Retail in Detail, 31 октомври, Sofia Event Center
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

За събитието:
 
Retail in Detail. The big transformation.
Събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб. Целта е да се проследи кои от тези тенденции са достигнали до българския пазар и как ще се променя средата през следващите години. Всички тези промени поставят на изпитание традиционния бизнес и отварят вратата за нови модели. Еднодневната конференция ще срещне представителите на бизнеса, за да обменят опит както помежду си, така и да чуят от първа ръка от международните специалисти как ще се променя търговията в близко бъдеще.
 
Технологиите навлизат все по-осезаемо в търговията на дребно и вече са на всяка крачка: търговците имат информация за всичко, което търсим, харесваме, купуваме. Специалните оферти ни преследват от всички комуникационни устройства, с които боравим. Появяват се магазини, в които клиентите общуват само с машини и хората стават излишни. А вече дори не е и необходимо да се ходи до обекта – достатъчни са телефон или компютър и след няколко часа поръчаното ще ни чака пред вратата. И това е само една от промените, които се случват в ритейла. Новите технологии и опита на потребителите увеличават очакването към търговците – продуктът трябва да е качествен, уникален, с добавена стойност и на добра цена. Клиентите става по-информирани, искат да живеят природосъобразно и да се хранят здравословно. Пазаруването не е просто харчене на пари и пълнене на торби, а преживяване, подплатено с емоции и спомени. Всичко това променя средата. Търговията е в пълна трансформация.

Лектори

  • Святослава Свист

    Святослава Свист Управляващ директор, Нилсън България

  • Камен Янкулов

    Камен Янкулов Изпълнителният директор на OLX и Shedd за България

    Камен Янкулов е изпълнителният директор на OLX и Shedd за България. Компанията е част от OLX Group – един от глобалните лидери в бизнеса с онлайн обяви. Камен е част от OLX повече от 6 години, като е създал първите рекламни формати в платформата, отговарял е за динамичното продуктово развитие на olx.bg и мобилното приложение, имплементирането на възможност за доставка между потребителите, стартиране на различни услуги с добавена стойност и създаването на отдел "връзки с клиенти", който да обслужва специфичните нужди на бизнеса в България. Камен има магистърска степен по "бизнес администрация" и се вълнува от нови технологии, пътувания и спорт. Преди да се присъедини към OLX Group, Камен е работил в Нетинфо като част от търговския екип.
  • Ивайло Нецов

    Ивайло Нецов Изпълнителен директор на foodpanda България

  • Красимира Райчева

    Красимира Райчева Мениджър на VISA за България

    Красимира Райчева е мениджър на Visa Европа за България и представлява бизнес интересите на компанията в страната. Нейната роля е да развива продуктите и услугите на Visa Европа сред финансовите институции у нас. Тя управлява отношенията на компанията с банките и с други организации, които предлагат безналични разплащания. Красимира Райчева ръководи въвеждането на иновативните продукти на Visa Европа в България, сред които безконтакти, мобилни и разплащания от човек на човек. Райчева работи за Visa Европа от края на 2004 г. Преди това е ръководила множество проекти на IBM в банковия сектор. Тя има опит и в търговска банка като началник-отдел "Картови разплащания". Красимира Райчева има магистърска степен по електроника от Технически университет – София и магистърска степен по Project management от George Washington University. Завършила е мениджмънт в Henley Management College.
  • Грегор Лаптас

    Грегор Лаптас директор "Стратегии и операции", PwC Полша

  • Стефана Цекова

    Стефана Цекова Стефана Цекова, партньор Schoenherr Bulgaria

    Стефана Цекова е адвокат и съдружник в Адвокатско дружество Стоянов и Цекова всътрудничество с Schоеnherr. Тя специализира в сферата на търговското право ирегулациите, като през последните няколко години работи със засилен фокус въхузащитата на личните данни. Сред клиентите й са компании от различни сектори –търговия, информационни технологии, енергетика и инраструктура. Стефана имабогат опит с множество местни и международни дружества в различните аспекти наобработка и трансфер на лични данни, както и в множество производства пред Ко-мисията за защита на личните данни. Стефана е завършила право в Софийския университет "Св. Климент Охридски" и преминала през редица курсове за повишаване на квалификацията.
  • Стела Първанова

    Стела Първанова Директор дирекция "Търговия и маркетинг" и член на Управителния съвет, Kaufland България

    Стела Първанова е част от екипа на Kaufland България от стъпването на компанията на българския пазар. От август 2016 г. поема позицията на търговски директор и става част от Управителния съвет, а преди това преминава през различни ръководни длъжности в дирекция "Търговия и маркетинг". Преди присъединяването си към екипа на ритейлъра  е заемала позицията country manager за различни пазари в Procter&Gamble и L’Oreal. Завършила е "Икономика и управление на индустрията".
  • Милена Драгийска-Денчева

    Милена Драгийска-Денчева главен изпълнителен директор, Лидл България

    Милена Драгийска-Денчева стартира работата си за Lidl през 2002 г. като регионален мениджър по продажбите за регионите на Щутгарт и Карлсруе в Германия. Продължава в централата в Некарсулм с работа по международни проекти за Lidl International. Оглавява българския клон на компанията от стартирането на дейността й в страната и води самото откриване на оперативна работа на 25.11.2010 г. досега. Завършила право в Софийския университет. Притежава магистърска степен по право LL.M от университета в Тюбинген, Германия и MBA диплома по международен маркетинг в Business School, Ройтлинген. Член на УС на Германо-Българската Индустриална и Търговска Камара от 2013г. През 2015 г. получава членство в Съвета на жените в бизнеса в България, както и членство в УС на Сдружението за модерна търговия. В 2 от най-популярните годишни класации на най-влиятелните жени в бизнеса в България, заема 32-ро място в класацията на в. Капитал за 2012 г. и е в Топ 20 на списание Forbes за 2015 г.
  • Стоян Тачев

    Стоян Тачев Прокурист и ръководител "Проекти и процеси", Билла България

    Стоян Тачев работи в търговията на дребно от 13 години. Има опит на различни позиции в международни търговски вериги в България, Германия, Гърция, Румъния и Хърватска.В "БИЛЛА България" работи от септември 2008 година и се занимава с управление на проекти, стратегия и корпоративна отговорност. От септември 2013 година е прокурист на БИЛЛА България. Проектите, по които работи, са свързани с веригата на доставки, управление на отпадъците, корпоративен социален ангажимент и sustainability accounting. По негова идея бе разработен първият доклад по корпоративна отговорност на търговска верига в България, който бе публикуван през февруари 2016 година.
  • Диана Ангелова

    Диана Ангелова мениджър Онлайн търговия и комуникации, Декатлон България

    Диана Ангелова е мениджър Онлайн търговия и комуникации в Декатлон България - развива иимеплементира глобалната стратегия за синергия между физическите и онлайн магазини.Заемала е ръководни позиции в няколко международни дигитални платформи, лидери всектора на услуги, които представят и част от медийни групи като Naspers и Rocket Internet.
  • Дарина Стоянова

    Дарина Стоянова изпълнителен директор, Престиж-96

    Дарина Стоянова е изпълнителен директор на "Престиж-96" АД от 2014 година. Компанията е един от най-големите производители в хранителната индустрия в България и пазарен лидер в категориите бисквити, вафли и мини кейкове с марките си Траяна, Мираж, Роден Край, Хипер, Троя, Споко, Ная, Мюсли, Насладки, Престиж, Престиж Селекция, 100% Power, Престиж Wellness и FRUNU. Преди това Дарина е работила за международната компания Хенкел повече от 14 години, като през последните 9 години е била Президент на Хенкел България и е отговаряла за бизнеса Перилни и почистващи препарати в България, Румъния, Молдова и Албания.
  • Галина Петрова

    Галина Петрова супервайзор "Нови канали на дистрибуция", Кока Кола Хеленик България

    Галина Петрова е Супервайзор – Нови канали на дистрибуция в Кока Кола Хеленик България, където имплементира и адаптира стратегия на групово ниво за координация между съществуващи търговски канали и процеси и дигиталните алтернативи за тяхното развитие. В компанията е от три години. Притежава магистърска степен по Маркетинг и бизнес иновации от Aarhus University в Дания, където се занимава с пазарни проучвания и анализ в няколко компании с международно присъствие.  
  • Мариана Агич-Молнар

    Мариана Агич-Молнар Директор регион Адриатика в ГфК, Директор бизнес развитие за ЦИЕ на Integrated Market Intelligence

    Мариана е работила както от страната на клиент (Кока Кола), така и в маркетинговa агенция. Марияна прекарва 15 години в GfK, като работи върху изграждането и укрепване на GfK в Адриатика, както и върху развиване на различни инициативи в ЦИЕ. Основният й опит е в откриване на бизнес възможности от налични данни и изготвяне на стратегии. Завършва магистърска степен по маркетинг (Университет в Белград) и EMBA (Международен факултет на университета в Шефилд), стипендиант е на Британски съвет и Британски Ноухау фонд. Член на екипа на GfK Excellence и преподавател в училище по мениджмънт " Mokra Gora " по маркетинг и потребителско поведение.
  • Владимир Христов

    Владимир Христов изпълнителен директор "Бизнес Маркетинг и Продажби"

    Владимир Христов се присъединява към екипа на компанията преди повече от 15 години като стажант в първия магазин на телекома. Оттогава заема различни позиции в търговския отдел. През март 2012 г. поема ръководството на корпоративните клиенти като директор "Бизнес продажби", а от 2017 г. заема позицията главен директор "Бизнес маркетинг и продажби". Владимир Христов отговаря за цялостната B2B стратегия на компанията и ръководи развитието, укрепването и задълбочаването на бизнес-отношенията с корпоративните клиенти на оператора. Преминал е през редица специализации по лидерство и мениджмънт, а в края на годината му предстои дипломиране по EMBA програмата на университета в Шефилд.
  • Георги Малчев

    Георги Малчев Управляващ съдружник, Xplora

    Георги Малчев има над 17 години опит в областта на маркетинга - стратегически, тактически и оперативен като управленски консултант, член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на компании в сектора на услугите и производството.
    Георги е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг. От създаването на агенцията преди 24 месеца агенцията е спечелила конкурси за дигитална агенция и още управлява дигиталния маркетинг на клиенти като Nestle, Coca Cola Hellenic, Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia и т.н.
    През последните 5 години Георги е говорител, модератор и панелист на Retail in Detail, както и на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет и в УНСС.
    Георги е член е на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016 г., презибран и през 2017 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години, както и на eVolution Awards
     

Програма


Работна програма

Водещ: 
Георги Малчев
, управляващ партньор, Xplora

9:00 – 9:30 Регистрация

9:30 – 09:50
Oбщи глобални тенденции при пазаруването с акцент върху емоционалния аспект на потребителите
Святослава Свист, оглавява Ритейл дивизията на "Нилсън" за Източна Европа, Country Manager на Nielsen България

09:50 – 10:10 Голямата трансформация
Грегор Лаптас
, директор "Стратегии и операции", PwC Полша

10:10 – 10:30
Трансформацията в ритейла - новите тенденции в търговията в Европа и как се променя клиентското преживяване
Стела Първанова, директор дирекция "Търговия и маркетинг" и член на Управителния съвет, Kaufland България

10:30 – 10:50 Бъдещето на електронните разплащания и как те променят ритейла
Красимира Райчева
, мениджър на VISA за България

10:50 – 11:20 Кафе пауза

11:20 – 12:10 Дискусия
Модерната търговия на бързооборотни стоки в България - основни тенденции и предизвикателства

Участници:
Милена Драгийска-Денчева, главен изпълнителен директор, Лидл България

Стела Първанова, управител и ръководител Търговска дирекция, Кауфланд България
Стоян Тачев, прокурист и ръководител „Проекти и процеси“, Билла България

Модератор: Йордан Матеев, изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия

12:10 – 12:30 Tрансформация на бизнес модела, обслужваща ритейлъритe
Владимир Христов, изпълнителен директор "Бизнес Маркетинг и Продажби", Telenor

12:30 - 12:45  Integrated Marketing Intelligence = ново поле за изграждане на конкурентно предимство
Мариана Агич-Молнар​, директор регион Адриатика в GfK, директор бизнес развитие за ЦИЕ на Integrated Market Intelligence

12:45 – 13:05 GDPR & Retail – предизвикателствата на европейския oбщ регламент за защита на личните данни при онлайн търговията
Стефана Цекова, партньор, Schoenherr Bulgaria

13:05 - 14:00 Обяд

14:00 - 14:20 #WellДнес
Дарина Стоянова, изпълнителен директор, Престиж-96 АД

14:20 - 14:40 Управление на аудиториите в един бързо растящ свят на доставка на храни
Ивайло Нецов, управител, Foodpanda България

14:40 - 15:00 Микроаудотриите в OLX и как да се справяме с тях
Камен Янкулов
, изпълнителен директор, OLX Group Bulgaria

15:00 - 15:20 
От big data към микроаудитории - зад кулисите на успешния дигитален подход на Decathlon
Диана Ангелова, мениджър Онлайн търговия и комуникации, Decathlon Bulgaria

15:20 - 16:00 Дискусия

Как да работим с микроаудитории

Участници:
Ивайло Нецов, управител,
Foodpanda България
Камен Янкулов, изпълнителен директор OLX Group Bulgaria
Диана Ангелова, директор комуникации и електронна търговия, Decathlon Bulgaria

Галина Петрова, супервайзор "Нови канали на дистрибуция", Кока Кола Хеленик България
Дарина Стоянова, изпълнителен директор, Престиж-96 АД

Модератор: Георги Малчев, управляващ партньор, Xplora

 

Партньори

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

  • Отдел "Събития"
    event@economedia.bg

    тел: 02/ 4615 451
  • За счетоводни въпроси
    krasimira.ganchina@economedia.bg

    тел:02/ 4615 458