5 май, Онлайн, 15:00 ч.
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Местата за този уебинар са запълнени и регистрацията е затворена. Очаквайте запис от уебинара след края на събитието на www.capital.bg
Вижте останалите планирани уебинари на events.economedia.bg


Безпрецедентната криза, причинена от COVID-19 се отразява тежко на личния и на икономическия живот и бизнесите в почти всички сектори понасят значителни щети.

В тази трудна ситуация “на първа линия” в компаниите излизат HR мениджърите, които се сблъскват с нови и непознати до този момент предизвикателства. В условия на дистанционна работа те трябва да се погрижат за служителите по най-добрия начин, да съхранят културата в организацията, да поддържат хората ангажирани и да им помогнат да се справят със стреса от несигурността, която обхваща всеки елемент от живота ни. Това са само малка част от новите задължения на HR специалистите. 

“Капитал” и “Кариери” поканиха HR мениджъри от различни по големина и специализация компании, които ще споделят опита си от последните седмици и ще дадат практични идеи и инструменти за справяне с непознати предизвикателства. Уебинарът „Как да се погрижим за хората и културата в компанията по време на криза“ ще се проведе на 5 май от 15 ч.

Ето част от темите, които ще бъдат засегнати:
- Как да запазим корпоративната култура и да останем верни на ценностите на компанията
- Как да помогнем на хората в компанията да останат мотивирани и продуктивни 
- Как да запазим служителското преживяване във виртуална среда
- Как ефективно да управляваме работните процеси от разстояние в малки и големи екипи
- Как да се погрижим за физическото и психическото здраве на хората в компанията
- Как да се справим с предизвикателствата на дистанционното наемане и адаптацията на нови служители

С участието на:
Мария Атанасова, директор "Човешки капитал" за региона EMEA, Progress
Виктор Фачев, директор "Човешки ресурси", SiteGround
Катерина Шопова, директор "Човешки ресурси", Лидл България
Анелия Димова, ръководител „Човешки ресурси Югоизточна Европа“, Аурубис
Петя Димитрова, ръководител направление "Софтуер и услуги за УЧР", Технологика
Светослав Богатинов, организационен консултант, ИнМениджмънт

Уебинарът ще се проведе на 5 май от 15:00 ч. в платформата Zoom.

Участието е безплатно, но изисква задължителна регистрация тук.

Можете да зададете своя въпрос предварително тук.

След попълване на регистрационната форма, ще получите имейл с потвърждение и линк за достъп до уебинара. В случай, че не получите такъв имейл в рамките на 1 час след регистрация, свържете се с нас на event@economedia.bg.
В деня на уебинара (5 май) ще получите нов, подсещащ имейл един час преди началото на събитието.

Лектори

  • Мария Атанасова

    Мария Атанасова директор "Човешки капитал" за региона EMEA, Progress

    Мария Атанасова става част от HR екипа на Progress (тогава Telerik) през 2010 г., като кариерният й път преминава през различни роли в областта на човешките ресурси. След като Progress придобива Telerik през 2014 г., Мария поема ролята на глобален HR бизнес партньор за цялата инженерна група на Progress (около 800 човека). Днес Мария е директор "Човешки капитал" за региона EMEA, отговаряйки за цялостното преживяване на служителите и HR инициативите за трите главни офиса там (България, Англия и Холандия). Тя изпълява ролята и на стратегически бизнес партньор в глобален мащаб за една от дивизиите на компанията - Developer Tooling. Мария има богат опит в пълния спектър на управление на човешките ресурси, както и в управлението на ключови глобали проекти, фокусирани върху изграждането на работодателската марка на Progress, развитието на иновативна философия на подбора на талант и отношението към кандидата. Мария има бакалавърска степен по управление на човешките ресурси от Американския университет в България, диплома за управление на човешките ресурси от CIPD и сертификат за "Стратегически HR бизнес парньор" от американската организация HCI. Рецептата й за успех, която тя следва при всяка HR програма или процес, е: Иницииран от бизнес нуждата и валидиран от служителите. Вярва, че работата със софтуерните инженери я е научила на това винаги да търси по-доброто решение, да е смела и да експериментира.
  • Виктор Фачев

    Виктор Фачев директор "Човешки ресурси" в SiteGround

    Виктор Фачев ръководи отдел "Човешки ресурси" в SiteGround, българска IT компания, лидер на международния пазар в своята сфера на дейност вече 16 години. Днес в компанията работят над 500 човека в офисите им в София, Пловдив, Стара Загора и Мадрид, Испания. SiteGround оглавяват класацията за "Най-добрите работодатели в България" три години подред в независимото и анонимно проучване на международния консултант Aon, като се отличават с изключителните грижи, които полагат за служителите си и изграждането на пълноценна и здравословна работна среда и култура. Виктор Фачев има над 10 години професионален опит в управлението на човешки ресурси в различни сфери - от фармацевтичната до IT сферата. Преди да се присъедини към SiteGround, е оглавявал отдел "Човешки ресурси" в Kaufland България, в Sanofi за Югоизточна и Централна Европа, и е управлявал HR процеси в Hewlett-Packard в София и Пало Алто. В предстоящия уебинар, Виктор Фачев ще ни сподели опит за предизвикателствата и добрите практики за поддържане на екипния дух, ефективността и културата в SiteGround. Ще ни разкаже още и как тези практики биват постоянно надграждани от Ръководството и самите служители на компанията по време на необикновената ситуация, в която се намираме.
  • Катерина Шопова

    Катерина Шопова директор "Човешки ресурси" в Лидл България

    Кариерният й път започва в Coca-Cola Helenic Bottling Company, където подпомага административното звено към отдел "Човешки ресурси". Две години по-късно тя вече е част от екипа на British American Tobacco, където в продължение на осем години преминава през всички нива в областта на човешките ресурси и работа с хора. През този период участва активно в процеса по промяна на бизнес модела и нова организационна структура в България и оглавява успешно редица проекти, свързани с изграждане на корпоративната култура, управление на промяната, установяване на устойчив и конкурентен процес по наемане на ключови служители и управление на програмите за таланти в организацията. Кариерата й продължава в "Каменица" АД, където е част от лидерския екип, който отговаря за изграждането и имплементирането на новата клъстърна структура на компанията, включваща пазарите България и Румъния. В началото на 2018 г. става част от екипа на Лидл България като прокурист и директор "Човешки ресурси".
  • Анелия Димова

    Анелия Димова ръководител "Човешки ресурси Югоизточна Европа", Аурубис

  • Петя Димитрова

    Петя Димитрова ръководител направление "Софтуер и услуги за УЧР", Технологика

    Петя Димитрова ръководи едно от големите направления в българската ИТ компания ТехноЛогика  - "Софтуер и услуги за управление на човешки ресурси". Екипът, който Петя ръководи се състои от 60 човека с различни компетенции и отговорности – програмисти,  консултанти, специалисти по изчисляване на възнаграждения, маркетинг. Кризата, предизвикана от COVID – 19, наложи всички служители на ТехноЛогика да работят дистанционно, като се осигури непрекъсваемост на бизнеса поради важността на софтуера, който клиентите на фирмата използват.  Петя ще сподели как планира и организира  работния процес в сегашните условия, какви са подходите за социализация на екипа и кои инструменти използва.
  • Светослав Богатинов

    Светослав Богатинов организационен консултант, ИнМениджмънт

    Светослав Богатинов е организационен консултант в ИнМениджмънт – консултантска компания в областта на организационното развитие и стратегическото управление, която е подпомогнала повече от 500 мениджъри и над 4000 служители да постигат по-добри резултати и да изграждат по-ефективни работни взаимоотношения. Светослав Богатинов има богат опит в работата с компании от различни индустрии (производство, ИТ, фармация, стрителство и др.). Преди да влезе в консултантския бизнес той има над 15 години опит в областта на управлението на човешките ресурси и оперативния мениджмънт. Заемал е позиции като Директор Човешки ресурси и Главен оперативен директор. Управлявал е малки и големи екипи и има богат опит с дистанционното управление. Два последователни мандата е член на УС на Българската асоциация за управление на хора.

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

  • event@economedia.bg