва бъдещето на тази сфера на дейност – "Възходът на Човешките ресурси", подарена на над 1 500 000 професионалисти от този сектор. В книгата 70 лидери на мисълта споделят своите наблюдения.

    Изнася е речи пред многобройни слушатели – досега това са 88 държави; представял е лекции на семинари за повече от половината от "Fortune 200", бил е коучинг инструктор на успешни бизнес лидери. Съосновател е на RBL Group (www.rbl.net), консултантска фирма, която повишава бизнес резултатите чрез лидерство, организация и човешки ресурс. Той се отблагодарява на професията и на хората, като работи 10 г. като редактор на сп. Human Resource Management, член е на Управителния съвет и съветник на университети и други професионални организации и служи 15 г. в Управителния съвет на Herman Miller. Известен е с това, че не спира да учи, превръща сложи идеи в лесни решения и създава реална стойност за тези служители, с които работи.

    Със съпругата си Уенди те често служат в своята църква; имат 3 деца и 8 внуци, а най-голяма радост им носи блясъкът в очите на внуците, когато видят баба и дядо.
  • Джон Ингам

    Джон Ингам Консултант по човешки ресурси и организационно развитие

    Джон Ингам е британски консултант, който отделя внимание на прилагането на иновации при управлението на таланта, организационния дизайн и развитието. Голяма част от работата му е повлияна от силната му вяра в потенциала, предлаган от по-умната инвестиция в хора и последващата възможност да се създаде нова стойност за даден бизнес.
    Професионален опит: Джон е бил директор "Човешки ресурси" към Ърнст и Янг (Великобритания) и след това в клона им в Москва, където е покривал пазарите в бившите Съветски републики. След това е директор на консултантския отдел към "Човешки ресурси" на Penna, голяма английска корпорация за личен състав, както и директор и консултант към Buck (Conduent), световна компания за бизнес аутосорсинг и процеси на работа с човешките ресурси. В момента той работи като независим консултант.
    Последните му клиенти са: европейско дружество за финансови услуги, където "Човешки ресурси" следва да осигурят половината от планирания финансов растеж на дружеството. Освен това работи като временен ръководител на капацитета за развитие на организацията за голяма английска верига с продажби на дребно, където следва да планира въвеждането на нова цифрова бизнес стратегия.
    Джон преподава и пише статии за новите възможности в работата на "Човешките ресурси". Пише и в блога Strategic-HCM. През 2016 г. е съавтор на статията "Изграждане на по-добри отдели "Човешки ресурси" – заедно с Дейв Улрих. Автор е на книгата "Социалната организация" (м. юни 2017 г.), в която се очертава нова възможност бизнесът да се конкурира чрез взаимоотношенията между своя персонал, вкл. и чрез организационен дизайн и структура.
    Джон си сътрудничи с Glassdoor – предоставя коментари за британските медии в сферата на своята дейност – пазарът на труда, и наскоро имаше няколко телевизионни изяви – Radio 4 Today programme, BBC Breakfast, BBC World Business, и Sky Breakfast.


    Джон е бакалавър по психология, магистър по инженерство и по бизнес администрация. Член е на CIPD. Призната влиятелна фигура в сферата на "Човешките ресурси", избран е за 7-ия най-влиятелен мислител за 2013 г. за "Човешките ресурси" от британското списание "HR Thinker". "HR Examiner" го включва в списъка със 100-те най-влиятелни личности и заявява: "Джон Ингам тепърва пробива в своята кариера. Не е богохулство да си го представим като следващия Улрих!"
     
  • Фльор Ботуик

    Фльор Ботуик директор "Приобщаване на таланти", регион EMEIA

    Фльор изпълнява длъжността Директор D&I (Director of Diversity and Inclusive Leadership) за EY региона Европа, Близък изток, Индия и Африка, включващ 99 страни и 105 000 души. Ролята й е свързана с разработване, управление и внедряване на интегрирана стратегия за разнообразие в тази голяма мултидисциплинарна и матрична организация. Ключово за тази позиция е ангажираността и комуникацията с клиенти, специализираното консултиране, управлението на промяната и развитието на марката на пазара. Фльор често участва в конференции и публикува статии и изследвания в тази област, а в последно време се фокусира върху глобалното популяризиране на въпроси от дневния ред на ЛГБТ. Тя е съавтор на книга за приобщаващото лидерство, публикувана през октомври 2016 г. – www.diversityandinclusiveleadership.com
    Преди да се присъедини към EY, Фльор работи 18 години в сектора на инвестиционното банкиране. Следващите 7 години работи в Lehman Brothers (LB) , където първоначално заема длъжността ръководител Човешки ресурси и отговаря за капиталовите пазари в Европа – фиксиран доход, акции и частни клиенти. През януари 2002 г. разработва Lehman стратегията за разнообразие за Европа. През този период LB получава редица признания относно напредъка им в областта на D&I; стартирането на мрежа от служители, обучението на служители в безпристрастна нагласа при подбора на персонал, мащабната инициатива за възприемане на идеята за гъвкави условия на работа и старта на програма за многообразие на доставчиците. Фльор освен това е активен участник на пазара, като заседава във външни комисии и съвети като например Лондонската агенция за развитие и Докландската капела.
  • Андрей Крету

    Андрей Крету Съосновател в 7card, Управляващ партньор в V7 Capital

    Андрей е съосновател на 7card, първата и най-голямата в Румъния абонаментна услуга, която предоставя неограничен достъп до широка гама центрове за спорт и отдих. Картата позволява на своите притежатели повече от 40 вида спортни занимания или дейности за отмора в най-различни центрове. Преди да основе компанията и марката 7card, Андрей има 8-годиен опит като професионален бизнес консултант за водещи дружества в Централна и Източна Европа. 7card вече е част от Sodexo Румъния.
  • Теодор Панайотов

    Теодор Панайотов Главен изпълнителен директор в Coursedot

    Теодор Панайотов е основател и управител на Coursedot, една от най-големите дигитални платформи за технологични курсове. Теодор има 10-годишен опит в индустрията на технологичните обучения първо като инструктор, а в последствие и като Business Development Manager за една от най-големите трейнинг компании в Европа. Теодор е един от най-младите CCSI инструктори (Certified Cisco Systems Instructor) и CCIE експерти (Cisco Certified Internetwork Expert) в Европа. През 2013 година той е приет в Global Solutions Program на Singularity University, и връщайки се в София, основава Singularity University Sofia Chapter. Теодор е единственият сертифициран експерт по експоненциални организации у нас и Chief Information Officer на Атлантическия клуб в България.
  • Маргарита Майо

    Маргарита Майо Професор по лидерство IE Business School в Мадрид

    Маргарита Майо (margaritamayo.com) е професор по лидерство към IE Business School в Мадрид, Испания. Наскоро бе номинирана за наградата за лидерство "Thinkers50", наречена още "Оскарите на управленското мислене" от в-к "Файненшъл таймс". Маргарита е автор на книгата "Искрено Ваш: как да останеш автентичен в лидерството и живота (Bloomsbury, 2018 г.). Тази книга описва вдъхновяващия опит на автентичните лидери, преплетен с резултатите от повече от 20 години академични изследвания.


    Маргарита е абсолвент на Фулбрайт от Харвардския университет и преподава в някои от водещите световни бизнес училища като Ivey School of Business в Канада, ESMT в Берлин и университета "Ланкастър" във Великобритания.


    Нейни публикации са издавани в Harvard Business Review и във водещи академични списания, сред които Journal of Applied Psychology, Academy of Management Journal, Human Relations, Academy of Management Learning & Education, и тримесечното списание "Лидерство".


    Тя често говори на международни конференции в световен мащаб, а медийните й коментари се появяват във Financial Times, Fortune, the Guardian, the Economists, Forbes и the Economic Times of India.


    Маргарита е получила образованието си в Европа и Съединените щати: магистърска степен по психология от университета "Автонома де Мадрид"; магистър по психология от университета Кларк и докторска степен по организационно поведение от Държавния университет в Ню Йорк (Бъфало, САЩ), където нейната дипломна работа за лидерството и разнообразието печели наградата за най-добра дисертация в САЩ.
     
  • Костас Зуляс

    Костас Зуляс Директор консултиране Човешки капитал

    Костас Зуляс има 28 г. управленски и консултантски опит в Гърция и Югоизточна Европа във водещи компании като Mars, ICAP и Jotis. От 2008 г. работи, като директор "Консултиране - Човешки капитал" в международната консултантска и маркетингова група ICAP. На тази позиция той отговаря за екип от консултанти в 4 държави, които се занимават с управление на представянето на служителите, психометрични тестове, центрове за оценка (assessment центрове), развитие на лидерството, корпоративна култура, компетенции и услуги по кариерно консултиране и помощ за намиране на работа при съкращаване (т.нар. outplacement). Преди да започне работа в ICAP Груп, Костас е бил част от глобалния производител на хранителни продуктиMars, като регионален мениджър за пазарите по Адриатическо море (2003-2005 г.) и маркетинг мениджър (1989 - 2002 г.). В тези роли се е занимавал с бизнес планиране, логистика, обслужване на клиенти и управление на екипи. В рамките на две години е бил и директор на отдела за износ на детски храни и десерти в компанията за хранителни стоки Jotis. Костас Зуляс е и сертифициран коуч и ментор за мениджъри на високо и средно управленско ниво. Той е и ментор на специалисти в сферата на човешките ресурси. Съдействал е в изграждането и подобряването на работата на екипи с помощта на 360-градусова обратна връзка и психометрия. За последните няколко години е сертифицирал повече от 150 международни експерти да използват и разчитат личностните тестове на най-големия американски доставчик за психометрични оценки HOGAN.
  • Мария Макулева

    Мария Макулева HR бизнес партньор за България, SoftServe

    Широко спектърен HR специалист с повече от 6 години опит с работа в глобални, матрични HR организации в компании за високотехнологични и дигитални услуги. Мария е специалист в кариерното управление, придобиването и развитието на таланти, HR бизнес консултирането, организационното развитие и управлението на промените.
  • Дима Петева

    Дима Петева Tворчески и продуктов директор, SiteGround

    Дима e сред първите служители в екипа на SiteGround - международна технологична компания, създадена в България, която се нарежда на водещи места в проучванията на Аon за най-добри български работодатели с близо 90% ангажираност на екипа си през последните две години. 
    От 2004-та година до сега, Дима заема ключова роля в различни вътрешни подразделения като мениджър на проекти, продуктов и творчески маркетинг, както и в стратегическото планиране и развитието на няколко дъщерни бранда. В момента е бранд и творчески директор на компанията. 
    Поради рязкото разширяване на екипa на SiteGround, в последните няколко години работата й е съсредоточена не само върху представянето на марката пред потенциални и настоящи потребители, но и върху комуникирането на ценностите и вътрешнo-фирмената култура на компанията сред настоящите й и бъдещи служители.
     
  • Зорница Янкова

    Зорница Янкова Директор Човешки ресурси в HPE България

    Зорница Янкова е директор "Човешки ресурси" за Hewlett Packard Enterprise за България от месец юни 2011 г. На тази си длъжност тя отговаря за две юридически лица – HP България Go To Market Organization & HP Global Delivery – център България и общо над 1000 човека персонал. В миналото тя е ръководила няколко проекта в страната и ЮИ Европа, вкл. и временно назначение като директор "Човешки ресурси" за Русия и държавите от бившия Съветски съюз през 2014 г., и ръководител "Управление на промените" за ЮИ Европа по време на проекта по разделяне и преразпределение на работата на офисите и сливането им. През последните няколко години работата й е била фокусирана основно върху преобразуването, управлението на промените и МАДО проектите в сектора "Човешки ресурси". От 01 март 2017 г. Зорница Янкова е назначена за директор на клъстера за България и Израел. Освен това тя ръководи и центъра "Човешки ресурси" на Hewlett Packard Enterprise в София. От месец април 2017 г. тя е ангажирана в проектите за работни взаимоотношения за регион Европа, Близкия изток и Африка, като води преговорите за SNB/EWC за Hewlett Packard Enterprise. Зорница е магистър по организационна психология и има почти 20-годишен опит в сектора "Човешки ресурси" – на различни позиции. Започва кариерата си през 1999 г. като директор на същия този отдел за VM Finance group, а след това и за OMV и Melexis. В тези свои позиции тя е носила отговорност за планирането на работната сила, придобиването на таланти, развитието и управлението на таланти, възнаграждение и ползи, взаимоотношения със служителите. През 2005 г. тя се премества в Сан Франциско, Калифорния, САЩ, и заема позицията Бизнес анализатор за Autodesk – за подобряване дейността и ефективността в проектите за подобрение на структурата на "Човешки ресурси". Преди да се присъедини към екипа на Hewlett Packard Enterprise Зорница заема и длъжността директор "Човешки ресурси" за Aurubis – регион ЮИ Европа, група дружества за добив и преработка на мед. Зорница е активен член на редица професионални организации в България и САЩ, сред които: Society for Human Resource Management (SHRM) in USA, Northern California Human Resources Association (NCHRA) и Българската асоциация за управление на хора.

Програма


Работна програма

9:00 – 9:30 Регистрация и кафе


Водещ Част 1: Златина Михайлова, директор "Лидерски програми", MDV Professional Education

9:30 – 9:55 Бъдещето на работата: Тенденци и предизвикателства
Предстои потвърждение на името на лектора

9:55 – 10:20 Бъдещето на организационната структура
Джон Ингам, консултант по човешки ресурси и организационно развитие, автор и лектор

10:20 – 10:45 Поглед в бъдещето: Хората, технологиите и новите професии
Предстои потвърждение на името на лектора

10:45 – 11:00 Работното място на бъдещето
Предстои потвърждение на името на лектора

11:00 – 11:30  Кафе пауза

11:30 – 11:50 Тъмната страна на лидерството
Костас Зуляс, директор консултиране “Човешки капитал”, ICAP Group

11:50 – 12:10 Автентичността: Антидот на кризата на увереността в лидерството
Маргарита Майо, професор по лидерство, IE Business School, Мадрид

12:10 – 12:30 Привличане и задържане на таланти: Какви са предизвикателствата пред мениджърите
Андрей Крету, съосновател в 7Card, управляващ партньор на V7 Capital

12:30 – 13:00 Защо приобщаващото лидерство в бизнеса е по-важно от всякога?
Фльор Ботуик, директор “Приобщаване на таланти”, регион EMEIA, EY
 
13:00 – 14:00 Обяд

Водещ Част 2: Анелия Димова, ръководител „Човешки ресурси Югоизточна Европа“, Аурубис България

14:00 – 15:00 Дискусионен панел: HR в IT сектора: Иновации, тенденции, практики
Модератор: Борислава Георгиева, мениджър Човешки ресурси, NaXex

Участници:
Мария Макулева, Country HR Business Partner, SoftServe Bulgaria
Зорница Янкова, Country HR Manager, HPE Bulgaria

предстои обявяване на още участници

15:00– 15:15 Бъдещето на корпоративните обучения
Теодор Панайотов, изпълнителен директор, Coursedot

15:15 – 15:30 Да инвестираш в щастието на служителите си
Дима Петева, творчески и продуктов директор, SiteGround

15:00 – 17:00 HR с добавена стойност: Бъдещи тенденденции и практичнин съвети
Специален гост: Дейв Улрихуниверситетски професор, автор, лектор, мениджмънт коуч и консултант, съосновател на RBL Group

17:00 Закриване
 

Партньори

Sodexo SiteGround Naxex Softserve ICAP Coursedot

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.