12 май, Онлайн, 15:00 ч.
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

В последните няколко години сме свидетели на нарастващия дял на електронната търговията и значението на онлайн присъствието дори за основни физически магазини. Пандемията, причинена от COVID -19, буквално за броени дни постави ритейл сектора пред избора да намери бързо решение да продължи да работи или да загуби пазарен дял. 

Темата за дигитализацията се превърна в първостепенна, а само за последните седмици станахме свидетели на иновации и процеси, които иначе щяха да отнемат месеци, а при някои дори и години.

Десетки изследвания на потребителските нагласи показват, че дори и след преминаването на кризата, голям процент от клиентите биха продължили да пазаруват онлайн. Тази тенденция мобилизира магазини и производители скоростно да търсят решения за онлайн продажби.

Включете се в уебинара "Как бързо и ефективно да стартираме онлайн магазин", който Капитал организира на 12-ти май от 15 часа.

По време на дискусията водещи експерти в индустрията ще споделят своят опит
- Възможно ли е изграждането на онлайн магазин в кратки срокове
- Кои са най-важните стъпки за стартиране от нула
- Ключови съвети как да избегнете най-често срещаните грешки 
- Интегриране на система за онлайн разплащания
- Договаряне с доставчици и подизпълнители
- Куриерски и фулфилмънт решение за доставки по време на COVID-19 кризата - процеси, промени и иновации
- Кой е най-бързият и ефективен начин да достигнем до повече клиенти
- Какво трябва да знаем за потребителските нагласи и очаквания на клиентите в ситуация на криза

С участието на:
- Ваня Манова, Мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово
- Димитър Димитров, партньор и e-commerce консултант, Stenik
- Методи Дреновски, основател и управител в СуперХостинг.БГ
- Любомир Чолаков, управляващ директор, Isobar Bulgaria
- Светлозар Димитров, управляващ съдружник, euShipments.com​

Модератор
Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora.bg

Уебинарът ще се проведе на 12 май от 15:00 ч. в платформата Zoom.

Участието е безплатно, но изисква задължителна регистрация тук.

Можете да зададете своя въпрос предварително тук.

След попълване на регистрационната форма, ще получите имейл с потвърждение и линк за достъп до уебинара. В случай, че не получите такъв имейл в рамките на 1 час след регистрация, свържете се с нас на event@economedia.bg.

В деня на уебинара (12 май) ще получите нов, подсещащ имейл един час преди началото на събитието.

Лектори

  • Ваня Манова

    Ваня Манова Мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово

    Ваня Манова отговоря за развитието и изпълнението на локалната стратегия на Mastercard, включително поддържане растежа на картовите и електронни разплащания и на двата пазара, въвеждане на иновациите и технологичните решения на Mastercard, както и създаване на стабилни партньорства с ключови клиенти, правителствения и публичния сектор. След 20-годишен опит в банковата сфера, Ваня Манова се присъединява към българския екип на Mastercard през 2008 г. като Мениджър връзки с клиенти. През последните години тя ръководи представителството на компанията в България и работи за позиционирането на Mastercard като стратегически партньор на бизнеса, правителствените институции и регулаторни органи. Също така лансира и подпомага развитието на безконтактните плащания в България и Македония - област, в която Mastercard е безспорен лидер и на двата пазара.
  • Димитър Димитров

    Димитър Димитров Партньор и e-commerce консултант, Stenik

    Димитър Димитров е e-commerce консултант и партньор в Stenik, както и Facebook Certified Media Buying Professional. Той е консултирал десетки големи офлайн търговци и ритейлъри как да направят първите си стъпки в онлайн търговията или как да я подобрят, за да са успешни.
  • Методи Дреновски

    Методи Дреновски основател и управител в СуперХостинг.БГ

    Професионалната му кариера в сферата на информационните технологии започва преди повече от 22 години. Работил е по големи български и международни проекти за подобряване ефективността и оптимизиране на сайтове за електронна търговия и B2B решения. През 2005 г., заедно с Любомир Русанов, основава СуперХостинг.БГ.
  • Любомир Чолаков

    Любомир Чолаков управляващ директор, Isobar Commerce Bulgaria

    Любомир Чолаков е управляващ директор на Isobar Commerce Bulgaria. Компанията е част от групата на Dentsu Aegis Network, след като тя в средата на 2015 г. придоби компанията за решения за електронна търговия eCommera. Isobar Commerce в София се състои от повече от 170 софтуерни инженери, стратези, ръководители на проекти и екип по поддръжка, които внедряват и управляват иновативни много-канални платформи за търговия за международни брандове като Clarins, Speedo, Asda Direct, House of Fraser и много други. Преди да се присъедини към Isobar Commerce , Любо Чолаков ръководи организации за софтуерна разработка и системна интеграция в Източна Европа за компании като SAP, S&T, Printec и Infragistics. Завършил е EMBA от Cotrugli Business School, има магистърски степени по международни икономически отношения и лингвистика.
  • Светлозар Димитров

    Светлозар Димитров Управляващ съдружник, euShipments.com​

    Светлозар Димитров е роден през 1983 г. в град Плевен. Завършил е висшето си образование и магистратура по "Бизнес администрация" в СА "Д.А.Ценов" - гр. Свищов. Има над 10-годишен опит в областта на търговията и куриерските услуги. През 2012 г. г-н Димитров създава Инаут Трейд ООД – вероятно единствената българска компания, специализирана в куриерското и фулфилмънт обслужване на онлайн магазини. Днес дейността на компанията се развива под новия им бранд euShipments.com и предлага на клиентите си сухопътни куриерски услуги от и до 10 държави в ЕС, както и Pick, Pack & Ship услуга или така наречения Fulfillment. Тази си услуга извършват в 10 отделни склада В ЕС, а броят на държавите, до които доставят, нараства на повече от 20.
  • Георги Mалчев

    Георги Mалчев управляващ съдружник, Xplora

    Георги Mалчев има над 20 годишен опит в областта на бизнеса, маркетинга и рекламата. Има дългогодишен опит в стратегическото развитие и оперативно управление на компании, както и в областта на корпоративния маркетинг и реклама. От над 8 години се занимава с дигитален маркетинг и реклама. Преподава маркетинг и реклама от 9 години Георги Mалчев има над 20 годишен опит в областта на бизнеса, маркетинга и рекламата. Има дългогодишен опит в стратегическото развитие и оперативно управление на компании, както и в областта на корпоративния маркетинг и реклама. От над 8 години се занимава с дигитален маркетинг и реклама. Преподава маркетинг и реклама от 9 години. В момента е управляващ съдружник в www.xplora.bg - агенция за интегриран дигитален маркетинг. Сред клиентите на Xplora за цялостния си дигитален маркетинг са Загорка, Ариана, Сладкарници Неделя, Medix, Tesy, Danone Bulgaria, Easycredit, Schneider Electric Bulgaria, Schneider Electric Israel, Viessmann и други. Преди това Георги ръководеше дигиталния маркетинг на Мтел, и като част и от неговите усилия компанията получи редица награди - за новия сайта на компанията, както и за дигитални кампании, а електронния магазин на компанията увеличи над 15 пъти продажбите си. Член на управителния съвет на IAB Bulgaria от 2016 г., преизбран три поредни години. Водещ и модератор на събития за маркетинг, търговия на дребно, инвестиции, иновации, дигитален маркетинг и други. Ментор към Endeavor, Founder Institute, Eleven и Launchub. Жури на редица конкурси, сред които IAB MIXX AWARDS, Сайт на годината, PR Приз и други.

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

  • event@economedia.bg