Innovation Thinking, for Brands & Retailers, 16 февруари
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

За кого е предназначен уъркшопът?

За всеки, който проявява интерес към нововъзникващите технологии за работа с клиенти и който иска да обогати работното си пространство с нови идеи и начини на мислене.

Какво ще научите по време на него?

Ще научите с какво нововъзникващите технологии могат да обогатят вашия бизнес, кои решения са били успешни за някои търговци на дребно и брандове и кои – не чак толкова, а също така и как да формулирате своята стратегия в сферата на иновациите.

<Нови технологии, които подкрепят иновациите и отражението им върху различните индустрии - търговия на дребно, бързооборотни стоки, финанси
- Ще разберете как търговците на дребно и брандовете отговарят на бъдещите очаквания на клиентите
- Ще откриете дали се движим към свят, базиран на т.нар. „нулев потребителски интерфейс“
- Ще разберете каква роля ще играе добавената реалност в живота ни
- Ще научете как брандовете използват гласовата технология за по-висока ангажираност на клиентите

<Предприемачество, предприемачество в рамките на големи организации и отворени иновации
- Как да идентифицираме и класифицираме перспективните технологии
- Как да разкриваме предизвикателствата при адаптиране на иновациите към пазарната среда
- Ще разберем как да организираме бизнеса си, за да създадем иновационна култура
  
< По време на уъркшопа
- Ще имате възможност да развиете своя идея, базирайки се на комбинация от разнообразни технологии и опита на различни индустрии
- Ще имате възможност да натрупате практически опит в прилагането на иновационни практики при лансирането на нови идеи във вашата компания
- Ще може да разработите специфични измерители, за да стимулирате въвеждането на нови идеи във вашата компания
- Ще получите директна обратна връзка от фасилитатори, работещи с водещи брандове и търговци на дребно

След края на уъркшопа ще си тръгнете с повече познания по тези въпроси и по-добро разбиране как се прави иновационна стратегия за вашия бизнес.

Работният език на уъркшопа ще бъде английски.

Дата и място:

16 февруари 2018
София Ивент Център, зала Панорама

Цена: 400 лв. без ДДС

 

Лектори

  • Alex Hamilton

    Alex Hamilton Head of Insight, Isobar

    With a strong research background, he specialises in understanding the opportunities/challenges facing retailers and the role digital is playing in reshaping the industry. Formerly Head of Research at WGSN Alex delivered bespoke insight projects for a range of multinational clients, including Lego, Microsoft and Mastercard. He joined from financial services firm IHS Markit where he worked as an Economist covering emerging Asia, with a focus on business developments in China. He holds a First-Class degree in BSc Economics from the University of Sussex and is based in London.
  • Mustafa Rashid

    Mustafa Rashid Head of Emerging Technologies, Isobar

    Mustafa Rashid is Head of Emerging Technologies at Isobar UK where he drives all retail innovation initiatives for global brands and retailers. Musi started his career at Isobar in Sofia 10 years ago working as a software engineer, solution architect and strategist for Walmart / ASDA and moved to the UK in 2014 to take on a more global role. He holds a Strategy and Innovation degree from Oxford, Said Business School and M.Sc. in Computer Science and Engineering from Technical University Sofia.

Програма


Работна програма

08:30 - 09:00 Регистрация и кафе

09:00 -10:00 Нови технологии, които подкрепят иновациите и отражението им върху различните индустрии - търговия на дребно, бързооборотни стоки, финанси

- Ще разберете как търговците на дребно и брандовете отговарят на бъдещите очаквания на клиентите
- Ще откриете дали се движим към свят, базиран на т.нар. „нулев потребителски интерфейс“
- Ще научете как брандовете използват гласовата технология за по-висока ангажираност на клиентите
10:00 – 11:00 Предприемачество, предприемачество в рамките на големи организации и отворени иновации

- Как да идентифицирате и класифицираме перспективните технологии
- Как да разкривате предизвикателствата при адаптиране на иновациите към пазарната среда
- Ще разберете как да организираме бизнеса си, за да създадем иновационна култура
11:00 – 11:30  Кафе пауза

11:30 – 14:45 Иновативен уъркшоп (включва пауза за обяд около 12:30)

- Ще имате възможност да развиете своя идея, базирайки се на комбинация от разнообразни технологии и опита на различни индустрии
- Ще имате възможност да натрупате практически опит в прилагането на иновационни практики при лансирането на нови идеи във вашата компания
- Ще може да разработите специфични измерители, за да стимулирате въвеждането нанови идеи във вашата компания
 - Ще получите директна обратна връзка от фасилитатори, работещи с водещи брандовеи търговци на дребно
14:45– 15:00 Заключение и обобщение
 

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

  • Отдел Събития

    тел. 02/4615451
  • За счетоводни въпроси

    тел: 02/4615 458