5 ноември, Sofia Event Center
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

2020 година се оказа предизвикателна за целия свят и ритейл секторът не е изключение. Как ще изглежда „новото нормално“ в сектора? Можем ли да очакваме дългосрочна промяна в посока преминаване към електронната търговия? Как да се свържем отново и да общуваме с клиенти си? Как да се адаптираме към техните нови вкусове и очаквания? Можем ли да използваме кризата, за да си спечелим лоялни клиенти и да открием нови бизнес модели? Как да оптимизираме и преоткрием веригата за доставки? Какви уроци можем да научим? Как оптимално да използваме технологиите не само в кризисни ситуации?

Капитал организира конференцията Ecommerce and Retail Summit, като наследник на предходните успешни формати на Retail in Detail и Strategies for Ecommerce Success. По този начин продължаваме да следваме мисията си да споделяме качествено съдържание за бизнес общността и да създаваме пространство за обмен на идеи и създаване на партньорска мрежа.

Подзаглавието Restart, Reconnect, Rechain (Ново начало, Ново свързване, Нови вериги на доставки) показва основния акцент на събитието, а именно как ритейл секторът трябва да се променя и адаптира, не само за да се посрещне новите реалности, но и за да премине на едно следващо ниво.


ОСНОВНИ ТЕМИ
- Как не само да оцелеем, но и да процъфтяваме в един  пост-пандемичен свят
- Електронна търговия и физически магазини - какви дългосрочни промени може да очакваме в пазарните дялове
- Потребителски потребителите и навици за пазаруване. Какво се промени и има ли място за нова лоялност и етична търговия 
- Преоткриване на веригата за доставки
- Нови маркетингови стратегии: нискорискови, повишаващи приходите кампании за поддържане и набиране на пазарен дял
- Големите данни: значението на събирането на данни за стратегическото планиране в новите реалности
- Как технологии в ритейла се появиха и засилиха от кризата
- Онлайн плащания и проблеми със сигурността
- Как да реагираме на очакваното забавено възстановяване на трафика на повторно отворените магазини и промените в моделите и процедурите на експлоатация на магазините

КОГА И КЪДЕ
5 ноември 2020 г.
Sofia Event Center

РЕГИСТРАЦИЯ
Ранна регистрация до 30 септември 2020, 160 лв. без ДДС
Редовна регистрация до 29 Октомври 2020, 200 лв. без ДДС
Късна регистрация след 29 Октомври 2020, 240 лв. без ДДС

Лектори

  • Проф. Йорий Абрахам

    Проф. Йорий Абрахам Управляващ директор, Ecommerce Foundation

    Йорий Абрахам е част от международната общност за електронна търговия от 1997 г. Бил е мениджър електронна търговия в Bijenkorf (верига супермаркети), TUI (най-голямата европейска организация за пътуване), онлайн издател в Sanoma Media (най-голямата медийна компания в Бенелюкс) и директор консултуране в Unic (европейска фирма за внедряване и стратегическо планиране на електронна търговия). Успоредно с тези дейности той съ-основава две компании, eVentures Europe и vZine.
    От 2013 - 2017 г. е директор Проучване и Консултиране в Thuiswinkel.org (Холандската асоциация за електронна търговия) и Ecommerce Europe (Европейската асоциация за електронна търговия с 25 000+ членове в 20 държави). Към момента е управляващ директор на Ecommerce Foundation , чиято мисия е да насърчава глобалната електронна търговия. Той е и професор по електронна търговия в Университета за приложни науки, TIO.
  • Хриса Асмаци

    Хриса Асмаци Ръководител управление на категории и регионален обучител за Източна Европа в Nielsen

    Хриса Асмаци в ръководител управление на категории и регионален обучител за Източна Европа в Nielsen. Изнася серия от семинари, които комбинират производството, търговията на дребно, електронната търговия и анализите. Хриса има над 25 годишен опит в търговията на дребно, с експертни познания във всички аспекти на маркетинга, брандинга, комуникациите, развитието на бизнеса, електронната търговия и финансовите услуги, 7 от които се занимава с управление на асортимента за ключови търговци в Гърция, като Carrefour Marinopoulos, MakroCash & Carry и др.Тя  е била главен изпълнителен директор в Carrefour Credit, директор електронна търговия и дигитален маркетинг за Bazaar S.A. Гърция, директор управление и маркетинг на категории за Metro Cash & Carry Гърция и Mart Cash &Carry Гърция.
    Специализирала е стратегическото планиране и анализи, маркетинги дигитален маркетинг, клиентско поведение и има страст към електронната търговия и разработването на иновативни комуникационни стратегии. Хриса притежава бакалавърска степен по компютърни информационни системи, MBA по международни финанси (University ofStirling Scotland), магистърска степен по дигитален маркетинг (DigitalMarketing Institute Ireland и CIM) и различни степени в бизнеса (ALBA и MetroAG House of Learning), маркетинг (Chartered Institute of Marketing, UK) и дигитален маркетинг (Атински университет).
  • Милена Драгийска

    Милена Драгийска Главен изпълнителен директор, Лидл България

    Милена Драгийска управлява Лидл България от 2007 година, когато веригата стъпва на българския пазар. Започва кариерата си в Lidl Германия през 2002 г. като Регионален мениджър продажби за регионите на Щутгарт и Карлсруе, след което продължава професионалното си развитие в централата на Lidl, където отговаря за различни международни проекти за Lidl International. Член е на Управителния съвет на Германо-Българската индустриално-търговска камара.
     
  • Стефан Чорбанов

    Стефан Чорбанов Основател, Stenik

    Стефан Чорбанов е основател на водещата e-commerce компания в България Stenik и Certified Magento 2 Solution Specialist. Участвал е в разработването на онлайн магазини на десетки големи български брандове, като до ден днешен, освен като управител на Stenik работи и по проекти, за да е в крак с новите тенденции в онлайн търговията.
  • Димитър Димитров

    Димитър Димитров Партньор и e-commerce консултант, Stenik

    Димитър Димитров е e-commerce консултант и партньор в Stenik, както и Facebook Certified Media Buying Professional. Той е консултирал десетки големи офлайн търговци и ритейлъри как да направят първите си стъпки в онлайн търговията или как да я подобрят, за да са успешни.
  • Светлозар Димитров

    Светлозар Димитров Управляващ съдружник, Инаут Трейд ООД

    Светлозар Димитров има над 10-годишен опит в областта на търговията и куриерските услуги. През 2012 г. г-н Димитров създава Инаут Трейд ООД – вероятно единствената българска компания, специализирана в куриерското и фулфилмънт обслужване на онлайн магазини. Днес дейността на компанията се развива под новия им бранд euShipments.com и предлага на клиентите си сухопътни куриерски услуги от и до 9 държави в ЕС, както и Pick, Pack & Ship услуга или така наречения Fulfillment. Тази си услуга извършват в 8 отделни склада В ЕС, а броят на държавите, до които доставят, нараства на повече от 15.

Партньори

master isobar Stenik Eushpment TBI DSSmith Speedy Xplora contento bea

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

  • Отдел Събития
    event@economedia.bg

    За счетоводни въпроси
    krasimira.ganchina@economedia.bg