5 ноември, Sofia Event Center
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Конференцията The Future of Retail / Бъдещето на Ритейла се фокусира върху тенденциите и иновациите, които моделират индустрията.
Със своята 14 годишна история форумът, който преди се наричаше Retail in Detail, също е и платформа, която свързва и подкрепя цялата екосистема в ритейл сектора.
Целта на събитието е да проследи кои са новите тенденции, достигнали до българския пазар, и как ще се променя бизнес средата през следващите години. Всички тези промени ще поставят на изпитание традиционния начин за правене на бизнес и ще отварят вратата за нови възможности и партньорства.
Форумът е пресечна точка за основните и най-активни играчи на българския пазар и предоставя място за обмен на ценен опит, добри практики и нови идеи.

Теми в програмата

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години?
- Кои са предизвикателствата и възможностите пред местните търговци?
- Възможности за развитие и как българските компании могат да навлязат на регионалните пазари ?
- Как дигитализацията повлиява на индустрията и кои са новите технологии в ритейл сектора – роботика, изкуствен интелект, подходи, базирани на данни, лицево разпознаване?
- Ще навлезе ли ритейла в една по-устойчива и екологична фаза?

- Кои са тенденциите, които ще дефинират ритейл маркетинга през следващите години и как по-добре да ангажираме клиентите си?
- Как да създадем синергия между физическите и онлайн магазини?
-
Клиентите стават все по-информирани, те искат да живеят и да се хранят здравословно – какво може да им предложи ритейла?
- Кои са иновациите по отношение на търговските пространства, архитектура и недвижими имоти?

Формат
- презентации
- дискусионни панели
- нетуъркинг сесии
- уъркшопи

Защо да участвате
- Станете част от аудитория от 300 + участника и използвайте възможността за контакт с представители на високо ниво от най-успешните компании на пазара
- Разберете бъдещите тенденции и иновации, които ще формират сектора от вдъхновяващи международни лектори
- Чуйте най-успешните практики и научени уроци от българския пазар

Профил на аудиторията
Позиция: висш мениджмънт (търговски, финансов директор), среден мениджмънт, бранд мениджъри, собственици, съдружник, CEO (изпълнителен директор, управител)
Тип на организацията: производители, търговска верига, търговия и дистрибуция, изследователски агенции; браншови организации/фондации, софтуерни компании, финансови и банкови услуги, консултантска дейност, оборудване, вносители

Кога и къде
Sofia Event Center, 05 ноември, 2019

Конференцията ще се проведе на български и английски език и ще има осигурен симултанен превод

Регистрация
Ранна регистрация до 31 август 120 лв без ДДС
Ранна регистрация от 1 септември до 21 октомври 180 лв без ДДС
Регистрация след 21 октомври  240 лв без ДДС
* Събитието е за лица над 18 г.

Лектори

  • Андреа Пичи

    Андреа Пичи Ръководител дизайн на преживяването, River Island

    Андреа Пичи има образование в сферата на когнитивната психология и компютърните науки, със специализации в областта на взаимодействието между човека и компютърите в Станфордския Университет и бизнес и дизайне мислене в Технологичния Университет в Масачузец. Има над 20-годишен опит в областта на дизайна, а през последните 10+ години той ръководи екипи и допринася за създаването на продукти и услуги, използвани от милиони потребители. Андреа е работил с и за компании като Apple, Google, Samsung, Nokia и Sony, но също и Virgin Media, Ryanair, British Airways и в момента River Island.
  • Андрю Бъсби

    Андрю Бъсби Автор, лектор и анализатор, Retail Reflections


    Автор, лектор и анализатор в областта на ритейла, Андрю е основателят на Retail Reflections и една от най-популярните фигури в търговията на дребно - често поставян в топ 20 на най-вличтелните личности в ритела .
    Сътрудник на Forbes и футурист на IBM, Андрю е постоянно търсен както като автор, така и като лектор и редовно е цитиран в медиите - по телевизията, радиото и в националната преса.
    В над 20-годишната си ритейл кариера, Андрю е заемал висши позиции в Kingfisher и Superdrug, преди да продължи да работи с търговци като Arcadia, Debenhams, John Lewis и Argos.
    Освен че пише собствен блог за ритейл, Андрю е член на Консултативния съвет на IORMA, член на REAN, член на Консултативния съвет на Retail Week, основател на Консултативния съвет за търговията на дребно и също така е главен редактор на списание Retail Technology.
  • Жана Бъсби

    Жана Бъсби Бизнес психолог, Retail Reflections

    Жана Бъсби е опитен психолог и автор, прекарала над 20 години в изучаване и практикуване на психология и психотерапия.
    Като бизнес психолог тя е специализирана в когнитивно-поведенческата наука, предлагайки поглед върху декодирането на ума на потребителя.
    Основният й фокус е върху ролята на познанията, емоциите, настроението и различията между половете, които оформят и влияят върху клиентското прецивяване и съответно поведението и начините за взимане на решения от купувачите.
    Преди да се присъедини към Retail Reflections, Жана работи в частния сектор, изучавайки психичното здраве и благополучието.
    Автор е на книгата за самопомощ Life Equilibrium
  • Майк Календър

    Майк Календър Председател на борда, REPL Group Worldwide Ltd

    Майк Каландер е харизматичен лидер и практичен предприемач, който вярва, че всичко може да се направи, така че да работи по-добре. Започва да работи в търговията на дребно още от 15-годишна възраст и има богат опит в индустрията. Специалист в областта на бизнес анализа и стратегиите, управление на екипите и управление на промяната, той е запален по иновациите и поддържането на високите постижения на ритейлърите. Майк основава REPL през 2007 г. заедно с Крис Лав и ръководи компанията от стартъп до световно успешен бизнес. Като председател и визионер на REPL той прекарва времето си с клиентите, за да разбере от какво се нуждаят, и в задълбочено изследване на най-новите тенденции в ритейла. Майк споделя своя опит и прозрения в ритейла в ролята си на вдъхновяващ оратор на събития по целия свят.
  • Александър Кайсер

    Александър Кайсер Изпълнителен директор и съосновател, yReceipts

    В продължение на кариерата си в онлайн маркетинга и стратегическото консултиране, Александър съосновава yReceipts през 2009 г. Със седалище в Лондон, yReceipts дава възможност на търговските марки в 40 страни да свързват клиентите си във физическите магазини с техните покупки и да измерват въздействието на разходите за цифрови реклами. yReceipts работи също с производителите на бързооборотни стоки за проследяване на продажбите им във фрагментирани търговски обекти. Александър се радва да бъде част от технологичната революция в ритейла и обича тръпката от вълнуващи нови проекти, с които yReceipts работи в момента. Свободното си време обича да посвещава на ските, тенис кортовете и маршрутите за бягане. Живее в Лондон със съпругата си и двете си деца.
  • Тимур Самерханов

    Тимур Самерханов Ритейл директор за Източна Европа, GfK


    Тимур Самерханов е експерт в областта на технологичния ритейл, поддържащ отлично сътрудничество с най-добрите търговци на дребно в страните от Източна Европа. Той има опит в разработването и въведеждането на стандарти за сътрудничество и обслужване в региона на Източна Европа, увеличавайки процента на задържане на клиенти с повече от 90%.
    Тимур Самерханов се присъединява към GfK преди 12 години и отговаря за ритейл операциите от 2009 г. Той стартира и създаде нови панели декорация, дрогерии, бебета, домашни любимци, фармация, оптика в Русия и Казахстан и създаде панел за търговия на дребно в страните от Кавказ.
    Тимур Самерханов е завършил Московския държавен университет по икономика, статистика и информатика (2005 г.) със специалност "Инвестиции".
  • Оги Попов

    Оги Попов Основател и управител, Broshura.bg

    Огнян Попов е ритейл маркетинг визионер, основател и изпълнителен директор на Проспекто Груп, водещата ритейл маркетинг платформа в ЦИЕ с офиси в София, Будапеща и Букурещ. Огнян е силен привърженик на възможностите, които мобилните устройства предоставят на търговските вериги и брандовете да достигнат до потребителите по един натурален начин, съобразен с локацията им и ориентиран към продажби. Своят опит в дигиталния маркетинг той придобива по време на работата си в някои от водещите компании за афилиейт маркетинг в Европа. Преди да се завърне в България и да основе Проспекто, Огнян работи като афилиейт мениджър във водещата дигитална агенция в Холандия, Blue Mango Interactive ( част от световния лидер WPP ).
  • Милена Драгийска

    Милена Драгийска Главен изпълнителен директор, Лидл България

    Милена Драгийска управлява Лидл България от 2007 година, когато веригата стъпва на българския пазар. Започва кариерата си в Lidl Германия през 2002 г. като Регионален мениджър продажби за регионите на Щутгарт и Карлсруе, след което продължава професионалното си развитие в централата на Lidl, където отговаря за различни международни проекти за Lidl International. 

    Член е на Управителния съвет на Германо-Българската индустриално-търговска камара. 
  • Йоана Цонева

    Йоана Цонева Mаркетинг мениджър в ИКЕА България

    Йоана Цонева има над 17 години професионален опит в областта на маркетинг комуникации на продукти и услуги, утвърждаване на марки и клиентско преживяване.
    Присъединява се към екипа на ИКЕА през 2012 г. малко след стъпването на компанията в България.
    Допринася за реализирането на визията на марката за създаване на по-добър живот за хората чрез модели на устойчиви партньорства в полза на обществото и околната среда.
    Йоана  е страстен привърженик на трансформирането на бизнеса в съответствие с принципите на кръговата икономика.
     
  • Алекс Ковачев

    Алекс Ковачев основател, управител и творчески директор, студио IDEA

    Учил е дизайн и визуални изкуства в Нов Български Университет. Основава студио Идеа през 2003та година. Член е на Управителния Съвет на Асоциацията на Интериорните Дизайнери в България. Студио Идеа работи по проекти в цял свят, като има завършени проекти в Лос Анджелис, Англия, Норвегия, Германия и много други. Носител на награда "Дизайнер на Годината" 2017. Някой от интериорно-архитектурните състезания, с които студиото е отличено с награди или почести са: German Design Awards, DNA Paris Awards, London Club & Bar Awards, A’ Design Awards, International Property Awards, Restaurant & Bar Awards, Сграда на Годината и други.
  • Габриела Стайкова и Стойчо Пампов

    Габриела Стайкова и Стойчо Пампов основатели на крафт пивоварни Ромбус, България

    Габриела Стайкова е завършила "Интериорен дизайн " в Нов български университет, а след това "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг". Стойчо Пампов е завършил управление и международен бизнес в Royal Holloway University в Лондон, а след това специализира технология на пивоварството в Siebel Institute of Technology в Чикаго. Заедно те създават една от най-динамично развиващите се крафт пивоварни в България – Ромбус. Тяхната мисия е не само да повишат бирената култура у нас, но и да популяризират качествата на родните занаятчийски продукти.
  • Иван Граматиков

    Иван Граматиков Мениджър Търговски площи, C&W Forton

    Иван Граматиков притежава над 10 години опит в сферата на бизнес имотите с фокус върху търговските площи. От тях над 7 е заемал мениджърски позиции в различни компании в България и на Балканите. Преди да се присъедини към Forton той е лизинг мениджър в RESB, където работи по някои големи Mall Sofia, Mall Plovdiv и Mall Rousse. Иван притежава богат и разнообразен опит, придобит в комуникация с консултанстки и пропърти мениджмънт компании, отлично познава ритейл сектора у нас, има опит в преговорите и стабилни мениджърски умения. Той е бакалавър по Бизнес Администрация, Финанси и Маркетинг от Американския Университет в България, Благоевград и е специализирал Marketing I & II, International Council of Shopping Centers (ICSC), Амстердам, Холандия.
  • Борис Борисов

    Борис Борисов Управляващ партньор, Soapfactory

  • Иво Димитров

    Иво Димитров Съовновател, Палео Нaтурал Груп

    Иво Димитров е дипломиран Икономист и Финансист от УНСС, София. След работа в различни международни компании, през 2014 Иво се посвещава на частният сектор, стартирайки в партньорство различни старт ъп проекти като Vesta и Тailorlamb. Фокусът му през последните 2 години е изцяло върху основаната от него компания за производство на първите по рода си барчета от месо Meat Me Bar и развитието на кето и нисковъглехидратния портал LCHF
  • Милен Георгиев

    Милен Георгиев Съосновател и управител, Екстрапак

    Милен Георгиев е съосновател и управител на Екстрапак - най-голямото българско предприятие за производство на торбички за пазаруване. С екологичните аспекти на опаковките, Милен се занимава от 2004 г, когато фирмата започва експанзията си в Западна Европа. В следващите години неговият екип разработва, тества и пуска на пазара различни опаковки с намален отпечатък върху природата: разградими, рециклируеми, за многократна употреба и други. Натрупаният опит в тази област му помага да изведе фирмата на водеща позиция в Европа в областта на рекламните търговски опаковки. Милен е дипломиран инженер по компютърни системи от Технически университет - София. Свободното си време прекарва с приятелите и семейството си.
  • Кирил Маринов

    Кирил Маринов Генерален мениджър и член на борда, Henkel Poland, Beauty care

    Кирил има 20-годишен професионален опит в областта на бързооборотните стоки, 11 от които на лидерски позиции. Работил е в България, Австрия, Латвия и Полша на местни и международни пазари в сверите на: продажби 9+ години; маркетинг: 5+ години и общо управление 5+ години. През последните 9 години от кариерата си той работи като ръководител ключови акаунти в Henkel CEE, генерален мениджър Henkel Латвия, Литва, Естония и понастоящем генерален мениджър Henkel Полша, Beauty care. Има магистърска степен по международен бизнес и мениджмънт, също има дипломи по международни икономически отношения и финансов контрол. Извън корпоративната си, кариера той провежда обучения по продажби и преговори, изучава и притежава сертификати в НЛП и коучинг.
  • Мартин Димитров

    Мартин Димитров Бранд мениджър "Шоколад и дъвки" , MARS Incorporated Bulgaria

    Мартин е креативен и бизнес ориентиран специалист по маркетинг и продажби с 10+ години опит в различни индустрии. Преди да се присъедини към MARS Incorporated България през 2016 като бранд мениджър "Шоколад и дъвки", той е работил като бранд мениджър в SiS Industries, ДЕВИН АД и Хайнекен Загорка.

Партньори

Lidl Broshura PMI Mondeleze Extrapack Mars BNP Parobas Rice up Btv

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.