31 октомври, Sofia Event Center
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

В постоянно променяща се среда и все по-дигитална икономика трябва да се уверим, че притежаваме необходимите умения, за да посрещнем изискванията на бъдещето на работата. Новите технологии, изкуственият интелект, автоматизацията и машинното самообучение променят изцяло бизнес процесите и организациите.
Още няколко тенденции пренаписват концепцията за работа, каквато я познавахме до скоро. Такива са изместените граници между професионалния и лични живот на хората, очакванията за многообразие и приобщаване на работното място, по-дългата продължителност на живота, която ни задължава постоянно да придобиваме нови и различни умения, спецификите на поколението Z, очакването за гъвкави условия на работа и др.

Къде са рисковете и какви са възможностите, които тези промени създават?
Как новата реалност може да помогне на хората и организациите да бъдат по-продуктивни и да добавят стойност?
Как да постигнем баланс и да се фокусираме върху сътрудничеството между технологиите и хората?
Как да развием човешки умения като креативност, емпатия и етика заедно с дигиталните умения?

Заповядайте на 16-то издание на HR and Leadership Forum в София на 31 октомври, за да потърсим заедно възможните отговори и решения!

Теми в програмата:
  • Как хората да останат ценни в технологичната ера
  • Кои са новите ключови умения, които ще трябва да притежаваме в бъдеще
  • Как ефективно да прилагаме новите технологии на работното място
  • Защо в ерата на роботите е важно да имаме стратегия, ориентирана към хората
  • Работното място като двигател на организационна култура в компанията
  • Как невронауката ни помага бързо и ефективно да се приспособим към постоянните промени
  • Кои са успешните стратегии за привличане на нови таланти
  • Как да изградим силно служителско преживяване

Формат:
✔Индивидуални презентации
✔Дискусионни панели
✔Нетуъркинг сесии
✔Паралелни лекции
✔Практични уъркшопове

Аудитория:
600 + посетители – изпълнителни директори и старши мениджъри, HR професионалисти от компании от различни сектори, консултантски компании, агенции за подбор, PR специалисти, НПО

Място: Sofia Event Center

Цена на билети:
Супер ранна регистрация до 7 юли: 120 лева без ДДС
Ранна регистрация от 8 юли до 2 септември: 180 лева без ДДС
Регистрация от 3 септември до 23 октомври: 230 лева без ДДС
Късна регистрация от 24 до 30 октомври: 300 лева без ДДС

Краен срок за регистрация: 30 октомври 2019 г.

*На събитието няма да се допускат лица под 18 год.
 

Лектори

  • Д-р Даниел Съскинд

    Д-р Даниел Съскинд Научен сътрудник по икономика Balliol College, University of Oxford

    Д-р Даниел Съскинд е научен сътрудник по икономика в Balliol College, University of Oxford, където изследва влиянието на технологиите и в частност на изкуствения интелект върху пазара на труда. Преди да започне изследователската си дейност, Съскинд трупа опит на "Даунинг стрийт" 10 като политически съветник и анализатор. По-широката публика познава Съскинд и като съавтор на книгата The Future of the Professions, която той пише заедно с баща си Ричард Съскинд. В нея двамата разглеждат въздействието на технологиите върху пазара на труда и как обществото ще се справя с настъпващите технологични промени.
  • Джоуи Прайс

    Джоуи Прайс Основател JumpstartHR, публичен лектор

    Джоуи Прайс е награждаван специалист по човешки ресурси, бизнес коуч и лектор. Той е основател и изпълнителен директор на Jumpstart: HR - консултантска компания по HR за малки фирми и стартъпи, и водещ на Business, Life и Coffee - неговия седмичен подкаст за личностно и професионално развитие. 
  • Теодора Петкова

    Теодора Петкова Главен изпълнителен директор и председател на борда на директорите, Уникредит Булбанк

    Теодора Петкова е председател на Управителния съвет и главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк. Преди това тя е член на УС и главен риск директор на УниКредит Булбанк, както и председател на Кредитния съвет на банката, на Комитета по провизиране и реструктуриране и член на Кредитния комитет. Теодора Петкова започва кариерата си в банката като кредитен анализатор през 2002 г. и става старши мениджър на екипа за корпоративно кредитиране през 2007 г. От 2009 до 2015 г. Теодора е директор на управление "Кредитен риск", а от септември 2015 г. е директор на Международния център в "Корпоративно, инвестиционно и частно банкиране". Теодора Петкова е член на Надзорния съвет на УниКредит Кънсюмър Файненсинг и Уникредит Лизинг и има многогодишен опит като член на Борда на директорите на УниКредит Факторинг. Тя е член на управителния съвет на Асоциацията на банките в България и част от съвета на директорите на Борика АД. Теодора Петкова е магистър по финанси от УНСС и има Global Executive MBA от Carlson Business School на University of Minnesota и от Vienna University of Economics and Business.
  • Судхир Сасейдхаран

    Судхир Сасейдхаран Ръководител, LEGO Workplace Design

  • Ани Байо

    Ани Байо Chief Learning Strategist, EdCast

  • Тим Курт

    Тим Курт Изпълнителен директор и вице-президент на Аурубис България

    Тим Курт е роден на 8 юли 1967 г. в гр. Бремен, Германия. Той е специалист по логистика от Университета по приложни науки в гр. Фрийдберг, Германия. Той започва кариерата си в "Uniever" (1990-2001 г.), където като Ръководител "Износ" натрупва опит в областите планиране, закупуване, счетоводство и обслужване на клиенти. Развитието на кариерата му продължава в компанията "Numico" и до 2004 г. заема позицията Ръководител "Логистика" за брандовете "Milupa" и "Pulmoll", като се занимава главно с планиране и осигуряване на суровини за дейността на фирмата. От 2004 до 2006 г. живее и работи в гр. Ополе, Полша, като заема позицията "Директор" "Верига доставки". В NA Cumerio (предишното наименование на Аурубис) започва работа през 2006 г. и до месец юли на 2014 г. е Вицепрезидент "Корпоративна логистика". Допълнителено в периода 2009- 2013 г. заема и корпоративната функция мениджър "Иновации" на концерна. Участвал е в реализацията на множество проекти на Групата, някои от които и в България. От 1 август 2014 г. поема позицията изпълнителен директор на Аурубис България. Ot 2015 г. Изпълнява и функцията на Президент на Грмано-Бърлгарската индустриално-търговска камара.
  • Николай Неделчев

    Николай Неделчев Основател и изпълнителен директор, Publicis Groupe Bulgaria

    Николай Неделчев е основател и изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" - една от най-големите комуникационни групи в страната и партньор на френската Publicis Groupe. "Publicis Groupe България" представлява Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BrandWorks, Publicis Dialog, ZenithMedia, Starcom, MSL, Red Lion и Digitas. Неделчев е член на редица международни организации в сферата на рекламата, връзките с обществеността и бизнес комуникациите и е част от изпълнителните съвети на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и "Джуниър ачийвмънт България".
  • Александър Димитров

    Александър Димитров Председател на Управителния съвет и главен изпълнителен директор на А1

    Александър Димитров има повече от 18 години опит в телекомуникациите. Той заема настоящата си позиция от 1 октомври 2015 г., когато се присъединява към екипа на A1 от Виваком, където заема поста главен търговски директор от 2008 г. Преди това е бил търговски директор (2001 – 2006 г.) и главен изпълнителен директор (2006 – 2008 г.) на Германос Телеком България. Под негово ръководство през 2018 г. телекомът успешно осъществява една от най-мащабните кампании по ребрандиране у нас, въвеждайки бранда А1. Трансформацията на компанията е свързана не само с визуалната промяна, а с въвеждането на иновативни продукти и услуги, нов подход в работата с клиентите и въвеждане на нова политика по отношение на служителите. От март 2017 г. година Александър Димитров е член на управителния съвет на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България. През 2018 г. е отличен като "Мениджър на годината" в най-престижния конкурс за лидерски постижения в страната на сп. "Мениджър" и като "Мистър Икономика" в конкурса на КРИБ и сп. "Икономика". Александър Димитров притежава магистърска степен по електрически машини и апарати от Техническия университет в София и магистърска степен по мениджмънт и маркетинг от Университет за национално и световно стопанство в София.
  • Невил Причард

    Невил Причард Основател и изпълнителен директор, People in Flow

  • Сабрина Дик

    Сабрина Дик Директор "Човешки ресурси", SAP, Централна и Източна Европа

    Сабрина Дик е HR Director за Централна и Източна Европа и с екипа си отговаря за 16 страни с повече от 5000 служители, за дефинирането и имплементирането на HR стратегията за региона. През последните повече от 10 години в SAP Сабрина е заемала различни позиции в различни сфери на бизнеса и HR. Тя е завършила International Business and Intercultural Studies в Heilbronn University в Германия. Сабрина силно вярва в идентифицирането на потенциала на индивидите за развитие и в силата на многообразието и включването. Ежедневно тя работи за по-ефикасни процеси, които да позволят на бизнеса да взема по-бързи и по-добри решения. В личния си живот Сабрина намира баланс и тества собствените си ограничения чрез CrossFit, обожава да пътува и да опознава нови култури.
  • Евелина Атанасова

    Евелина Атанасова Асистент професор по бизнес администрация, човешки ресурси и организационно лидерство в Brandman University

    Д-р Евелина Атанасова е асистент професор по бизнес администрация, човешки ресурси и организационно лидерство в Brandman University в Ървайн, Калифорния. Тя има богат преподавателски опит в Ecole des Hautes Etudes Commerciales и California State University. Изследователските интереси на д-р Атанасова включват теории за управление на организацията и теории за организационно поведение. В момента Атанасова изследва стратегиите за социален нетуъркинг като начин за подобряване на индивидуалното представяне чрез разработване и използване на социалния капитал. Нейните изследвания са представени на големи академични конференции като The Academy of Management и European Group for Organization Studies. Д-р Атанасова има дългогодишен стаж в управлението на човешките ресурси като HR мениджър в българската телекомуникационна компания Vivacom.
  • Улрих Хапе

    Улрих Хапе Изпълнителен директор, Fraport Bulgaria

  • Рене Томова

    Рене Томова съосновател, Creative Shower

    Рене Томова е съ-основател на агеция за дизайн мислене Creative Shower, която развива лабораторията за дизайн мислене във фонда за рискови инвестиции Eleven. Рене има MBA/MIM degree from Weatherhead School of Management и The Thunderbird School of International Management в САЩ. Creative Shower e агенция за дизайн мислене, която помага на компаниите да трансформират своите процеси, продукти и услуги и да развият талантите си с цел постигане на по-добри бизнес резултати. Основната цел на Creative Shower е да използва методите на дизайн мисленето и други инструменти и използвайки инсайти от поведението на външните и вътрешни клиенти на компанията, да ги превърне в иновации в действие чрез създаването на продукти и услуги с висока добавена стойност за бизнеса и обществото. Рене е заемала длъжност Marketing and Retail director в Мтел от 2002 до 2012 г. И е отговаряла за големи стратегически и тактически решения на компанията, влагайки усилия в развитието на CRM процеса и подобряване на клиентското преживяване. Тя е известна с нейното нестандартно мислене, нетрадиционни подходи и иновативни практики. През последните пет години Рене работи със стартиращи компании и корпорации, на които помага да се справят с предизвикателствата, свързани със създаването на иновации и иновационни методи и подходи за създаване на бизнес стойност. Последният й проект е за иновативен начин на учене чрез аналогии и ускоряване на споделеното знание на успешните българи - серията майсторски класове Moving forward by design.
  • Марио Бакалов

    Марио Бакалов Пилот на А-380, мотивационен лектор

    Марио Бакалов е пилот на най-големия пътнически самолет в света - Airbus A380. Той е е завършил академията на Lufthansa за пилоти и оттогава работи в компанията, като вече има пилотски ранг старши първи офицер. Освен това Марио е и дългогодишен инструктор и мотивационен лектор, като в своите лекции използва интересни модели и примери от живота и работата си, с които насърчава участниците да вярват в себе си и в своите способности, както и да бъдат успешни и целеустремени.
  • Мария Атанасова

    Мария Атанасова директор "Човешки капитал" за региона EMEA, Progress

    Мария Атанасова става част от HR екипа на Progress (тогава Telerik) през 2010 г., като кариерният й път преминава през различни роли в областта на човешките ресурси. След като Progress придобива Telerik през 2014 г., Мария поема ролята на глобален HR бизнес партньор за цялата инженерна група на Progress (около 800 човека). Днес Мария е директор "Човешки капитал" за региона EMEA, отговаряйки за цялостното преживяване на служителите и HR инициативите за трите главни офиса там (България, Англия и Холандия). Тя изпълява ролята и на стратегически бизнес партньор в глобален мащаб за една от дивизиите на компанията - Developer Tooling. Мария има богат опит в пълния спектър на управление на човешките ресурси, както и в управлението на ключови глобали проекти, фокусирани върху изграждането на работодателската марка на Progress, развитието на иновативна философия на подбора на талант и отношението към кандидата. Мария има бакалавърска степен по управление на човешките ресурси от Американския университет в България, диплома за управление на човешките ресурси от CIPD и сертификат за "Стратегически HR бизнес парньор" от американската организация HCI. Рецептата й за успех, която тя следва при всяка HR програма или процес, е: "Иницииран от бизнес нуждата и валидиран от служителите". Вярва, че работата със софтуерните инженери я е научила на това винаги да търси по-доброто решение, да е смела и да експериментира.
  • Катерина Шопова

    Катерина Шопова Директор Човешки ресурси на Лидл България EOOД & КО. КД

    Кариерният й път започва в Coca-Cola Helenic Bottling Company, където подпомага административното звено към отдел "Човешки ресурси". Две години по-късно тя вече е част от екипа на British American Tobacco, където в продължение на осем години преминава през всички нива в областта на човешките ресурси и работа с хора. През този период участва активно в процеса по промяна на бизнес модела и нова организационна структура в България и оглавява успешно редица проекти, свързани с изграждане на корпоративната култура, управление на промяната, установяване на устойчив и конкурентен процес по наемане на ключови служители и управление на програмите за таланти в организацията. Кариерата й продължава в "Каменица" АД, където е част от лидерския екип, който отговаря за изграждането и имплементирането на новата клъстърна структура на компанията, включваща пазарите България и Румъния. В началото на 2018 г. става част от екипа на Лидл България като прокурист и директор "Човешки ресурси".
  • Ева Македонска

    Ева Македонска HR директор, Ingram Micro

  • Краси Георгиев

    Краси Георгиев Ултрамаратонец, приключенец, коуч, съосновател на Chair UP

    Краси е първият българин, участвал и успешно завършил едно от най-трудните състезания по бягане в света – "Badwater" в Долината на смъртта (216 км по загрят до 90°C асфалт). Той има зад гърба си над 60 маратона (42 км) и повече от 30 ултрамаратона (над 100 км) на места от Арктика до Камбоджа, от пустинята Сахара (легендарният 240 км Маратон на пясъците) до бразилската джунгла (257 км). Краси започна да бяга на 30-годишна възраст, когато е пушач с наднормено тегло и изключително нездравословен начин на живот. Той бързо открива, че бягането е неговият спорт и начин да промени живота си. Започвайки с разходки в парка, Краси постепенно се увлича по бягането и започва да тича на все по-дълги разстояния. През миналата година ултрамаратонецът постигна изключителен успех и привлече внимание с две свои благотворителни предизвикателства. Те включваха 36 часа на бягаща пътека в търговски център в София, както и още 55 часа бягане в парк в Пловдив. И двете събития имаха една и съща кауза – набиране на средства за спортни лагери за деца с онкохематологични заболявания.
  • Димитрина Сивкова

    Димитрина Сивкова Физиотерапевт, Chair UP

    Димитрина е физиотерапевт и управител на "Fina Style"(2002) – център за масажи и физиопрофилактика. Член е на управителният съвет на Българската асоциация на физиотерапевтите, както и инструктор на най-големия бранд за кинезиологичен тейпинг в света – Rocktape. Работи повече от 18 години в сферата на масажите, спортното възстановяване и кинезитерапевтични процедури, свързани със заседналия начин на живот на работещите в офиси. За първи път започва да се интересува от тези проблеми през 2006 г., когато "Fina Style" открива клон в голяма бизнес сграда и започва да работи с един от телекомите в страната. От тогава и до днес търси и изпробва възможностите за намаляване на негативните ефекти от заседналият начин на живот чрез кинезиотерапевтични и физиотерапевтични практики. Работи с активни спортисти и е участвала в редица спортни събития и екстремни предизвикателства като индивидуален физиотерапевт. Димитрина е и физиотерапевтът на ултрамаратонеца Краси Георгиев.
  • Петър Иванов

    Петър Иванов Мениджър, предприемач, експерт по виртуални екипи

  • Кремена Лефтерова

    Кремена Лефтерова HR Бизнес партньор, MARS България

    Кремена Лефтерова е бизнес партньор "Човешки ресурси" в Mars България, като отговаря и за Албания, Черна гора, Косово и Северна Македония. Ангажирана е активно с прилагането на стратегията на компанията за развитие на служителите и с постигането на общите цели на екипа. Кремена Лефтерова притежава богат опит в сферата на човешките ресурси, като преди да се присъедини към Mars е работила за Ingram Micro и Penny Market.
    Завършва Мюнхенски университет "Лудвиг-Максимилиан", откъдето получава магистърска степен по социология, скандинавистика и компютърна лингвистика.
  • Джордж Парцакулакис

    Джордж Парцакулакис регионален директор човешки ресурси за Югоизточна Европа, PMI

  • Александрина Димитрова

    Александрина Димитрова Изпълнителен директор, фондация "Сийдър"

    Александрина Димитрова е Изпълнителен директор на фондация "Сийдър" - българска неправителствена организация с над 13 години опит в деинституционализацията и предоставянето на качествени социални услуги на деца и хора в неравностойно положение. Александрина ръководи екип от 100 служители и отговаря за устойчивото развитие на организацията, застъпническата й дейност и набирането на средства от корпоративни и индивидуални дарители. Организацията активно промотира корпоративната социална отговорност и създава дългосрочни партньорства с международни и български компании, в резултат на което успява да привлече 600 000 лв. на година за каузата. Александрина е бакалавър по международни отношения от СУ "Св. Климент Охридски" и е завършила едногодишен курс по Политически науки в Университета на Мисури, САЩ със стипендия от програмата "Младите лидери на България". През 2015 г. е избрана като един от новите лидери "40 под 40" по проекта на "Дарик радио", а през 2018 г. става част от селекцията на Forbes България "30 под 30".
  • Цветелина Тенева

    Цветелина Тенева сертифициран LEGO® Serious Play® фасилитатор

    Съосновател и старши фасилитатор в The Business Institute. Професионалист и фасилитатор с богат опит в областите: развиване на екипи, лидерство, Participatory Leadership техники, стратегически и маркетинг мениджмънт, бизнес моделиране. Основен фасилитатор на бизнес тренинги и бизнес симулации за корпоративни клиенти, включително Telenor България, Paysafe, Vivacom, A1 България, Sensata България, Actavis България и др.
  • Ралица Станоева

    Ралица Станоева LEGO® Serious Play® ко-фасилитатор

    Старши фасилитатор в The Business Institute. Професионалист и фасилитатор с богат опит в областите: стратегически и маркетинг мениджмънт, развиване на екипи и симулации за лидерство, тренинги с LEGO® материали. Основен фасилитатор на бизнес тренинги и бизнес симулации за корпоративни клиенти, включително Vivacom, A1 България, Sport Depot, Actavis България, Cargill, IBM и др.
  • Владимир Кънчев

    Владимир Кънчев основател, управител и старши консултант, Сървис Центрикс ООД

    Владимир притежава богат професионален опит в областта на информационните технологии. Участвал е в международни проекти за внедряване на системи за автоматизация ИТ и бизнес процеси. Фирма Сървис Центрикс е лидер в роботизиране на бизнес процеси в организации в различни области: банки, телекоми, производства, търговия и други.
  • Майя Пейчева - Такева

    Майя Пейчева - Такева HR мениджър на Hewlett Packard Enterprise (HPE) за България

    Майя Пейчева-Такева е HR мениджър на Hewlett Packard Enterprise (HPE) за България. Има повече от 13 години опит в HR сферата в различни индустрии. Ръководи и локалния HPE HR Hub – център, който съсредоточава специалисти с разнообразни и комплексни HR профили, предоставящи услуги за страни от целия свят. Има две бакалавърски степени – по психология и социология. Магистърската й степен е по организационна психология. Сертифицирана е в психотерапевтичния метод на психодрама.
  • Боряна Желева

    Боряна Желева Бизнес Анализатор, Hewlett Packard Enterprise (HPE) за България

    Боряна Желева е част от Hewlett Packard Enterprise от 2007 година. В момента заема длъжност Бизнес Анализатор, но за изминалите 12 години е преминала през различни роли, всяка от които в сферата на предоставяне на отдалечени услуги на HPE клиенти. Също така, тя е сред основателите на The Cause – вътрешнокорпоративна група от служители, която изцяло на доброволчески начала подпомага широка гама от благотворителни каузи. Боряна е отговорна за въвеждането и управлението на екологични практики в офиса. Като дългогодишен доброволец и това, което прави като част от компанията, резонира с нейните лични ценности и й дава възможност постоянно да е обградена от съмишленици на каузите, които подкрепя.
  • Иван Димов

    Иван Димов изпълнителен директор на Български център по предприемачество

    Иван Димов е изпълнителен директор на Български център по предприемачество, организация, изграждаща двупосочен мост между Силициевата долина и българската предприемаческа екосистема, както и основател и председател на фондация "Сингъл Степ", която подкрепя, мотивира и овластява млади ЛГБТИ хора в България. Професионалната му кариера е в сферата на финансите: инвестиционен банкер и частен капиталов инвеститор в Ню Йорк и Сидни, Австралия в секторите на медиите, телекомуникациите и технологиите. Иван е запален маратонец, кросфитър и пътешественик.
  • Златина Михайлова

    Златина Михайлова основател на консултантска компания Зиво

    Златина Михайлова е фасилитатор, обучител, коуч. След повече от 20 години в корпоративния свят на различни мениджърски позиции, днес Златина е основател на консултантска компания Зиво. Тя вярва, че когато хората и организациите, са водени от важните за тях неща, т.е. от ценностите, от споделените ценности, то тогава най-бързо и лесно се осъществява връзката между получените резултати, начертаните стратегии и желаната визия.  
    Това е и вярването, което живее всеки ден заедно със съпруга си и 4-те им деца.

     

Програма


Основна програма

Водещ: Златина Михайлова, фасилитатор, обучител, коуч, основател на Zivo

08:45 – 09:30 Регистрация и кафе

09:30 – 09:40 Откриване
Галя Прокопиева, изпълнителен директор, Икономедиа
Проф. дфн Анастас Герджиков, ректор, СУ “Св. Климент Охридски”

09:40 – 10:15 Бъдещето на работата и професиите
Даниел Съскинд, научен сътрудник по икономика в Balliol College, University of Oxford

10:15 – 10:45 Навлизането на роботите: защо е важно да имаме стратегия, ориентирана към хората, в дигиталната ера
Джоуи Прайс, основател на JumpstartHR, бизнес коуч

10:45 – 11:05 Бъдещето на ученето: пътят към новия корпоративен университет
Ани Байо, Chief Learning Strategist, EdCast Europe

11:05 – 11:35 Кафе пауза

11:35 – 12:00 Работното място като двигател на културата в организацията
Судхир Сасейдхара, глобален ръководител, LEGO Workplace Design

12:00 – 12:15 Пропастта между реалността и преживяването! Защо HR трябва да я запълни!?
Катрин Хааг, директор "Човешки ресурси" за региона MEE, SAP, HR консултант, обучител и коуч
Сабрина Дик, директор “Човешки ресурси”, ЦИЕ, SAP

12:15 – 12:55 Дискусионен панел: HR като двигател на растеж за бизнеса

Ева Македонска, директор “Човешки ресурси”, Ingram Micro
Катерина Шопова, директор “Човешки ресурси”, LIDL
Кремена Лефтерова, HR Бизнес партньор, Mars България

Модератор: Мария Атанасова, директор "Човешки капитал" за региона EMEA, Progress

12:55 – 13:00 VentureOUT - empowering employers and young LGBT people in Bulgaria. A Single Step Foundation initiative.
Иван Димов, изпълнителен директор на Български център по предприемачество, основател и председател на фондация “Сингъл Степ”
13:00 – 14:00 Обяд

14:00 – 14:10 Лидерство с кауза: Корпоративната социална отговорност в полза на бизнеса и хората
Александрина Димитрова, изпълнителен директор, фондация “Сийдър”

14:10 – 14:25 Лидерство по време на трансформация: ролята на HR
Джордж Парцакулакис, регионален директор “Човешки ресурси” за Източна Европа, Philip Morris International

14:25 – 15:25 Дискусионен панел: Лидерство в действие

Теодора Петкова, главен изпълнителен директор, Уникредит Булбанк
Тим Курт, изпълнителен директор, Аурубис България
Александър Димитров, главен изпълнителен директор, А1
Николай Неделчев, изпълнителен директор, Публисис Груп България
Улрих Хeппе, изпълнителен директор, Фрапорт България - летища Варна и Бургас
Модератор: Рене Томова, съосновател, Creative Shower

15:25 – 15:40 Кафе пауза

15:40 – 16:00 Човешки капитал срещу социален капитал: бъдещето на управлението на талантите
Евелина Атанасова, асистент професор по бизнес администрация, човешки ресурси и организационно лидерство в Brandman University

16:00 – 16:20 A Career That Fits Your Life
Майя Пейчева-Такева, HR мениджър, Hewlett Packard Enterprise (HPE)
Боряна Желева, бизнес анализатор, HPE

16:20 – 16:40 Възможностите на невропластичността: може ли човешкият мозък да надмине изкуствения интелект?
Невил Причард, основател и изпълниетелен директор, People in Flow

16:40 – 17:00 The Sky is Not a Limit: отвъд ограниченията
Марио Бакалов, пилот на А-380

17:00 – 18:00 Коктейл

ПАРАЛЕЛНА ПРОГРАМА: УЪРКШОПОВЕ

ЗАЛА АЛФА 1

10:15 – 11:00
Мощни виртуални екипи: как да изпълняваме проектите по-бързо, да сме успешни в битката за таланти и да подготвим организацията си за бъдещето!
Водещ: Петър Иванов, мениджър, предприемач, и експерт по виртуални екипи
Повече информация

12:10 – 13:00
Какви ще са лидерите и организациите на бъдещето? Как да се превърнем в тях?
Интерактивна коучинг сесия за мениджъри, лидери и HR екипи
Водещи: Емма Берсуцка, коуч и профайлър и Иван Динков, консултант и фасилитатор, MasterKeys
Повече информация

14:00 – 14:45 
Как да изградим отлично служителско преживяване отвътре навън
Водещ: Джоуи Прайс, основател, JumpstartHR, бизнес коуч
Повече информация

16:00 – 17:00
Повече ефективност, настроение и енергия в офиса с програмата CHAIR UP
Уъркшоп, насочен към цялото тяло, включително нашия баланс, фокус и части от тялото, които са повлияни най-силно от заседналия начин на живот.
Водещи: Краси Георгиев, ултрамаратонец, приключенец, коуч и Димитрина Сивкова, физиотерапевт
Повече информация

ALFA 2 HALL

11:30 – 12:10
Роботизиране на бизнес процеси – добри практики и предизвикателства​
Водещ: Владимир Кънчев, управляващ партньор, Service Centrix
Повече информация

15:00 – 16:00
Синхрон между поколенията: бъдещето на работното място
Работилница, основана на методологията LEGO® SERIOUS PLAY®
Водещи: Цветелина Тенева, сертифициран фасилитатор за LEGO® Serious Play® 
Ралица Станоева, ко-фасилитатор за LEGO® Serious Play ®
The Business Institute

Повече информация

Партньори

Aurubis Selectium SAP Telus Mars Ingram Lidl PM Devin СУ Publicis Coursedot ServiceCentrix

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.