9 април, Sofia Event Center
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Петата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и иновации в електронната търговия и дигиталното пазаруване.
Събитието обхваща скоростната промяна на начина, по който потребителите търсят и пазаруват стоки, и разкрива насоки за бъдещето на ритейла. Все повече утвърдени търговци на дребно се обръщат онлайн пространството, търсейки нови клиенти и нови начини за развитие и растеж.
Годишната конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя цял комплекс от нови познания за онлайн пазара и дигиталната търговия, както и ценна информация за това как да уловите бъдещето и да бъдете една крачка пред конкурентите си. Събитието дава практическо вдъхновение и доказани бизнес решения и инструменти за преодоляване на предизвикателствата пред електронна търговия. Форумът предоставя и бизнес възможности за цялата екосистема: от търговци до платформи, фирми за хостинг услуги, куриери и доставчици, платформи за електронни разплащания и други бизнеси за онлайн решения.

ФОРМАТ 
презентации, дискусионни панели, нетуъркинг сесии, уъркшопове  

АКЦЕНТИ
- Електронна и мобилна търговия
- Технологии в ритейла -  AI, VR, AR, подходи, базирани на данни, гласови приложения
- Мобилни разплащания
- Тенденции в доставките и връщането на продукти
- Ангажиране на клиента и персонализация
- Стратегии за дигитален маркетинг
-  Маркетплейт платформи и социални мрежи
- B2B електронна търговия

АУДИТОРИЯ: 400+ участника
Изпълнителни директори и мениджъри в различни компании: търговци и електронни търговци, маркетплейс платформи, ритейл компании, дистрибутори, бранд мениджъри, дигитални иноватори, софтуер специалисти, ПР и рекламни специалисти, изследователски компании, компании за бизнес развитие, производители, специалисти финанси и банкови услуги, логистични компании.
 
КОГА И КЪДЕ
09 април 2020, София Ивент Център
 
Конференцията ще се проведе на български и английски език и ще има осигурен симултанен превод

Ранна регистрация до 09 Март 2020, 160 лв без ДДС
Редовна регистрация до 31 Март 2020, 200 лв без ДДС
Късна регистрация след 01 Април 2020, 240 лв без ДДС

Намаление за групи:
5 % намаление за групи от 3 или повече участника
10 % намаление за групи от 5 или повече участника
20 % намаление за групи от 10 или повече участника

Условия за отказ и възстановяване на платени такси:
Ако нямате възможност да присъствате, можем да ви възстановим 50% от заплатената сума само при писмен отказ от ваша страна, получен не по-късно от 3 дни преди събитието. След този срок няма да бъдат възстановявани такси за участие.

Лектори

  • Проф. Йорий Абрахам

    Проф. Йорий Абрахам Управляващ директор, Ecommerce Foundation

    Йорий Абрахам е част от международната общност за електронна търговия от 1997 г. Бил е мениджър електронна търговия в Bijenkorf (верига супермаркети), TUI (най-голямата европейска организация за пътуване), онлайн издател в Sanoma Media (най-голямата медийна компания в Бенелюкс) и директор консултуране в Unic (европейска фирма за внедряване и стратегическо планиране на електронна търговия). Успоредно с тези дейности той съ-основава две компании, eVentures Europe и vZine. От 2013 - 2017 г. е директор Проучване и Консултиране в Thuiswinkel.org (Холандската асоциация за електронна търговия) и Ecommerce Europe (Европейската асоциация за електронна търговия с 25 000+ членове в 20 държави). Към момента е управляващ директор на Ecommerce Foundation , чиято мисия е да насърчава глобалната електронна търговия. Той е и професор по електронна търговия в Университета за приложни науки, TIO.
  • Хриса Асмаци

    Хриса Асмаци Ръководител управление на категории и регионален обучител за Източна Европа в Nielsen

    Хриса Асмаци в ръководител управление на категории и регионален обучител за Източна Европа в Nielsen. Изнася серия от семинари, които комбинират производството, търговията на дребно, електронната търговия и анализите. Хриса има над 25 годишен опит в търговията на дребно, с експертни познания във всички аспекти на маркетинга, брандинга, комуникациите, развитието на бизнеса, електронната търговия и финансовите услуги, 7 от които се занимава с управление на асортимента за ключови търговци в Гърция, като Carrefour Marinopoulos, MakroCash & Carry и др.Тя е била главен изпълнителен директор в Carrefour Credit, директор електронна търговия и дигитален маркетинг за Bazaar S.A. Гърция, директор управление и маркетинг на категории за Metro Cash & Carry Гърция и Mart Cash &Carry Гърция. Специализирала е стратегическото планиране и анализи, маркетинги дигитален маркетинг, клиентско поведение и има страст към електронната търговия и разработването на иновативни комуникационни стратегии. Хриса притежава бакалавърска степен по компютърни информационни системи, MBA по международни финанси (University ofStirling Scotland), магистърска степен по дигитален маркетинг (DigitalMarketing Institute Ireland и CIM) и различни степени в бизнеса (ALBA и MetroAG House of Learning), маркетинг (Chartered Institute of Marketing, UK) и дигитален маркетинг (Атински университет).
  • Дъстин Коутс

    Дъстин Коутс Ръководител гласово търсене, Algolia

    Дъстин Коутс е ръководител гласово търсене в Algolia, компания, предлагащи услуги за търсене, където работи в сферата на върху гласовото търсене и естествения език. Дърсин е софтуерен инженер и има авторски гласови приложения за Alexa и Google Assistant и е съ-домакин на подкаста VUX World, насочен към практиеските гласови приложения.

Партньори

Isobar Stenik

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.