Успешни стратегии за електронна търговия, 16 март 2017, Sofia Event Center, бул. Черни връх 100
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Втората годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.

Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.

Годишната конференция  „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.


Цена за регистрация
Цена: 180 лв. без ДДС

Краен срок на регистрация - 15 март

Можете да следите новини за събитието във Facebook


 

Лектори

  • Геновева Петрова

    Геновева Петрова партньор, REMIX

    Професионалист в бизнес развитие и оперативен мениджмънт с повече от 15-годишен опит зад гърба си. Един от основателите на REMIX. Отговорна за разрастването на нови пазари и за следните отдели в компанията: маркетинг, Ит/ клиентско преживяване, връзка с клиенти, и административен.
    Зад гърба си има опит в управлението на IT компания в България и Франция в продължение на 6 години, по време на които участва в над 200 онлайн и дигитални проекта.
    С опит в M&A и консултиране. Магистратура по финанси и международни отношения. Специализация в Ithaca College и Cornell University, САЩ. 
  • Николай Пирянков

    Николай Пирянков съосновател и CEO, Taylor & Hart

    Николай Пирянков е съосновател и CEO на фирмата Taylor & Hart. Израснал е в Южна Африка - далеч от родната си България. След като завършва University of Manchester във Великобритания, Николай, заедно с приятеля му от училище и сегашен бизнес партньор Дейвид Сътън, стартира Taylor & Hart. Основната цел на предприемачите е да променят начина, по който хората купуват персонализирани дизайнерски бижута и годежни пръстени. В момента Николай разраства бизнеса, който включва екип в България и продажби в САЩ. През 2016, чрез фирмата Taylor & Hart, Николай успява да набере инвестиции от фонда Launchhub в България и да участва в акселератора Techstars в Бостън.
  • Ева Вучева

    Ева Вучева съосновател и CEO, Contento.tech

    Ева Вучева е диджитъл предприемач, в момента е съосновател и главен изпълнителен директор на Contento.tech, консултантска компания в областта на електронната търговия. Ева и нейният екип си проправя пътя към електронна търговия в България, като създава Fashion Days през 2011 г. Доскоро тя е била главен изпълнителен директор на Fashion Days Group, водещ моден онлайн магазин в Централна и Източна Европа.
  • Спас Сливков

    Спас Сливков изпълнителен директор, OLX и Shedd

    Спас Сливков е изпълнителен директор на OLX и Shedd за България. Компанията е част от Наспърс - един от световните лидери в бизнеса с онлайн обяви. Спас е част от Наспърс вече 7 години, като е допринесъл за развитието на навика у българите да търгуват вещите си онлайн.
    Неговата нова страст е Shedd - мобилно приложение за мода, което съществува на българския пазар от януари 2016 година.
    Преди да постъпи в Наспърс, Спас е работил за рекламната агенция Лео Бърнет и Американския университет. Интересува се живо от комуникации, маркетинг и реклама.
     
  • Илиан Георгиев

    Илиан Георгиев изпълнителен директор и член на УС, БАКБ

    Илиан Георгиев е изпълнителен директор и член на Управителния съвет на Българо-американска кредитна банка.
    Преди да се присъедини към ръководния екип на БАКБ, е бил началник отдел "Големи корпоративни клиенти" и заместник-началник на управление "Корпоративно банкиране" на Юробанк И Еф Джи България АД. От 2003 до 2005 година ръководи екип в отдел "Големи корпоративни клиенти" на Пощенска банка. През периода 1998 –2003 година той работи за Стопанска и инвестиционна банка АД, като през 2001 година е назначен на поста началник отдел "Корпоративни кредити".
    Илиан Георгиев притежава магистърска степен по икономика от Университета за национално и световно стопанство, специалност "Счетоводство и контрол".
     
  • Ваня Манова

    Ваня Манова Мениджър на Mastercard за България и Македония

    Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония,  отговоря за развитието и изпълнението на локалната стратегия на Mastercard, а именно поддържане растежа на картовите и електронни разплащания и на двата пазара, въвеждане на иновациите и технологичните решения на Mastercard, както и създаване на стабилни партньорства с ключови клиенти, правителствения и публичния сектор. Ваня Манова се присъединява към Mastercard през 2008 г. като Мениджър връзки с клиенти. През последните години тя ръководи представителството на компанията в България и работи за позиционирането на Mastercard като стратегически партньор на бизнеса, правителствените институции и регулаторни органи. Също така лансира и подпомага развитието на безконтактните плащания в България и Македония - област, в която Mastercard е безспорен лидер и на двата пазара. Работи в банковата индустрия в продължение на 20 години. Започва през 1995 г. като системен администратор в Българо-Руската Инвестиционна Банка (сегашната CIBank). Преди да се присъедини към Mastercard, тя е Директор "Банкови карти" в ДЗИ Банк (по-късно слята с Пощенска банка). Завършила е Софийска математическа гимназия (СМГ) и има магистърска степен по Компютърни технологии от "Техническия университет" в София.
  • Огнян Лахчев

    Огнян Лахчев Маркетплейс мениджър, eMAG.bg

    Огнян Лахчев заема позицията Marketplace Manager в eMAG.bg от 2014 г. Огнян работи в областта на електронната търговия от 2009 г., на различни позиции в Aukro.bg, най-голямата онлайн транзакционна платформа за времето си, преди да се присъедини към екипа на eMAG през 2013 г.
    Управлява екип, отговарящ за търговци, предлагащи продуктите си в eMAG.bg Marketplace. От старта на платформата през 2014 г., над 570 компании са започнали продажби в българския сайт на eMAG.
    Огнян притежава степен по Международни Икономически Отношения. Понастоящем продължава образованието си в Maastricht School of Management.
     
  • Рейн Сюкер

    Рейн Сюкер Изпълнителен директор, Ecommerce Foundation

    Rein Suijker has been part of the ecommerce community since 1998. He has been in charge of marketing and e-commerce at Sony Benelux (consumer electronics), TUI (Europe’s largest travel organization), T-Mobile (telecom) and Thomas Cook (leisure travel). In parallel to these activities he founded the company Hobbygigant the Benelux leading webshop for creative woman. Since 2017 he is Executive Editor at Ecommerce Foundation, whose mission it is to facilitate global digital trade via research, knowledge sharing and creating trust, and Rein is e-commerce lecturer at TIO University of Applied Science (Awardwinning e-commerce educator in the Netherlands).
  • Милен Райков

    Милен Райков съдружник, Данъци и Право, EY Bulgaria

    Милен Райков е съдружник "Данъци" в EY България, Македония, Албания и Косово. Милен ръководи и Правната практика на EY България. Той е адвокат и член на Софийска адвокатска колегия от 2003 г., съпредседател  е на Данъчния и финансов комитет на АмЧам в България и член на борда на директорите на Аутомотив Клъстер България. С повече от 15 години професионален опит в сферата на данъчните консултации, Милен е експерт с ключови компетенции в областта на косвените данъци, данъчните политики и спорове и данъчните облекчения. Работил е активно по подготовката за присъединяването на България и Хърватска към ЕС. Автор е на много публикации в сферата на данъчното облагане.
  • Пол Копил

    Пол Копил създател и CEO, Qeops.eu

  • Паоло Полити

    Паоло Полити директор международни продажби, Nielsen

  • Александър Китов

    Александър Китов Съосновател и CEO, Perpetto

    Александър е съосновател и CEO на Perpetto. Учил е в информатика и дигитални медии в Германия. Докато работи в немския онлайн маркетинг той се сблисква с лошите практики в онлайн търговията. След създаването на betahaus sofia и спирането на друг продукт, Александър започва работа с двама приятели по проблема с пропуснатите ползи (основно продажби) на разстящи онлайн магазини заради трудното намиране на подходящи продукти в техния каталог и безличната имейл комуникацията със съществуващи клиенти. Основната цел на фирмата е да променят и направят онлайн пазаруването и комуникацията с клиенти изцяло фокусирани върху интересите и нуждите на отделния човек. Александър се грижи за бъдещето на бизнеса, който помага на български и международни спортни, модни и мултикатегориийни магазини да увеличат значимо продажбите си и направят пазаруването по-приятно за клиента. През 2014 и 2015 екипът успява да набере инвестиции в България, които служат да се разрастне бизнеса десетократно през 2016. В момента изграждат продукт, който да промени онлайн пазаруването и в бъдеще да се наложи като дефакто начин за бърз и надежден избор на продукти онлайн.
  • Мъри Иванов

    Мъри Иванов CEO, Metrilo

    Мъри стартира Метрило в София преди 3 години след няколко години на успешни и неуспешни проекти в Silicon Valley
  • Моника Митева

    Моника Митева директор Маркетинг и Продажби, DHL Express България

    Започва работа в компанията през далечната 2000 г. в кол-центъра на отдел Обслужване на клиенти. През годините заема различни позиции в отдел Обслужване на клиенти, а по-късно и в Търговския отдел на компанията. През 2006 излиза от DHL и става част от екипа за Стратегически продажби на един от телекомите в страната. В средата на 2007 г. се връща в групата на DP DHL, като оглавява Търговския отдел на DHL Freight за България и Македония. От началото на 2014 тя ръководи отдел Маркетинг и Продажби на DHL Express в България и работи за позиционирането на компанията като стратегически партньор както на корпоратичния бизнес, така и на малкия и среден такъв; на стартиращите компании и онлайн търговците  в частност. Под нейно ръководство, DHL Express разработва и внедрява програма за консултиране и подпомагане на стартиращи и съществуващи онлайн магазини, чиято цел е да подкрепя развитието на родния бизнес на международната сцена.
     
  • Давиде Мацанти

    Давиде Мацанти CPO, Qixxit

  • Любомир Чолаков

    Любомир Чолаков генерален мениджър, еCommera Linked by Isobar за България

    Любо Чолаков управлява центъра за услуги на eCommera, Linked by Isobar в България, в който повече от 160 специалисти доставят глобални решения за онлайн продажби за брандове като ASDA / Walmart, Clarins, Adidas, Ecco, Bally, Swarovski, Jaeger, Godiva, Speedo, Dulux, L.C.Waikiki и други. С присъединяването си към eCommera, Linked by Isobar, през 2014 г. Любо води процеса по трансформация на компанията в София от инженерен център в хъб за услуги с висока добавена стойност в областта на електронната търговия и един от най-добрите работодатели в софтуерната индустрия в България. Любо започва кариерата си в софтуернÐ �та индустрия и дигиталната търговия преди повече от 17 години в SAP след което управлява стартираща компания, станала най-бързо растящата ИТ компания в България в периода 2003 -2006 г. преди да поеме международни управленски роли във водещи системни интегратори и UX компании. eCommera, Linked by Isobar е част от Dentsu Aegis Network, водеща компания за медийни, дигитални и комуникационни услуги с повече от 35 000 служители в 145 страни.
  • Армандо Родригес

    Армандо Родригес старши мениджър проекти, Privalia

  • Зорница Чугреева

    Зорница Чугреева Изпълнителен директор, BGmenu

    Зорница Чугреева има над 10 години опит в управлението на технологични компании, като от 2006 г. е изпълнителен директор на BGmenu. Част от групата HelloHungry, която оперира и в Румъния под името Oliviera, BGmenu е една от най-големите платформи за поръчка на храна в България, предлагаща избор от над 550 ресторанта и 30 вида кухня. Вече 10 години BGmenu е пионер и лидер на пазара у нас. През януари 2014 г. печели финансиране от фонда Launchub, което позволява навлизането в Румъния и заемането на лидерска позиция на пазара там с брандовете Quicky& Oliviera, които заедно с BGmenu са част от международния бранд Hello Hungry.

Програма


 
Модератор: Ева Вучева, съосновател и CEO, Contento.tech
 
09:00 – 09:30 Регистрация и кафе
                                                   
09:30 – 09:50
Бъдещето на пазаруването: как ще пазаруват потребителите през 2020 и след това
Рейн Сюкер, изпълнителен директор, Ecommerce Foundation
 
09:50 – 10:10 
Електронна търговия за бързооборотни стоки: новите тенденции, иновативни услуги и ритейл стратегии
Паоло Полити, Международен търговски директор, Nielsen

10:10 – 10:30
Дигитализацията е в сърцата, умовете и портфейлите на потребителите
Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония
 
10:30 – 10:50
Банкови трасформатори - от консервативен към модерен подход
Илиан Георгиев, изпълнителен директор и член на УС, БАКБ
 
10:50 – 11:20 Кафе пауза 
 
11:20 – 11:40 
Маркетплейс революция
Огнян Лахчев, маркетплейс мениджър, eMAG.bg
 
11:40 – 12:00
Армандо Родригес, старши мениджър проекти, Privalia
 
12:00 – 12:20
Скорост? Каква скорост? Растеж на продажбите чрез по-добро клиентско изживяване на мобилни устройства
Любомир Чолаков, генерален мениджър, еCommera Linked by Isobar за България
 
12:20 – 12:40
Персонализирани продукти - производство и търговия в големи мащаби
Николай Пирянков, съосновател и CEO, Taylor & Hart
 
12:40 – 13:00 
Как да ползваме платформи за обяви, за да продаваме по-добре​
Спас Сливков, изпълнителен директор, OLX и Shedd
 
13:00 – 14:00 Обяд
 
14:00 – 14:20 
Технологии на бъдещето в онлайн услугите за доставка на храна
Зорница Чугреева, Изпълнителен директор, BGmenu
 
14:20 – 14:40
Модерният подход към онлайн пазаруването
Геновева Петрова, партньор, REMIX
 
14:40 – 15:00 
Данъчни предизвикателства пред електронната търговия​

Милен Райков, съдружник, Данъци и Право, EY Bulgaria
 
15:00 – 15:20  
Търговската революция на 21-ви век
Моника Митева, Търговски Директор, DHL Express България

15:20 - 15:40 Кафе пауза

15:40 – 16:00  
A meaningful Mobile experience that converts better than desktop
Давиде Мацанти, CPO, Qixxit

16:00 – 16:20
Логистика в електронната търговия - факти и тенденции
Пол Копил, създател и CEO, Qeops

16:20 - 17:00
Дискусия
Модератор: Ева Вучева, съосновател и CEO, Contento.tech
Пазаруването вече е персонално: инструменти и процеси за повече купуващи клиенти

Пример и резултат от международен спортен магазин
Александър Китов, съосновател и CEO, Perpetto

Давиде Мацанти, CPO, Qixxit
Мъри Иванов, CEO, Metrilo



 

Партньори

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.