9 април, Sofia Event Center
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Петата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и иновации в електронната търговия и дигиталното пазаруване.
Събитието обхваща скоростната промяна на начина, по който потребителите търсят и пазаруват стоки, и разкрива насоки за бъдещето на ритейла. Все повече утвърдени търговци на дребно се обръщат онлайн пространството, търсейки нови клиенти и нови начини за развитие и растеж.
Годишната конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя цял комплекс от нови познания за онлайн пазара и дигиталната търговия, както и ценна информация за това как да уловите бъдещето и да бъдете една крачка пред конкурентите си. Събитието дава практическо вдъхновение и доказани бизнес решения и инструменти за преодоляване на предизвикателствата пред електронна търговия. Форумът предоставя и бизнес възможности за цялата екосистема: от търговци до маркетплейс платформи, фирми за хостинг услуги, куриери и доставчици, платформи за електронни разплащания и други бизнеси за онлайн решения.

ФОРМАТ 
презентации, дискусионни панели, нетуъркинг сесии, уъркшопове, изложение

АКЦЕНТИ
- Тенденциите в електронна  търговия през следващите 5 годни
- Технологии в ритейла -  AI, VR, AR, подходи, базирани на данни, гласови приложения
- Онлайн разплащания
- Тенденции в доставките и фулфилмънт услуги
- Управление на категориите
- Стратегии за дигитален маркетинг
- Маркетплейт платформи и нишови продукти
- Нови регулации на ЕС

АУДИТОРИЯ: 400+ участника
Изпълнителни директори и мениджъри в различни компании: търговци и електронни търговци, маркетплейс платформи, ритейл компании, дистрибутори, бранд мениджъри, дигитални иноватори, софтуер специалисти, ПР и рекламни специалисти, изследователски компании, компании за бизнес развитие, производители, специалисти финанси и банкови услуги, логистични компании.
 
КОГА И КЪДЕ
09 април 2020, София Ивент Център
 
Конференцията ще се проведе на български и английски език и ще има осигурен симултанен превод

Ранна регистрация до 09 Март 2020, 160 лв без ДДС
Редовна регистрация до 31 Март 2020, 200 лв без ДДС
Късна регистрация след 01 Април 2020, 240 лв без ДДС

Намаление за групи:
5 % намаление за групи от 3 или повече участника
10 % намаление за групи от 5 или повече участника
20 % намаление за групи от 10 или повече участника

Условия за отказ и възстановяване на платени такси:
Ако нямате възможност да присъствате, можем да ви възстановим 50% от заплатената сума само при писмен отказ от ваша страна, получен не по-късно от 3 дни преди събитието. След този срок няма да бъдат възстановявани такси за участие.

Лектори

  • Проф. Йорий Абрахам

    Проф. Йорий Абрахам Управляващ директор, Ecommerce Foundation

    Йорий Абрахам е част от международната общност за електронна търговия от 1997 г. Бил е мениджър електронна търговия в Bijenkorf (верига супермаркети), TUI (най-голямата европейска организация за пътуване), онлайн издател в Sanoma Media (най-голямата медийна компания в Бенелюкс) и директор консултуране в Unic (европейска фирма за внедряване и стратегическо планиране на електронна търговия). Успоредно с тези дейности той съ-основава две компании, eVentures Europe и vZine. От 2013 - 2017 г. е директор Проучване и Консултиране в Thuiswinkel.org (Холандската асоциация за електронна търговия) и Ecommerce Europe (Европейската асоциация за електронна търговия с 25 000+ членове в 20 държави). Към момента е управляващ директор на Ecommerce Foundation , чиято мисия е да насърчава глобалната електронна търговия. Той е и професор по електронна търговия в Университета за приложни науки, TIO.
  • Хриса Асмаци

    Хриса Асмаци Ръководител управление на категории и регионален обучител за Източна Европа в Nielsen

    Хриса Асмаци в ръководител управление на категории и регионален обучител за Източна Европа в Nielsen. Изнася серия от семинари, които комбинират производството, търговията на дребно, електронната търговия и анализите. Хриса има над 25 годишен опит в търговията на дребно, с експертни познания във всички аспекти на маркетинга, брандинга, комуникациите, развитието на бизнеса, електронната търговия и финансовите услуги, 7 от които се занимава с управление на асортимента за ключови търговци в Гърция, като Carrefour Marinopoulos, MakroCash & Carry и др.Тя е била главен изпълнителен директор в Carrefour Credit, директор електронна търговия и дигитален маркетинг за Bazaar S.A. Гърция, директор управление и маркетинг на категории за Metro Cash & Carry Гърция и Mart Cash &Carry Гърция. Специализирала е стратегическото планиране и анализи, маркетинги дигитален маркетинг, клиентско поведение и има страст към електронната търговия и разработването на иновативни комуникационни стратегии. Хриса притежава бакалавърска степен по компютърни информационни системи, MBA по международни финанси (University ofStirling Scotland), магистърска степен по дигитален маркетинг (DigitalMarketing Institute Ireland и CIM) и различни степени в бизнеса (ALBA и MetroAG House of Learning), маркетинг (Chartered Institute of Marketing, UK) и дигитален маркетинг (Атински университет).
  • Дъстин Коутс

    Дъстин Коутс Ръководител гласово търсене, Algolia

    Дъстин Коутс е ръководител гласово търсене в Algolia, компания, предлагащи услуги за търсене, където работи в сферата на върху гласовото търсене и естествения език. Дърсин е софтуерен инженер и има авторски гласови приложения за Alexa и Google Assistant и е съ-домакин на подкаста VUX World, насочен към практиеските гласови приложения.
  • Пати Маккарти

    Пати Маккарти Директор Cultural Chemistry

    Компанията на Пати Cultural Chemistry помага на клиентите да създават връзки, вместо да ги рушат! В глобалните бизнеси културните недоразумения често водят до лоша ангажираност на клиентите и разочароващи продажби. Различните културни нагласи влияят на процеса на продажбите и изграждането на доверие и лоялност на клиентите е трудно. Пати Маккарти помага на клиентите си да разберат начина, по който другите култури правят бизнес, и да видят как техният собствен стил може да затрудни хората да купуват от тях.
    Компанията Cultural Chemistry  е създадена през 2008 г. и предлага решения на клиентите, които искат да изграждат връзки и да ангажират своите клиенти и служители и да подкрепят техните усилия за разширяване. Директорът Пати Маккарти е обучител, публикуван автор и презентатот, живяля и работиля на пет различни континента
  • Стефан Чорбанов

    Стефан Чорбанов Основател, Stenik

    Стефан Чорбанов е основател на водещата e-commerce компания в България Stenik и Certified Magento 2 Solution Specialist. Участвал е в разработването на онлайн магазини на десетки големи български брандове, като до ден днешен, освен като управител на Stenik работи и по проекти, за да е в крак с новите тенденции в онлайн търговията.
  • Димитър Димитров

    Димитър Димитров Партньор и e-commerce консултант, Stenik

    Димитър Димитров е e-commerce консултант и партньор в Stenik, както и Facebook Certified Media Buying Professional. Той е консултирал десетки големи офлайн търговци и ритейлъри как да направят първите си стъпки в онлайн търговията или как да я подобрят, за да са успешни.
  • Светлозар Димитров

    Светлозар Димитров Управляващ съдружник, Инаут Трейд ООД

    Светлозар Димитров има над 10-годишен опит в областта на търговията и куриерските услуги. През 2012 г. г-н Димитров създава Инаут Трейд ООД – вероятно единствената българска компания, специализирана в куриерското и фулфилмънт обслужване на онлайн магазини. Днес дейността на компанията се развива под новия им бранд euShipments.com и предлага на клиентите си сухопътни куриерски услуги от и до 9 държави в ЕС, както и Pick, Pack & Ship услуга или така наречения Fulfillment. Тази си услуга извършват в 8 отделни склада В ЕС, а броят на държавите, до които доставят, нараства на повече от 15.
  • Ян Кешелак

    Ян Кешелак Мениджър бизнес развитие, Glami

    Ян Кешелак работи в  сферата на електронната търговия, защото сам не обича да пазарува офлайн. През последните две години той лансира и управлява нови пазари за GLAMI - най-голямата европейска модна търсачка. Досега той е работил по разработване на пазари в Гърция, Турция, Бразилия, Испания, Хърватия, Словения и България. Неговият опит включва също работа за германската компания за рисков капитал Rocket Internet и най-големия онлайн търговец на книги в Чехия и Словакия. Той е възпитаник на международната програма CEMS
  • Емил Вагенщайн

    Емил Вагенщайн Mениджър бизнес развитие, Ozone.bg

    Емил е на мениджър бизнес развитие в Ozone.bg - един от най-големите онлайн магазини за свободно време и забавление. С повече от 10 години опит в онлайн търговията Емил е оставил своя отпечатък във всички аспекти на компанията.В момента задълженията му са основно свързани с техническата имплементация на системите на Ozone.bg и стратегическото планиране и изпълнение на маркетинг стратегията на сайта.

Партньори

mastercard Isobar stenik eushipments TBI Speedy beabg xplora

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.