Успешни стратегии за електронна търговия, 21 март, София
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Третата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.

Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.

Годишната конференция  „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.

Кога и къде
21 март 2018, София Ивент Център

Уъркшоп: "Визуално представяне на продукти за онлайн търговия – творчески или бизнес процес?
Уъркшопът ще ви предложи методология за вземане на решения и контрол, когато става въпрос за процеса на заснемане на вашите продукти. Освен това ще ви покаже и няколко готови технологични решения. Съдържанието ще е от полза както за стартиращи онлайн магазини, така и за вече работещи бизнеси, които искат да направят процеса на заснемане по-ефективен (повишаване на качеството, намаляване на разхода или и двете).
 
Основните теми са:
- Тенденции в онлайн представянето на продукти;
- Бизнес планиране на процеса на заснемане на продукти;
- Технологични решения и иновации в продуктовата фотография за онлайн търговия;

Модератор:
Милен Кънев, фотограф, PixelBeez

Продължителност: 1 час и 30 минути

*Уъркшопът е част от конференцията и достъпът до него е безплатен. Местата са ограничени и затова предимство ще имат първите записали се.

Цена за ранна регистрация (до 9 март): 180 лв. без ДДС
Регистрация след 9 март: 240 лв. без ДДС

Краен срок на регистрация - 19 март

Лектори

  • Алекс О' Бърн

    Алекс О' Бърн Съосновател, We Make Websites, Shopify

    Алекс е съосновател на We Make Websites, които са сред най-надеждните агенции за електронна търговия в Shopify. Той ще разкаже за това как да използвате дизайна, за да увеличите продажбите си от електронна търговия.
    Стилът му е "ясен и ангажиран" и "освежаващо отворен".
    We Make Websites създава красиви и ефективни сайтове за електронна търговия, които увеличават продажбите. Компанията е разработила сайтове за The Economist, Steinhoff, Harper Collins, Pepsi, Finisterre, National Portrait Gallery, Skinnydip, Bluebella и над 500 други клиенти. Алекс е международен лектор на тема електронна търговия и е говорил в Google, General Assembly, Digital Shoreditch и Top Drawer.
  • Ева Вучева

    Ева Вучева съосновател и CEO, Contento.tech

    Ева Вучева е диджитъл предприемач, в момента е съосновател и главен изпълнителен директор на Contento.tech, консултантска компания в областта на електронната търговия. Ева и нейният екип си проправя пътя към електронна търговия в България, като създава Fashion Days през 2011 г. Доскоро тя е била главен изпълнителен директор на Fashion Days Group, водещ моден онлайн магазин в Централна и Източна Европа.
  • Ваня Манова

    Ваня Манова мениджър за България и Македония, Mastercard

    Ваня Манова е мениджър на Mastercard за България и Македония и отговаря за развитието и изпълнението на локалната стратегия на компанията - поддържане растежа на картовите и електронните разплащания и на двата пазара, въвеждане на иновациите и технологичните решения на Mastercard, както и създаване на стабилни партньорства с ключови клиенти, с правителствения и с публичния сектор. Една от целите на компанията в международен план е внедряване на технологични решения в градовете, голяма част от тях базирани на дигиталните разплащания. Един от проектите, които Mastercard финансира в България, е системата за електронни билети в градския транспорт на стартиращата компания Tickey.
  • Йеси Велтефрейден

    Йеси Велтефрейден Професор по електронна търговия в Университета за приложни науки в Амстердам / директор Изследвания в електронната търговия, Ecommerce Foundation

    Йеси Велтефрейден e професор по електронна търговия в Амстердамския университет за приложни науки (AUAS). Господин Велтефейден също е директор изследователска дейност на Ecommerce Foundation  - международна организация с нестопанска цел, инициирана от национални асоциации за електронна търговия и компании за електронна търговия по целия свят, която произвежда и събира ключови данни и изследвания в областта на електронната търговия. Като ръководител на Групата за изследвания в областта на електронната търговия и директор "Изследвания", той координира и допринася за (количествени) изследователски проекти на Фондацията, AUAS и сътрудничеството в областта на изследванията с външни институции и бизнеса. Велтефрейден публикува основно за отражението на електронната търговия върху поведението на потребителите, търговията на дребно, местата за пазаруване и мобилността както на национално, така и на международно ниво. Последните му изследователски проекти се съсредоточават върху ролята на дигиталния маркетинг за бъдещи проекти за градските центрове, трансграничната електронна търговия в Европа, дигиталната трансформация в сектора на търговията на дребно и корпоративната намеса в онлайн взаимодействията между потребителите.
  • Георги Малчев

    Георги Малчев Управляващ съдружник, Xplora


    Георги Малчев има над 17 години опит в областта на маркетинга - стратегически, тактически и оперативен като управленски консултант, член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на компании в сектора на услугите и производството. Георги е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг. От създаването на агенцията преди 24 месеца агенцията е спечелила конкурси за дигитална агенция и още управлява дигиталния маркетинг на клиенти като Nestle, Coca Cola Hellenic, Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia и т.н. През последните 5 години Георги е говорител, модератор и панелист на Retail in Detail, както и на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет и в УНСС. Георги е член е на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016 г., презибран и през 2017 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години, както и на eVolution Awards.
     
  • Рафаел Кампос

    Рафаел Кампос Мениджър глобален маркетинг и продажби, VTEX

    С бакалавърска степен по бизнес администрация, Рафаел е вицепрезидент на VTEX за регион EMEA. Работи в областта на електронната търговия през последните 10 години.
    Бил е първия кънтри мениджър на VTEX, разширявайки компанията в Аржентина, Чили, Колумбия, Уругвай и Еквадор. През 2013 г. става професор в Impacta Бразилия в рамктие на MBA курс. Сега той отговаря за разширяването на VTEX в EMEA региона и ръководи екипа по продажбите.
  • Константинос Товил

    Константинос Товил старши вицепрезидент, Електронна търговия TBI Bank

    Костас има 16-годишен опит в банкирането на дребно с фокус върху потребителските финанси и карти за компании, опериращи успешно на няколко пазара в Югоизточна Европа. Започва кариерата си в Citibank, а през годините заема различни ръководни длъжности в EFG Eurobank за Румъния, България и Гърция. Притежава изключително богат опит в управлението на депозити, инвестиционни продукти и парични потоци. Има водеща роля в създаването и управлението на отдели "Лично банкиране" в две банки. Костас има магистърска степен по маркетинг и бизнес администрация от Middlesex University и бакалавърска степен по приложна химия от Kingston University. Той е и член на Кралското общество по химия в Обединеното кралство.
  • Флорин Филоте

    Флорин Филоте директор eMAG Marketplace

    Г-н Флорин Филоте е начело на eMAG Marketplace вече повече от две години. През този период платформата регистрира сериозен ръст. Предишният опит на г-н Филоте в компании като Selgros (голям европейски cash&carry ритейлър) и Ecopack без съмнение допринася за разрастването на eMAG Marketplace и достигането до над 10000 търговци в региона до края на годината. Флорин Филоте е готов да сподели какво е нужно, за да привлечеш толкова много партньори и как да мащабираш една платформа до такова измерение. eMAG е основана през 2001 г. от румънски предприемачи и e местния лидер в електронната търговия. Компанията има силно присъствие в България, Унгария и Полша, което я превръща в един от водещите онлайн търговци в централна и източна Европа. За тези 16 години eMAG се фокусира и инвестира в постоянното подобряване на потребителското изживяване при пазаруване. Клиентите се възползват от допълнителни услуги като възможност за връщане в рамките на 30 дни, проверка на пратката при получаване, денонощен кол център, вземане и връщане от адрес на клиента, покупки на изплащане през eCredit, както и достъп през мобилно приложение. В eMAG клиентите могат да намерят широк набор от продукти - от IT, мобилни телефони, домашни уреди, електроника, книги до стоки за деца, авто части и аксесоари, оборудване за дом и градина или спорт.
  • Ханю Вансгаард

    Ханю Вансгаард Консултант дигитална трансформация и електронна търговия

    Hannu Vangsgaard is an internet pioneer from Denmark with more than 20 years of experience from various roles in the digital arena.
    He is the former Head of Digital and E-commerce Manager in Denmark’s largest retailer, Dansk Supermarked.
    Hannu was also a Chief Digital Officer in a Danish top 3 advertising agency and he co-founded one of the first search marketing agencies in Denmark back in 1998.
    In Dansk Supermarked Hannu headed the e-commerce business from the very beginning with two interns, an empty office, a big bag of money – and an organisation that saw e-commerce as an annoying distraction from the real business, the 1,000+ brick and mortar stores. The next two years the e-commerce business grew from basically nothing to €40 million + in revenue and an e-commerce organisation counting more than 100 staff.
  • Мартин Свобода

    Мартин Свобода ръководител бизнес развитие, Google

    Martin is digital marketing evangelist, who is working with businesses from Central and Eastern Europe on three main pillars: 1) Becoming digital - integration of digital communication into mediamix 2) Growing via digital - opening new, especially export markets with his clients 3) Disrupting - helping startups and new companies to grow
  • Любомир Чолаков

    Любомир Чолаков управляващ директор, Isobar Commerce Bulgaria

    Любомир Чолаков е управляващ директор на Isobar Commerce Bulgaria. Компанията е част от групата на Dentsu Aegis Network, след като тя в средата на 2015 г. придоби компанията за решения за електронна търговия eCommera. Isobar Commerce в София се състои от повече от 170 софтуерни инженери, стратези, ръководители на проекти и екип по поддръжка, които внедряват и управляват иновативни много-канални платформи за търговия за международни брандове като Clarins, Speedo, Asda Direct, House of Fraser и много други. Преди да се присъедини към Isobar Commerce , Любо Чолаков ръководи организации за софтуерна разработка и системна интеграция в Източна Европа за компании като SAP, S&T, Printec и Infragistics. Завършил е EMBA от Cotrugli Business School, има магистърски степени по международни икономически отношения и лингвистика.
  • Саймън Филипс

    Саймън Филипс ръководител бизнес развитие, Javelin Group, старши мениджър, Accenture Technology

  • Моника Митева

    Моника Митева директор Маркетинг и Продажби, DHL Express България

    Започва работа в компанията през далечната 2000 г. в кол-центъра на отдел Обслужване на клиенти. През годините заема различни позиции в отдел Обслужване на клиенти, а по-късно и в Търговския отдел на компанията. През 2006 излиза от DHL и става част от екипа за Стратегически продажби на един от телекомите в страната. В средата на 2007 г. се връща в групата на DP DHL, като оглавява Търговския отдел на DHL Freight за България и Македония. От началото на 2014 тя ръководи отдел Маркетинг и Продажби на DHL Express в България и работи за позиционирането на компанията като стратегически партньор както на корпоратичния бизнес, така и на малкия и среден такъв; на стартиращите компании и онлайн търговците в частност. Под нейно ръководство, DHL Express разработва и внедрява програма за консултиране и подпомагане на стартиращи и съществуващи онлайн магазини, чиято цел е да подкрепя развитието на родния бизнес на международната сцена.
  • Беате Лорман

    Беате Лорман Експерт електронна търговия, The Nielsen Company

  • Иван Тотев

    Иван Тотев Мениджър бизнес развитие, Спиди

    Иван Тотев има близо 20 годишен опит в сферата на Маркетинг, Комуникации и Бизнес развитие. От края на миналия век е работил за някои от най-големите рекламни агенции в България като Saatchi, Bates, Ogilvy и Havas. Бивш Генерален мениджър на веригата за мобилни услуги МСвят. Консултант по проекти в България, Балканите и Близкия Изток, в области като: Маркетинг, Продажби, Ритейл, Мобилни комуникации и Управление. Ментор на Бизнес институт България и Американския университет в Кувейт. Има Магистратури по Българска филология и Журналистика.
  • Елена Гелеменова

    Елена Гелеменова Търговски директор, OLX , Shedd, България

    Елена Гелеменова е Търговски директор на OLX и Shedd за България. Компанията е част от OLX Group – един от глобалните лидери в бизнеса с онлайн обяви. Елена е част от OLX вече две години години, като е отговорна за някои ключови проекти на компанията: разрастване и менажиране на Телесейлс екипа, развитие и монетизация на платформите и внедряване на важни продуктови промени. Преди да се присъедини към OLX, Елена е работила дълги години сайта за сравнение на цени pazaruvaj.bg, където придобива ценен опит в електронната търговия. Елена има бакалавърска степен по математика и информатика. Тя с радост приготвя различни домашни торти и печива, ръчно изработени картички, обича да пътува и да кара сноуборд.
  • Волфганг Тихи

    Волфганг Тихи партньор, Шонхер

    Волфганг Тихи е партньор във виенския офис на международната адвокатска компания "Шонхерр". Той е част от новосформирания newTech team, както и от групата, занимаваща се с недвижими имоти. Волфганг специализира в областта на IT правото, където се занимава най-вече с договори за софтуер, аутсорсинг проекти, както и електронна търговия. Сред клиентите му са австрийски и международни фирми. Той е вицепрезидент на Federation of Young Industry Vвъв Виена (член на Федерацията на австрийската индустрия) и член на законодателния комитет на Федерацията на австрийската индустрия (от 2007 г.)
  • Милен Кънев

    Милен Кънев фотограф, PixelBeez

    Страстта на Милен към фотографията за заражда още в ученическите му години, когто той преминава през различни фотографски курсове и семинари. От 2001 до 2005 г. учи Фотография в Нов Български Университет. През годините Милен работи по различни проекти като моден и портретен фотограф, фотограф на събития, фуд-стилист и фотограф на храни. Желанието му да се занимава професионално с фотография и да е адекватен към нуждите на пазара го насочва към продуктовата фотография. От 7 години той специализира в тази сфера като интереса му към високите технологии в бранша расте.
     
  • Диана Ангелова

    Диана Ангелова мениджър Онлайн търговия и комуникации, Декатлон България

    Диана Ангелова е мениджър Онлайн търговия и комуникации в Декатлон България - развива иимеплементира глобалната стратегия за синергия между физическите и онлайн магазини.Заемала е ръководни позиции в няколко международни дигитални платформи, лидери всектора на услуги, които представят и част от медийни групи като Naspers и Rocket Internet.
  • Емил Илиев

    Емил Илиев специалист дигитален маркетинг, IKEA

    Емил Илиев завършва Театрален мениджмънт в Националната академия за театрално и филмово изкуство и специализира Електронен бизнес и управление в Университет по библиотекознание и информационни технологии. Започва кариерата си в областта на маркетинг комуникациите в Народен театър "Иван Вазов" и работи като сътрудник в различни столични медии. Открива професионално дигиталния свят, след като като се присъединява към екипа на Interactive Advertising Bureau Bulgaria. Започва като мениджър проекти и не след дълго заема позицията на Изпълнителен директор на дигиталната браншова организация. Вдъхновен от идеята, че бизнеса може да помага на хората да живеят по-добре и вярата в новите технологии го отвеждат в ИКЕА, където отговаря за дигиталното присъствие и нови проекти на ИКЕА България.
  • Димитър Михайлов

    Димитър Михайлов основател, BB-team

    Основател и идеолог на BB-Team. Имайки предвид, че прави това, откакто е на 13 години, разбираме, че буквално израства в така наречената фитнес индустрия. Занимавал се е с почти всички разновидности на тежестите - фитнес, бодибилдинг, кросфит, функционални и нефункционални тренирания (последното е шега). Активно търси практичното в необятната сфера на здравословното хранене и трениране, като подкрепя наученото и чрез обучения от Precision Nutrition (Канада), NSCA (САЩ), CPPS Academy (САЩ) и други. Повече информация за Димитър може да намериш и на личния му сайт.
  • Иван Александров

    Иван Александров основател и управител, ebag.bg

    Иван Александров е основател и управител на онлайн супермаркета ebag.bg. Преди това е участвал в управлението на една от големите дигитални агенции, като по време на шестте си години в компанията успява да увеличи оборота и екипа на агенцията до над 10 пъти. През 2013 година заедно с партньори създава проекта Capt'n Social - платформа, която позволява на бизнесите сами да създават свои Facebook приложения. През лятото на 2014 година решава, че е време да реализира една своя мечта - създаването на онлайн супермаркет.
  • Ленко Йорданов

    Ленко Йорданов дигитален мениджър, Xplora

    Digital manager в Xplora.bg, управляващ 6-членен social media екип. Той има богат 4 годишен опит в управлението на дигиталните активи на брандовете в социалните мрежи, както и в изграждането и реализирането на цялостни дигитални стратегии. Сред много бройните клиенти, с които Ленко работи, се отличават имена като Microsoft, Toyota, Medix, Валмарк, Easy Credit и др. Заедно с Георги Малчев преподава стратегии и комуникация в социалните мрежи в НБУ и във Висше международно бизнес училище Ботевград.

Програма


РАБОТНА ПРОГРАМА

Модератори:
Ева Вучева, съосновател и CEO, Contento.tech
Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora​


09:00 – 09:30 Регистрация и кафе

09:30 – 10:00 Състояние на трансграничната електронна търговия в Европа: възможности и предизвикателства за българските онлайн търговци
Йеси Велтефреден, професор по електронна търговия в Университета за приложни науки в Амстердам, директор изследвания в електронната търговия, Ecommerce Foundation

10:00 – 10:20 Основен двигател за растеж на електронната търговия при бързооборотните стоки
Беате Лорман, експерт електронна търговия, The Nielsen Company

10:20 – 10:40 Уебсайт дизайн, който продава
Алекс О' Бърн, съосновател, We Make Websites
 
10:40 – 11:00 Електронната търговия: бъдеще в настоящето
Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония

11:00 – 11:30 Кафе пауза 
 
11:30 – 11:50 Топ 5 стратегически решения, които трябва да вземете днес, за да контролирате бъдещето на вашата компания 
Рафаел Кампос, мениджър глобален маркетинг и продажби, VTEX

11:50 – 12:10 Глобално дигитално израстване с Google
Мартин Свобода, мениджър бизнес развитие, Google
 
12:10 – 12:25 Следващата индустриална революция - как електронната търговия променя B2B                   
Моника Митева, директор маркетинг и продажби, DHL Express

12:25 – 12:45 Дигиталното бъдеще на ритейл сектора | 8 технологии, които ще променят играта
Саймън Филипс, ръководител бизнес развитие, Javelin Group, старши мениджър, Accenture Technology
 
12:45 – 13:05 Поуки от дигиталната трансформация на Dansk Supermarked, най-голямата скандинавска верига хипермаркети 
Ханю Вансгаард, консултант дигитална трансформация и електронна търговия
 
13:05 – 14:05 Обяд

14:05 – 14:25 Електронна търговия с прогресивни уеб приложения на Google - UX, технологии и метрики за успех​​ 
Любомир Чолаков, управляващ директор, Isobar Commerce Bulgaria

14:25 – 14:45 Маркетплейс еволюция
Флорин Филоте, директор, eMag Marketplace 
 
14:45 – 15:00 Нови тенденции в доставките на онлайн покупки
Иван Тотев, мениджър бизнес развитие, Speedy

15:00 – 15:15 Тенденции и практики в потребителското преживяване
Елена Гелеменова
, търговски директор на OLX и Shedd за България
 
15:15 – 15:30 Cloud Computing - основа за вашия успех в електронната търговия
Волфганг Тихи, партньор, Шонхер

15:30 - 15:45 Трансформация в POS финансирането​
Константинос Товил, старши вицепрезидент, електронна търговия, TBI Bank

15:45 - 16:45 Дискусионен панел
Социалните мрежи в днешната онлайн търговия

Участници:
 
Диана Ангелова, ръководител комуникации и електронна търговия, Decathlon Bulgaria
Емил Илиев, специалист дигитален маркетинг, IKEA
Димитър Михайлов, основател, BB-team
Иван Александров, основател и управител, ebag.bg
Ленко Йорданов, дигитален мениджър, Xplora 

Модератор: Георги Малчев, управляващ партньор, Xplora


Уъркшоп: 
14:00 – 15:30 Визуално представяне на продукти за онлайн търговия – творчески или бизнес процес?
Милен Кънев, фотограф, PixelBeez

Партньори

Master Card eMag DHL Isobar Speedy TBI Bank OLX RiceUp! Accenture Xplora Pixelbeez

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

  • Отдел "Събития":

    event@economedia.bg

    тел: 02/ 4615 370
  • За счетоводни въпроси:

    krasimira.ganchina@economedia.bg тел: 02/ 4615 458