5 ноември, Sofia Event Center
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Конференцията Retail in Detail от 2019 вече се нарича The Future of Retail / Бъдещето на Ритейла и се фокусира върху тенденциите и иновациите, които моделират индустрията. 
Със своята 14 годишна история Retail in Detail форумът, се утвърди като платформа, която свързва и подкрепя цялата екосистема в ритейл сектора. 
Целта на събитието е да проследи кои са новите тенденции, достигнали до българския пазар, и как ще се променя бизнес средата през следващите години. Всички тези промени ще поставят на изпитание традиционния начин за правене на бизнес и ще отварят вратата за нови възможности и партньорства.
Форумът The Future of Retail е пресечна точка за основните и най-активни играчи на българския пазар и предоставя място за обмен на ценен опит, добри практики и нови идеи.

Теми в програмата

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години?
- Кои са предизвикателствата и възможностите пред местните търговци?
- Възможности за развитие и как българските компании могат да навлязат на регионалните пазари ?
- Как дигитализацията повлиява на индустрията и кои са новите технологии в ритейл сектора – роботика, изкуствен интелект, подходи, базирани на данни, лицево разпознаване?
- Ще навлезе ли ритейла в една по-устойчива и екологична фаза?

- Кои са тенденциите, които ще дефинират ритейл маркетинга през следващите години и как по-добре да ангажираме клиентите си?
- Как да създадем синергия между физическите и онлайн магазини?
-
Клиентите стават все по-информирани, те искат да живеят и да се хранят здравословно – какво може да им предложи ритейла?
- Кои са иновациите по отношение на търговските пространства, архитектура и недвижими имоти?

Формат
- презентации
- дискусионни панели
- нетуъркинг сесии

Защо да участвате
- Станете част от аудитория от 300 + участника и използвайте възможността за контакт с представители на високо ниво от най-успешните компании на пазара
- Разберете бъдещите тенденции и иновации, които ще формират сектора от вдъхновяващи международни лектори
- Чуйте най-успешните практики и научени уроци от българския пазар

Профил на аудиторията
Позиция: висш мениджмънт (търговски, финансов директор), среден мениджмънт, бранд мениджъри, собственици, съдружник, CEO (изпълнителен директор, управител)
Тип на организацията: производители, търговска верига, търговия и дистрибуция, изследователски агенции; браншови организации/фондации, софтуерни компании, финансови и банкови услуги, консултантска дейност, оборудване, вносители

Кога и къде
Sofia Event Center, 05 ноември, 2019

Конференцията ще се проведе на български и английски език и ще има осигурен симултанен превод

Регистрация
Ранна регистрация до 31 август 120 лв без ДДС
Ранна регистрация от 1 септември до 21 октомври 180 лв без ДДС
Регистрация след 21 октомври  240 лв без ДДС
* Събитието е за лица над 18 г.

Лектори

  • Алекс Урсу

    Алекс Урсу Мениджър за Централна и Източна Европа, Маркетингови решения, Salesforce

    С над 8 години стаж в някои от най-големите световни компании за технологични решения и доставчици на облачни платформи, Алекс има опит както на местния, така и на международния пазар на технологии. През тези години той работи с клиенти от региона на Централна и Източна Европа по проекти за дигитална трансформация и клиентско преживяване. В момента работи като регионален маркетинг мениджър на Salesforce за Централна и Източна Европа.
  • Андреа Пики

    Андреа Пики Ръководител дизайн на преживяването, River Island

    Андреа Пики има образование в сферата на когнитивната психология и компютърните науки, със специализации в областта на взаимодействието между човека и компютърите в Станфордския Университет и бизнес и дизайне мислене в Технологичния Университет в Масачузец. Има над 20-годишен опит в областта на дизайна, а през последните 10+ години той ръководи екипи и допринася за създаването на продукти и услуги, използвани от милиони потребители. Андреа е работил с и за компании като Apple, Google, Samsung, Nokia и Sony, но също и Virgin Media, Ryanair, British Airways и в момента River Island.
  • Андрю Бъсби

    Андрю Бъсби Автор, лектор и анализатор, Retail Reflections


    Автор, лектор и анализатор в областта на ритейла, Андрю е основателят на Retail Reflections и една от най-популярните фигури в търговията на дребно - често поставян в топ 20 на най-вличтелните личности в ритела .
    Сътрудник на Forbes и футурист на IBM, Андрю е постоянно търсен както като автор, така и като лектор и редовно е цитиран в медиите - по телевизията, радиото и в националната преса.
    В над 20-годишната си ритейл кариера, Андрю е заемал висши позиции в Kingfisher и Superdrug, преди да продължи да работи с търговци като Arcadia, Debenhams, John Lewis и Argos.
    Освен че пише собствен блог за ритейл, Андрю е член на Консултативния съвет на IORMA, член на REAN, член на Консултативния съвет на Retail Week, основател на Консултативния съвет за търговията на дребно и също така е главен редактор на списание Retail Technology.
  • Жана Бъсби

    Жана Бъсби Бизнес психолог, Retail Reflections

    Жана Бъсби е опитен психолог и автор, прекарала над 20 години в изучаване и практикуване на психология и психотерапия.
    Като бизнес психолог тя е специализирана в когнитивно-поведенческата наука, предлагайки поглед върху декодирането на ума на потребителя.
    Основният й фокус е върху ролята на познанията, емоциите, настроението и различията между половете, които оформят и влияят върху клиентското прецивяване и съответно поведението и начините за взимане на решения от купувачите.
    Преди да се присъедини към Retail Reflections, Жана работи в частния сектор, изучавайки психичното здраве и благополучието.
    Автор е на книгата за самопомощ Life Equilibrium
  • Александър Кайсер

    Александър Кайсер Изпълнителен директор и съосновател, yReceipts

    В продължение на кариерата си в онлайн маркетинга и стратегическото консултиране, Александър съосновава yReceipts през 2009 г. Със седалище в Лондон, yReceipts дава възможност на търговските марки в 40 страни да свързват клиентите си във физическите магазини с техните покупки и да измерват въздействието на разходите за цифрови реклами. yReceipts работи също с производителите на бързооборотни стоки за проследяване на продажбите им във фрагментирани търговски обекти. Александър се радва да бъде част от технологичната революция в ритейла и обича тръпката от вълнуващи нови проекти, с които yReceipts работи в момента. Свободното си време обича да посвещава на ските, тенис кортовете и маршрутите за бягане. Живее в Лондон със съпругата си и двете си деца.
  • Милена Драгийска

    Милена Драгийска Главен изпълнителен директор, Лидл България

    Милена Драгийска управлява Лидл България от 2007 година, когато веригата стъпва на българския пазар. Започва кариерата си в Lidl Германия през 2002 г. като Регионален мениджър продажби за регионите на Щутгарт и Карлсруе, след което продължава професионалното си развитие в централата на Lidl, където отговаря за различни международни проекти за Lidl International. 

    Член е на Управителния съвет на Германо-Българската индустриално-търговска камара. 
  • Оги Попов

    Оги Попов Основател и управител, Broshura.bg

    Огнян Попов е ритейл маркетинг визионер, основател и изпълнителен директор на Проспекто Груп, водещата ритейл маркетинг платформа в ЦИЕ с офиси в София, Будапеща и Букурещ. Огнян е силен привърженик на възможностите, които мобилните устройства предоставят на търговските вериги и брандовете да достигнат до потребителите по един натурален начин, съобразен с локацията им и ориентиран към продажби. Своят опит в дигиталния маркетинг той придобива по време на работата си в някои от водещите компании за афилиейт маркетинг в Европа. Преди да се завърне в България и да основе Проспекто, Огнян работи като афилиейт мениджър във водещата дигитална агенция в Холандия, Blue Mango Interactive ( част от световния лидер WPP ).
  • Андрей Попеску

    Андрей Попеску Директор, eMAG България

    Андрей работи в eMAG от 2015 г. и само за 4 години успява да се издигне до длъжността Директор за България на един от най-големите онлайн ритейли в Централна и Източна Европа. Той се доказва като лидер, след като завършва програмата "Бъдещите 25" – уникален хъб за таланти, създаден от eMAG, за да намери най-ярките и обещаващи бъдещи мениджъри в компанията. Идвайки от поста Търговски директор на eMAG България, сега Андрей координира всички дейности у нас на позицията директор за страната. С богат опит, натрупан в една от четирите най-големи консултантски фирми в света, Андрей е високоценен специалист в областта на електронната търговия, продажбите, ценообразуването и човешкия капитал. Има директен принос за развитието на бизнеса на eMAG и увеличаване на продажбите и доходността чрез автоматичното ценообразуване. Андрей притежава магистърска степен по Напреднали изследвания в областта на финансите и магистърска степен по Бизнес администрация от Университета по мениджмънт в Маастрихт.
  • Матийо Жоли

    Матийо Жоли Мениджър "Услуги и иновации", Echangeur, БНП Париба Лични финанси

    От 23 години Матийо Жоли проучва поведението на потребителите, декодирайки мотивацията им за покупки. След като се е занимавал със задълбочени анализи на програми за лоялност за търговци като Auchan, Systeme U и BUT, през 2014 г. той се присъединява към Echangeur - технологичният маркетинг център за развитие и анализ на добри практики в ритейл бизнеса на BNP Paribas Personal Finance в Париж. От тогава Матийо помага на ритейлъри, производители на автомобили и банки да разберат по-добре "Революцията в търговията" и да оценят нейното влияние върху отношенията с клиента с цел да въвеждат успешно иновации. Матийо Жоли е завършил Toulouse Business School.
  • Константин Джелебов

    Константин Джелебов Съосновател и CEO на phyre

    Съосновател и CEO на phyre, първият дигитален портфейл в България, който се използва от над 100 000 потребители. Вдъхновяващ лидер за екипа и визионер по природа. Сериен предприемач с 11 години опит в технологични и финансови компании. CTO и съосновател на най-голямата платформа за лоялност в България.  
  • Йоана Цонева

    Йоана Цонева Mаркетинг мениджър в ИКЕА България

    Йоана Цонева има над 17 години професионален опит в областта на маркетинг комуникации на продукти и услуги, утвърждаване на марки и клиентско преживяване.
    Присъединява се към екипа на ИКЕА през 2012 г. малко след стъпването на компанията в България.
    Допринася за реализирането на визията на марката за създаване на по-добър живот за хората чрез модели на устойчиви партньорства в полза на обществото и околната среда.
    Йоана  е страстен привърженик на трансформирането на бизнеса в съответствие с принципите на кръговата икономика.
     
  • Алекс Ковачев

    Алекс Ковачев основател, управител и творчески директор, студио IDEA

    Учил е дизайн и визуални изкуства в Нов Български Университет. Основава студио Идеа през 2003та година. Член е на Управителния Съвет на Асоциацията на Интериорните Дизайнери в България. Студио Идеа работи по проекти в цял свят, като има завършени проекти в Лос Анджелис, Англия, Норвегия, Германия и много други. Носител на награда "Дизайнер на Годината" 2017. Някой от интериорно-архитектурните състезания, с които студиото е отличено с награди или почести са: German Design Awards, DNA Paris Awards, London Club & Bar Awards, A’ Design Awards, International Property Awards, Restaurant & Bar Awards, Сграда на Годината и други.
  • Иван Граматиков

    Иван Граматиков Мениджър Търговски площи, C&W Forton

    Иван Граматиков притежава над 10 години опит в сферата на бизнес имотите с фокус върху търговските площи. От тях над 7 е заемал мениджърски позиции в различни компании в България и на Балканите. Преди да се присъедини към Forton той е лизинг мениджър в RESB, където работи по някои големи Mall Sofia, Mall Plovdiv и Mall Rousse. Иван притежава богат и разнообразен опит, придобит в комуникация с консултанстки и пропърти мениджмънт компании, отлично познава ритейл сектора у нас, има опит в преговорите и стабилни мениджърски умения. Той е бакалавър по Бизнес Администрация, Финанси и Маркетинг от Американския Университет в България, Благоевград и е специализирал Marketing I & II, International Council of Shopping Centers (ICSC), Амстердам, Холандия.
  • Мартин Димитров

    Мартин Димитров Регионален бранд мениджър, MARS Incorporated България

    Мартин е креативен и бизнес ориентиран специалист по маркетинг и продажби с 10+ години опит в различни индустрии. Преди да се присъедини към MARS Incorporated България през 2016 като бранд мениджър "Шоколад и дъвки", той е работил като бранд мениджър в SiS Industries, ДЕВИН АД и Хайнекен Загорка.
  • Кирил Маринов

    Кирил Маринов Генерален мениджър и член на борда, Henkel Poland, Beauty care

    Кирил има 20-годишен професионален опит в областта на бързооборотните стоки, 11 от които на лидерски позиции. Работил е в България, Австрия, Латвия и Полша на местни и международни пазари в сверите на: продажби 9+ години; маркетинг: 5+ години и общо управление 5+ години. През последните 9 години от кариерата си той работи като ръководител ключови акаунти в Henkel CEE, генерален мениджър Henkel Латвия, Литва, Естония и понастоящем генерален мениджър Henkel Полша, Beauty care. Има магистърска степен по международен бизнес и мениджмънт, също има дипломи по международни икономически отношения и финансов контрол. Извън корпоративната си, кариера той провежда обучения по продажби и преговори, изучава и притежава сертификати в НЛП и коучинг.
  • Ива Михова-Митровска

    Ива Михова-Митровска мениджър "Регулаторни въпроси и публични комуникации", Кока-Кола ХБК България

    Ива Михова-Митровска е мениджър "Регулаторни въпроси и публични комуникации" в Кока-Кола ХБК България, с над 10-годишен опит в бизнеса с бързооборотните стоки. В компанията Ива управлява отношенията с институции, регулатори и местни власти. Работи в тясно сътрудничество с ключови браншови асоциации, търговски камари и работодателски организации. Ръководи проекти на компанията в областта на устойчивото развитие и иновациите.
    Ива е магистър по социология и публични комуникации, притежава дългогодишен професионален опит в сферата на комуникациите и устойчивото развитие. Специализирала е в областта на социологията, публичните комуникации и международните отношения в Европейската комисия в Брюксел, Централноеврпопейската иницатива в Триест, Института за социални и политически науки в Рен.
    В кариерата си, Ива е отговаряла за външните комуникации във Веолия–Софийска вода и е била директор на отдел "Международни отношения " в Министерския съвет, където през годините е водила външната комуникация в ресорите – околна среда и води, транспорт и информационни технологии, социални политики и евроинтеграция.
  • Габриела Стайкова и Стойчо Пампов

    Габриела Стайкова и Стойчо Пампов основатели на крафт пивоварни Ромбус, България

    Габриела Стайкова е завършила "Интериорен дизайн " в Нов български университет, а след това "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг". Стойчо Пампов е завършил управление и международен бизнес в Royal Holloway University в Лондон, а след това специализира технология на пивоварството в Siebel Institute of Technology в Чикаго. Заедно те създават една от най-динамично развиващите се крафт пивоварни в България – Ромбус. Тяхната мисия е не само да повишат бирената култура у нас, но и да популяризират качествата на родните занаятчийски продукти.
  • Борис Борисов

    Борис Борисов Управляващ партньор, Soapfactory

  • Иво Димитров

    Иво Димитров Съовновател, Палео Нaтурал Груп

    Иво Димитров е дипломиран Икономист и Финансист от УНСС, София. След работа в различни международни компании, през 2014 Иво се посвещава на частният сектор, стартирайки в партньорство различни старт ъп проекти като Vesta и Тailorlamb. Фокусът му през последните 2 години е изцяло върху основаната от него компания за производство на първите по рода си барчета от месо Meat Me Bar и развитието на кето и нисковъглехидратния портал LCHF
  • Милен Георгиев

    Милен Георгиев Съосновател и управител, Екстрапак

    Милен Георгиев е съосновател и управител на Екстрапак - най-голямото българско предприятие за производство на торбички за пазаруване. С екологичните аспекти на опаковките, Милен се занимава от 2004 г, когато фирмата започва експанзията си в Западна Европа. В следващите години неговият екип разработва, тества и пуска на пазара различни опаковки с намален отпечатък върху природата: разградими, рециклируеми, за многократна употреба и други. Натрупаният опит в тази област му помага да изведе фирмата на водеща позиция в Европа в областта на рекламните търговски опаковки. Милен е дипломиран инженер по компютърни системи от Технически университет - София. Свободното си време прекарва с приятелите и семейството си.
  • Шакир Ахмедов

    Шакир Ахмедов Основател, OmniChannel

  • Албена Георгиева

    Албена Георгиева Главен оперативен директор, BILLA България

    Албена Георгиева заема поста флавен оперативен директор на BILLA България от началото на 2019 г. Тя отговаря за отделите "Управление на категориите", "Развитие собствени марки", "Контрол на качеството", "Спейсмениджмънт", "Импортмениджмънт" и "Търговия на едро". Албена притежава отлични мениджърски качества, както и сериозен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки. Кариерата й в BILLA България започва през 2009 г. като ръководител на отдел "Сървис". Преминава през различни ръководни позиции в компанията и през 2014 г. е назначена за оперативен директор. Година по-късно в България. Албена Георгиева е част от Борда на директорите, в който влизат управителят на BILLA България Бойко Сачански и финансовият директор Ваня Динева.
  • Анна Драганова

    Анна Драганова Управител, dm България

    Анна Драганова е част от ръководния екип на dm България от основаването на компанията. През годините е управлявала различни отдели, а към момента ръководи ресори "Финанси и Контролинг" и "Администрация". Завършила е висше икономическо образование в УНСС и има следдипломна квалификация по "Маркетинг и бизнес администрация".
  • Илия Белев

    Илия Белев Главен оперативен директор, Т Маркет

    Илия Белев е главен оперативен директор в "Максима България", собственик на веригата магазини Т MARKET. Отговаря за търговската дейност, обслужването на клиенти, логистиката и производството. Има над 15 години опит в сферата на търговията и бързооборотните стоки. По време на професионалния си път в "Максима България" е заемал различни управленски длъжности, сред които регионален мениджър и търговски директор. Завършил е счетоводство и контрол, има преминати специализации по финансов мениджмънт и управление на човешките ресурси.
  • Васил Василев

    Васил Василев Директор направление "Храни", Кауфланд България

    Васил Василев има над 20 години опит в търговията с хранителни и нехранителни стоки. Той е ключова част от търговския екип на Kaufland България вече над 6 години, като предишният му опит включва позиции в METRO Cash and Carry България, Mr. Bricolage и BILLA България. Васил има магистърска степен по инженeрна биотехнология от ХТМУ и магистърска степен по бизнес администрация от университета Еразмус Ротердам.
  • Любомир Хърсев

    Любомир Хърсев Финансов и административен директор, Lidl България

    Любомир Хърсев е финансов и административен директор и член на борда на директорите на Лидл България. Той е част от екипа на компанията от 2010. Любомир Хърсев има над 20-годишен опит в сферата на финансите, като 16 от тях е финансов директор /CFO/ на компании в сферата на търговията с бързооборотни стоки. Професионалният му път минава през основните звена на финансовата кариера – от финансов анализатор през ръководител "Анализ и планиране" до финансов и административен директор. Заемал е различни ръководни позиции в български и международни търговски и холдингови компании. Част от отговорностите му в Лидл България включват и ИТ системи и проекти както в стационарната търговия, така и за новосъздаденото ИТ направление Lidl Digital, което е ангажирано с разработването и оптимизирането на онлайн бизнес модела на Lidl в международен план. Любомир Хърсев е носител на голямата награда в конкурса CFO OF THE YEAR 2017 в ежегодната класация на консултантската компания EY Bulgaria
  • Боян Рашев

    Боян Рашев Управляващ партньор, denkstatt България

    Боян Рашев e един от водещите експерти по устойчиво развитие в България. През 2007 г. става съдружник при създаването на българския офис на denkstatt. Днес компaнията е лидер в предоставянето на консултантски услуги в областта на устойчивото развитие и управлението на околната среда в страната. denkstatt ускорява прехода към устойчива икономика като помага на своите клиенти да намалят въздействието си върху околната среда, при запазване на икономическа рентабилност; да внедрят иновативни решения, които отговарят на предизвикателствата на устойчивото развитие и подсилват тяхната конкурентоспособност. През 2012 г. е сред финалистите на конкурса за млади мениджъри Next Generation. Има магистърска степен по "Управление на околната среда и ресурсите" от Бранденбургския технически университет в Котбус, Германия, като е учил и в България (специалност Геология), Австрия и Венецуела.
  • Георги Малчев

    Георги Малчев Управляващ съдружник, Xplora


    Георги Малчев има над 17 години опит в областта на маркетинга - стратегически, тактически и оперативен като управленски консултант, член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на компании в сектора на услугите и производството. Георги е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг. От създаването на агенцията преди 24 месеца агенцията е спечелила конкурси за дигитална агенция и още управлява дигиталния маркетинг на клиенти като Nestle, Coca Cola Hellenic, Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia и т.н. През последните 5 години Георги е говорител, модератор и панелист на Retail in Detail, както и на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет и в УНСС. Георги е член е на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016 г., презибран и през 2017 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години, както и на eVolution Awards.
     

Програма


9:00 – 9:30 Регистрация

9:30 – 9:50 Новата парадигма в ритейла: как психологическата основа на потребителското поведение се развива  и предефинира изискванията на бизнеса
Андреа Пики, ръководител дизайн на преживяването, River Island

9:50 – 10:05 Темата ще бъде обявена скоро
Майк Календър, изпълнителен председател на борда, REPL Group Worldwide Ltd

10:05 - 10:30 Психология на потребителите:какво наистина трябва да знаете
Андрю Бъсби, автор, лектор и анализатор и Жана Бъсби, Бизнес психолог, Retail Reflections 

10:30 – 10:45 Как да изградим доверие в процеса на пазаруването онлайн?
Андрей Попеску, директор, eMAG България

10:45 – 11:00 Персонализирайте всяко клиентско преживяване
Алекс Урсу, мениджър за Централна и Източна Европа, Маркетингови решения, Salesforce

11:00 - 11:30 Кафе пауза и нетуъркинг 

11:30– 11:45  Lidl - Пътят от националния до международния пазар
Милена Драгийска, главен изпълнителен директор, Лидл България

11:45 -12:30 Дискусионен панел: Как с иновационни инвестиции подобряваме средата в България? 

Любомир Хърсев, финансови и административен директор, Lidl България
Анна Драганова, управител, dm България
Васил Василев, директор направление "Храни", Кауфланд България
Албена Георгиева, главен оперативен директор, Билла България
Илия Белев, главен оперативен директор, Т Маркет
Модератор: Александър Грозданов, Сдружение за Модерна Търговия 

12:30 - 12:45  От мобилния телефон до магазина: бъдещето на ритейл маркетинга
Оги Попов, основател и управител, Broshura.bg

12:45- 13:00 Новата ера в търговията: Omni-channel плащания и услуги с добавена стойност
Константин Джелебов, съосновател и изпълнителен директор на phyre

13:00 – 14:00 Обяд и нетуъркинг 

14:00 – 14:15 Ролята на финтех компаниите и потребителското кредитиране за насърчаване на бизнес растежа на търговците на дребно 
Матийо Жоли, мениджър "Услуги и иновации", Echangeur, БНП Париба Лични финанси

14:15 - 14:25 Кръговата икономика на торбичките за пазаруване
Милен Георгиев, съосновател и управител, Екстрапак

14:25– 15:05 Дискусионен панел: Устойчиви практики, споделени от лидерите в индустрията 

Йоана Цонева, маркетинг мениджър в ИКЕА България
Кирил Маринов, генерален мениджър и член на борда, Henkel Poland, Beauty care
Ива Михова-Митровска, мениджър "Регулаторни въпроси и публични комуникации", Кока-Кола ХБК България
Милен Георгиев, съосновател и управител, Екстрапак
Модератор: Боян Рашев, управляващ партньор, denkstatt България

15:05 – 15:20 Възможност за милиони долари: Свързване на продажбите в магазина с разходите за дигитални реклами
Александър Кайсер, изпълнителен директор и съосновател, yReceipts

15:20– 15:45   Кафе пауза и нетуъркинг  

15:45 – 16:15  Дискусионен панел: Бъдещето на физическите магазини

Алекс Ковачев, основател, управител и творчески директор, студио IDEA
Иван Граматиков, мениджър Търговски площи, C&W Forton
Шакир Ахмедов, основател, Omnichannel
Модератор: ще бъде обявен скоро

16:15 -16:30 Темата ще бъде обявена скоро
Mondelez

16:30 - 17:15 Дискусионен панел: Как да лансираме успешно нови продукти и да ангажираме клиентите си
          
Габриела Стайкова и Стойчо Пампов, основатели на крафт пивоварни Ромбус, България
Иво Димитров, съовновател, Палео Нaтурал Груп
Борис Борисов, управляващ партньор, Soapfactory
Мартин Димитров, регионален бранд мениджър, MARS Incorporated България
Модератор: Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora

Партньори

Lidl Broshura eMAG Salesforce PMI Mondelez Extrapack Mars phyre Omnichannel Philips BNP Pаribas Konica Minolta Rice up Baristo Devin BTV

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.