HR and Leadership Forum: Management 4.0, 24 октомври, 24 октомври 2018, Sofia Event Center
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Годишната конференция за HR и мениджмънт, организирана от Капитал и Кариери е водещо събитие в областта на лидерството и управлението на хора.
Ще се фокусираме върху бъдещето на работата и професиите и как тези концепции са предефинирани.

Акценти в програмата
➜ Как да бъдем успешни мениджъри в технологичната ера?
➜ Какво е необходимо, за да бъдем харизматични лидери в съвременната епоха?
➜ Как новоразработеният софтуер, изкуственият интелект и роботите ще променят начина, по който работим и живеем?
➜ Как да се адаптираме към безкрайните промени?
➜ Какви са последните световни тенденции в областта на човешките ресурси, управлението и лидерството?

15-тото издание на водещия форум за управление на човешки ресурси, лидерство и мениджмънт ще се съсредоточи върху бъдещите тенденции и новите технологии. Ще имате възможност да чуете вдъхновяващи презентации от международни лектори, да получите практически съвети, да тествате сами различни технологични приспособления, софтуери за управление на човешки ресурси или мениджмънт концепции.

Кога и къде
24 октомври 2018 г.
София Ивент Център

Формат
лекции, дискусионни панели, нетуъркинг сесии, уъркшопи

Аудитория
600 + участника, изпълнителни директори и старши мениджъри, HR мениджъри и специалисти от различни сектори, IT специалисти, представители на консултантски компании, агенции за подбор, PR специалисти, НПО.

Регистрационна такса
Ранна такса за регистрация до 31 август: 180 лева без вкл. ДДС
Такса за регистрация от 1 септември до 16 октомври: 230 лв без вкл. ДДС
Такса за регистрация от 17 октомври до 23 октомври: 300 лв без вкл. ДДС

 

Лектори

  • Ян-Еманюел Де Нев

    Ян-Еманюел Де Нев доцент по икономика и стратегия, Saïd Business School, University of Oxford

    Ян-Еманюел Де Нев е белгийски икономист и професор в University of Oxford. Той е известен с изследването си върху икономиката на щастието, което довежда до нови открития в отношенията между щастието и доходите, производителността, икономическия растеж и неравенството. Изследването му е избрано сред "Управленските идеи с най-голяма значимост за 2016" ("The Management Ideas that Mattered Most in 2016") от Harvard Business Review и получава наградата Ruut Veenhoven Award през 2015 г. за принос в научното изследване на щастието. Де Нев е помощник редактор на World Happiness Report и член на Глобалния съвет за щастие (Global Happiness Council) и е председател на комитета по щастие на работното място в рамките на този съвет. Ян-Еманюел Де Нев често съветва правителства и бизнеси, включително работи и по изследвания на Галъп. Преди да се присъедини към Университета в Оксфорд, Ян е бил асистент-професор по политикономия и поведенчески науки в University College London. Ян е и гостуващ професор по икономически и политически науки в INSEAD. Получил е докторската си степен от LSE и е бил Фулбрайт стипендиант в Харвардския университет. Неговите изследвания и коментари често се отразяват в медиите, включителноThe Economist, Financial Times, Harvard Business Review и BBC. Лектор е на академични и неакадемични конференции, включително в PopTech и TED.
  • Хесус Вега

    Хесус Вега стратегически консултант, автор, лектор, и управляващ директор на Zara-Inditex (2000 - 2006)

    Хесус Вега е бил управляващ директор на Zara-Inditex, най-голямата и бързоразвиваща се група модни вериги в света. В Inditex Вега ръководи успешната експанзия на десет различни модни бранда, включително Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka и Stradivarius. През това време Хесус Вега оглавява и отдела "Корпоративни човешки ресурси" в Zara. Преди Inditex Вега заема позиции на високо корпоративно ниво в Hewlett-Packard и Banco Santander като директор Човекшки ресурси за Испания, Латинска Америка и САЩ. В момента е един от най-динамичните и търсени международни лектори от Испания. Изнасял е лекции пред престижни компании и институции в 20 различни държави на 4 континента. Вега работи и като независим консултант на корпорации и организации в областите ритейл, мода и бизнес стратегии. Хесус Вега е автор на книгата "The Sensual Company", която е преведена на 9 езика и публикувана в повече от 20 държави. Има диплома по право от Universidad Complutense de Madrid и MBA от бизнес училището IESE. Хесус Вега е блогър в Expansión, най-важният икономически вестник в Испания, както и гостуващ професор в IESE в Барселона.
  • Диего Сороа

    Диего Сороа архитект и предприемач, Head of Innovation Lab, Singularity U Ambassador, ExO HeadCoach, Speaker and Instructor

    Диего Сороа Билбао, роден 1975 в Испания, е предприемач и архитект, със силна страст към системните промени и трансформацията на организациите и бизнеса. Той бе обявен за Предприемач на годината през 2006 г. и е лауреат на на наградата на университета "Singularity" за Предизивкателствата от глобалните влияния през 2013 г. Участва в програмата за глобални науки за 2013 г. и е посланик на университета "Singularity" в Северна Испания. Той е опитен главен консултант и обучител в сферата на експоненциалните организации, лектор, обучител и предприемач в Rokk3r. Диего е основател и директор на 2 стартъп компании, Cuantics.com и Rise.works. В продължение на повече от 10 години е ръководил първата творческа лаборатория в Испания и е консултирал организации по целия свят. Работата му като архитект и художник е международно призната. Той е магистър-професор в IE Business School в Мадрид, а в университета в Алкала е преподавател с опит на два TEDx Talks. Той е президент на A.D.T.E.E. - Асоциация за развитие на експоненциални организации, известна под името Exponential Euskadi, организация с нестопанска цел за популяризиране на експоненциалния начин на мислене сред личностите, вземащи решения и предприемачите.
  • Дейвид Мендлевич

    Дейвид Мендлевич съосновател, Butterfly

    Дейвид Мендлевич е главен изпълнителен директор и съосновател на Butterfly, компания за организационни наука и данни, която, съвместно с изследователи, експерти, служители и организации, усъвършенства начина, по който работим. В продължение на повече от десетилетие Дейвид има блестяща кариера, подпомогната от неговия непогрешим предприемачески дух и любопитство за това как технологията взаимодейства с реалния свят и го прави по-добър. Като креативен технолог, известен с поемането по нетрадиционни пътеки, неговите специфични области на компетентност са в сферата на изкуствения интелект, обучението на машините и свързаните с него постижения. Последното начинание на Дейвид преди Butterfly бе като съосновател на TagHue, компания за IoT - интернет на нещата, която използва технология за свързване на цифрови и социални канали със системи за домашно осветление. Дейвид също така е съосновател на Tevizz, която е специализирана в семантичния анализ на онлайн съдържание за спортната индустрия и електронните медии. Преди Tevizz той е съосновател на PIXL Creations, творчески колектив, който създава вълнуващи събития и преживявания в пресечната точка на музиката, изкуството и технологиите. Дейвид често е цитиран в пресата като лидер в областта на изкуствения интелект и лидерството, има публикации в TechCrunch, VentureBeat, BFM Business и Workforce. Бил е лектор на големи специализирани браншови събития като TechWeek, Social Media Week, CB Insights и French Morning. Родом Брюксел, Белгия, днес Дейвид живее в Бруклин, Ню Йорк.
  • Манджури Синха

    Манджури Синха Global Lead – Technology Recruitment, Zalando SE

    Манджури Синха оглавява екипа за привличане на таланти в сферата на високите технологии за водещата европейска платформа за електронна търговия Zalando SE. Има международен опит в областта на технологичното партньорство в бизнеса и привличането на таланти за средни и големи организации като Accenture. Работи и живее в Индия, Чехия и Германия. Като страстен пътешественик Манджури се изявява още като лектор, ментор и блогър.
     
  • Ноор Ван Бoвен

    Ноор Ван Бoвен Главен директор Човешки ресурси, N26

    Ноор е Главен директор Човешки ресурси в N26 и отговаря за мащабирането а организацията, като същевременно поддържа солидния опит на служителите и ръководи организацията чрез хипер-растеж по здравословен за бизнеса начин. Ноор има над 15-годишен международен опит всферата на човешките ресурси и по-специално в изграждането, мащабирането и трансформирането на организациите. Преди да се присъедини към N26, Ноор е била вицепрезидент по човешките ресурси в SoundCloud, а преди SoundCloud, тя ръководи направленията"Набиране на екипи", Таланти" и "Организационно развитие" в TomTom по целия свят. Ноор е холандка със страст към пътуването. Работата й дава възможност да живее в Ню Йорк, Индия, а сега и в Берлин.
     
  • Алесандра Солаци

    Алесандра Солаци директор Привличане на таланти, Accenture, Италия, Гърция, Централна и Източна Европа

    Алесандра е професионалист в сферата на човешките ресурси с повече от 15 години опит в областта на консултирането и хотелиерството. Тя има значителен управленски опит в различни области като организационно развитие, управление на промените, професионално развитие, привличане на таланти и брандинг. Сега, като директор "Привличане на таланти", Алесандра активно работи с екипа си, за да разкрие опита на кандидатите и да намери подходящата възможност за всеки един профил.
  • Анна Бранд

    Анна Бранд глобален лидер в придобиването на таланти, Brandt Talent Solutions

    Анна Бранд е в сферата на "Привличане на таланти" през последните 12 години, от които половината от времето на ръководни позиции, помагащи на техническите организации да разширят бизнеса си. През 2017 г. Анна стартира своя консултантска компания Brandt Talent Solutions и работи с Backbase и N26, двама големи играчи във финтех. Преди това тя работи в няколко сфери - от информационните технологии в TomTom до електронната търговия в Zalando. Тя е разгълнала своя международен размах и е живяла и работила в 3 различнидържави - Австралия, Германия и Холандия.
  • Мария Рац

    Мария Рац лидер на Академията на PwC в България

    Мария има повече от 15 години професионален опит в сферата на човешките ресурси - администрация, организационно развитие, привличане и задържане на лидери и таланти в организацията, управление на хора и вътрешна комуникация. Тя има богат практически опит в създаването и управлението на комплексни HR и обучителни проекти и инициативи, прилагани в междукултурна бизнес среда. Компаниите, за които е работила са от различни индустрии като телекомуникация, банки, застраховане, медии, здравеопазване, информационни технологии и др. През 2014 година Мария поставя началото на Академията на PwC в България и като нейн лидер участва в развитието и реализирането на редица обучителни проекти в сферата на умения за лична и бизнес ефективност, обслужване на клиенти, лидерство и коучинг. Към момента успешно са адаптирани и се реализират емблематични за Академията инициативи като PwC мини МВА програма (8 издания за България), беседи и бизнес курсове за модерни професионалисти, провеждани от монаси от Манастира Шаолин в Европа и др. Мария е предпочитан гост лектор в сесии и форуми за споделяне на професионални знания и опит, предназначени за студенти и млади професионалисти, утвърждаващи се в професията. Висшето си образование Мария придобива в Икономически Университет Варна, специалност Икономика и в Нов български университет, където завършва магистратура Управление на човешките ресурси към програмата на Open University, UK. Завършила е сертификационна от ICF програма към Erickson International College Canada и е сертифициран професионален коуч. Мария работи като професионален обучител, сертифициран към TACK International Israel и използва инструмента Strength Deployment Inventory за подпомагане на личностното развитие, тъй като е сертифициран SDI фасилитатор.
  • Илияс Сусис

    Илияс Сусис ръководител Вътрешен пазар, агенции и YouTube, Гърция, България, Кипър и Малта, Google

    Илияс Сусис е ръководител "Вътрешен пазар", "Агенции" и "YouTube за Google", обхващащ Гърция, България, Кипър и Малта. Преди това е бил старши мениджър "Развитие на бизнеса" за пазарите в Южна Европа и Африка, базиран в европейската централа на Google в Дъблин, Ирландия. В миналото той е работил в областта на рекламата, докато е основал собствена компания за облекла. Завършил е Икономика и бизнес в Атинския икономически и бизнес университет и притежава MBA от INSEAD.
  • Руслан Папазян

    Руслан Папазян управител, Трелеборг сийлинг солюшънс България

    Руслан Папазян е генерален директор на "Trelleborg България". Trelleborg AB е базираната в Швеция глобална група за инженеринг и производство на полимерни решения за самолетна, автомобилна и обща индустрия. Trelleborg е представена в България от инженерингов, маркетингов и логистичен център в София, който покрива дейността на компанията за над 60 пазара в Югоизточна Европа, Близкия Изток и Африка и от производствено предприятие в Перник, които са част от бизнес направление Sealing Solutions. Преди да се присъедини към Trelleborg, Папазян заема поста изпълнителен директор на завода за електрооборудване на "АББ България" в Севлиево, част от шведско-швейцарската технологична група ABB. Той също е ръководил група за изследователска и развойна дейност в рамките на АББ Швеция. Руслан Папазян има докторска степен от The Royal Institute of Technology (KTH), Стокхолм и магистърска степен по бизнес администрация (МВА) от The University of Sheffield.
  • Виктор Францес

    Виктор Францес съосновател на Ексайтел, съосновател Орбител

    Виктор Францес е интернет предприемач от 1997 год. Той е един от основателите и изпълнителен директор на алтернативния телеком Орбител, който през 2006 год. става част от Дойче Телеком, а по-късно се влива в Мтел / А1. През последните години развива интернет проекти в Индия. Той е съосновател на Ексайтел (www.excitel.com), който с иновативен бизнес модел и софтуерни технологии достига над 200,000 клиенти за две години. Ексайтел е един от трите най-бързо растящи високоскоростни интернет доставчици в Индия. Амбицията на компанията е да доставя оптичен интернет на десетки милиони потребители в над 100 града в Индия. Освен бизнес предприемачество, интересите на Виктор включват хиндуизъм, музика и софтуерен дизайн.
  • Волен Вълков

    Волен Вълков съосновател, Enhancv

    Волен e един от тримата основатели на Enhancv - платформа която ти дава възможност бързо и лесно да опишеш себе си при направата на CV. До сега компанията има над половин милион потребители, като самият той се занимава главно с управлението на продукта. Завършва Софийски Университет, програмиране, минава през Telerik Academy и Еразъм в Германия. След това става част от Start It Smart, Microsoft и няколко други локални организации. Работи като софтуерен разработчик в България и чужбина, преди да започне да учи и работи в Enhancv. Победител в Next Generation 2018, конкурсът за млади бизнес лидери на Капитал и Кариери. Гордее се най-вече със 15-те невероятни хора в екипът и вярва че във всеки един от нас има невероятно много опит, който ни е страх да покажем.
  • Кристина Иванова

    Кристина Иванова вицепрезидент "Операции", TELUS International Europe

    Кристина Иванова e вицепрезидент "Операции" и прокурист на TELUS International Europe в България. Тя е част от екипа на компанията повече от 12 години, през които е заемала различни ръководни позиции, свързани с управлението на оперативните екипи и достигане на най-високо ниво при обслужване на клиенти. Отговаря за операциите на всички три локации на TELUS International Europe в България, в които работят повече от 3000 души. Тя притежава богат опит в стратегическото управление на проекти и комуникация с клиенти от различни индустрии. Преди да се присъедини към TELUS е заемала различни мениджърски позиции в български и чуждестранни дружества в сферата на туризма. Завършила e езиково училище с профил немски език и има бакалавърска степен по финанси от Университета за национално и световно стопанство. 
  • Зоя Паунова

    Зоя Паунова изпълнителен директор, AstraZeneca България

    Зоя Паунова е магистър по фармация на Медицинската академия в София, със специализация "Организация и оптимизация на фармацевтичното дело". Завършила е и бизнес образование в INSEAD, Франция, специализирала е във Великобритания, Швеция и САЩ. Има над двадесет годишен опит във фармацевтичната индустрия. При сливането на шведската Astra и британската Zeneca през 2000 г. е назначена за изпълнителен директор на компанията за България. Зоя Паунова е почетен генерален консул на Кралство Швеция в България заместник - председател на УС но Асоциацията на научноизследователските фармацевтични производители в България (ARPharM), и на Българския Форум на Бизнес Лидерите (BBLF), член на и Обществения съвет на жените в бизнеса в България, член на експертния съвет на фондация "Заедно в час". Омъжена е и има син и дъщеря.
  • Мария Атанасова

    Мария Атанасова директор "Човешки капитал" за региона EMEA, Progress

    Мария Атанасова става част от HR екипа на Progress (тогава Telerik) през 2010 г., като кариерният й път преминава през различни роли в областта на човешките ресурси. След като Progress придобива Telerik през 2014 г., Мария поема ролята на глобален HR бизнес партньор за цялата инженерна група на Progress (около 800 човека). Днес Мария е директор "Човешки капитал" за региона EMEA, отговаряйки за цялостното преживяване на служителите и HR инициативите за трите главни офиса там (България, Англия и Холандия). Тя изпълява ролята и на стратегически бизнес партньор в глобален мащаб за една от дивизиите на компанията - Developer Tooling. Мария има богат опит в пълния спектър на управление на човешките ресурси, както и в управлението на ключови глобали проекти, фокусирани върху изграждането на работодателската марка на Progress, развитието на иновативна философия на подбора на талант и отношението към кандидата. Мария има бакалавърска степен по управление на човешките ресурси от Американския университет в България, диплома за управление на човешките ресурси от CIPD и сертификат за "Стратегически HR бизнес парньор" от американската организация HCI. Рецептата й за успех, която тя следва при всяка HR програма или процес, е: "Иницииран от бизнес нуждата и валидиран от служителите". Вярва, че работата със софтуерните инженери я е научила на това винаги да търси по-доброто решение, да е смела и да експериментира.
  • Минна Науманен

    Минна Науманен Директор Глобални HR услуги в Карготек

    Минна е специалист по управление на човешките ресурси с над 16 години опит в управлението на стратегически и оперативни HR функции. Нейните знания и умения обхващат различни сфери на човешките ресурси - администрация и управление на Човешките ресурси като услуга, стратегическо управление на хора, както и глобални бизнес трансформации. Минна ще се радва да сподели своя опит и да вникне заедно с вас в естеството на лидерството и развитието на хора, за да покаже защо те са ключови за модерните организации и компании. На форума за управление на човешки ресурси, лидерство и мениджмънт, тя ще говори за "LEAD" - иновативна програма за лидерство - и как тя бе въведена в Cargotec като "Must Win Battle".
  • Виктор Фачев

    Виктор Фачев директор "Човешки ресурси", Kaufland България

    Виктор Фачев заема длъжността Директор "Човешки ресурси" на Kaufland България от октомври 2018 г. Той има над 10 години професионален опит в управлението на човешките ресурси в сферата на бързооборотните стоки, фармацевтичната, IT и аутсорсинг индустрията. Преди да заеме позицията си в Kaufland България, той е мениджър "Човешки ресурси" на Sanofi за Югоизточна и Централна Европа. Под негово ръководство компанията печели и наградата за HR проект на годината на Българска асоциация за управление на хора. Богатият професионален опит на Виктор Фачев включва и работата му за Hewlett-Packard в София и Пало Алто. Образованието си Виктор Фачев получава в Lauder Business School - Vienna International College, където завършва със специалност "Международен маркетинг и мениджмънт". Преди това е учил в Американския колеж в София.
  • Цветанка Минчева

    Цветанка Минчева Директор Глобално банково обслужване и член на Управителния съвет на УниКредит Булбанк

    Цветанка Минчева започва своята кариера в банката през 2001 г. като стажант и оттогава е заемала различни търговски и мениджърски позиции в Дирекция Банкиране на дребно. Работи по проекта за интеграция на трите банки от групата на УниКредит и множество други проекти в сферата на банкиране на дребно, ИТ и организация. От 2007г. Цветанка Минчева работи върху разработването и развитието на алтернативните канали в банката. Допринася и има водеща роля в развитието на банкиране на дребно, както и внедряване на иновации в различни сфери на банката. От септември 2013 г. до края на 2017 г. е директор Банкиране на дребно и член на УС в УниКредит Булбанк. Цветанка Минчева е директор Глобално банково обслужване от януари 2018 г. Има икономическо образование, завършила е и MBA програма по международен бизнес. Цветанка Минчева е член на УС на Съвета на Жените в бизнеса в България и работи активно за подкрепата и развитието на дамите на мениджърски позиции.
  • Инес Субашка

    Инес Субашка основател, Inspired Fit Strong, треньор, автор

    Инес Субашка се занимава професионално със спорт от 12 годишна. Първоначално тренира баскетбол в продължение на 6 години. През 2005 г. участва в международния баскетболен камп WAB camp и печели наградата за "най-полезен състезател" (Most Valuable Player, MVP). На 15 годишна възраст заминава за Америка, където печели награда за "Новобранец на годината". През 2007 г. на Балканиадата за девойки до 18 г. отново става MVP. След 6 тежки контузии в раменете, Инес е принудена да се откаже от баскетболната си кариера. Завършва Маркетинг и Финанси, но през това време, страстта ѝ към движението я вдъхновява да основе IFS – зали за кондиционни тренировки, където понастоящем тренират повече от 1500 човека. Има 3 успешно издадени книги, изучаващи човешкото тяло и здравословния начин на живот. Провежда групови и индивидуални тренировки, като се е концентрирала върху това да помага на "обикновения" човек да предизвиква себе си, да постига спортни постижения, "запазени" само за професионалните спортисти, както и да разкрива потенциала си, надскачайки ограниченията си. За Инес, залата е мини репетиция за живота – мястото, където в контролирани условия помага на хората да променят отношението към себе си, да влязат в по-добра форма, а после да използват всички усвоени качества, за да ги адаптират и в останалата част от живота си. Самата тя се определя като "нещотърсач", посветил живота си на мисията да открива себе си и да се усъвършенства.
  • Методи Георгиев

    Методи Георгиев изпълнителен директор на Cargill България и оперативен директор на Центъра за споделени бизнес услуги на Cargill в София – Cargill Business Services Sofia

    Методи Георгиев е изпълнителен директор на Cargill България и оперативен директор на Центъра за споделени бизнес услуги на Cargill в София – Cargill Business Services Sofia, от септември 2015 г. Заедно с управленския екип на компанията в България, г-н Георгиев развива капацитета на центъра до близо 1000 души, които предоставят високо качество на предлаганите бизнес услуги. Това е и една от причините Cargill Business Services Sofia да бъде носител на наградата за "Най-добър център за споделени услуги" в България на Българската аутсорсинг асоциация две години подред – през 2017 г. и 2018 г. Методи Георгиев има над 15 години опит в структури на мултинационални компании в България и в САЩ и има дълбоки познания в управлението на растежа на операциите им в условията на динамика и конкурентна среда. Ръководил е центрове за технически и бизнес услуги за редица международни компании като Hewlett-Packard Global Delivery Center, Siemens Enterprise Communications и др. Завършил е външна търговия и международно право в УНСС. Има магистърска степен по мениджмънт на технологиите от University of Denver, САЩ, и диплома по финансов мениджмънт от ACCА, Великобритания. От няколко години е и член на Областния съвет на "Български червен кръст" за област София.
  • Борис Христов

    Борис Христов Основател на Презентационна Агенция 356labs

    Борис е основател на презентационна агенция 356labs и PowerPoint MVP. Говорил е и продължава да презентира в над 25 държави по целия свят и не веднъж е избиран за най – добър лектор на съответното събитие. Той и компанията му са също и единствената презентационна агенция в света, която две години подред е канена да презентира на най - голямото международно събитие на Microsoft с над 25 000 посетители - Microsoft Ignite. 356labs и екипът му стоят зад презентации с изключителна критичност, които са печелели мултимилионни сделки, инвестиции от хора като Бил Клинтън, както и наскорошното IPO на Градус. Самият той преподава и обучава компании от калибъра на KPMG, Publicis, Roche, Unicredit Bulbank, Renault и много други на умения вариращи от презентационни умения и сторителинг, до психологията зад дизайна на слайдовете ни.
  • Рене Томова

    Рене Томова съосновател, Creative Shower

    Рене Томова е съ-основател на агеция за дизайн мислене Creative Shower, която развива лабораторията за дизайн мислене във фонда за рискови инвестиции Eleven. Рене има MBA/MIM degree from Weatherhead School of Management и The Thunderbird School of International Management в САЩ. Creative Shower e агенция за дизайн мислене, която помага на компаниите да трансформират своите процеси, продукти и услуги и да развият талантите си с цел постигане на по-добри бизнес резултати. Основната цел на Creative Shower е да използва методите на дизайн мисленето и други инструменти и използвайки инсайти от поведението на външните и вътрешни клиенти на компанията, да ги превърне в иновации в действие чрез създаването на продукти и услуги с висока добавена стойност за бизнеса и обществото. Рене е заемала длъжност Marketing and Retail director в Мтел от 2002 до 2012 г. И е отговаряла за големи стратегически и тактически решения на компанията, влагайки усилия в развитието на CRM процеса и подобряване на клиентското преживяване. Тя е известна с нейното нестандартно мислене, нетрадиционни подходи и иновативни практики. През последните пет години Рене работи със стартиращи компании и корпорации, на които помага да се справят с предизвикателствата, свързани със създаването на иновации и иновационни методи и подходи за създаване на бизнес стойност. Последният й проект е за иновативен начин на учене чрез аналогии и ускоряване на споделеното знание на успешните българи - серията майсторски класове Moving forward by design.
  • Теодора Симеонова

    Теодора Симеонова дизайн консултант, Creative Shower

    Теодора Симеонова е експерт по обучение и развитие с повече от 10г. корпоративен опит. Работила е в корпорации от различни отрасли (банковата сфера, бизнесът с бързооборотни стоки в голяма хранителна верига, телекомуникационния бранш). На всички тези места нейната професионална цел остава една и съща - да задълбочи практическото си знание в областта на развитието на хората. Тя е обучител на експерти и мениджъри, дизайнер на широкомащабни програми за обучение, както и човекът, който последно е управлявал всичко това на фирмено ниво, като е разработвала програми за 500+ души с годишен бюджет от 1 милион лева. Тя се е занимавала с уникални проекти, но най-възнаграждаващите са били тези, в които е използвала методологията на дизайн мисленето. Големият екип, съставен от хора от различни функции в компанията и ангажиран с този проект, използва дизайн мисленето, за да преосмисли преживяването на служителите в корпорация с над 2000 служители. През последната година Теодора работи в Creative Shower - агенция за дизайн мислене, която помага на компаниите да вървят напред, като трансформира хора, процеси, продукти и услуги за по-добри бизнес резултати. Дълбоко е ангажирана с последния иновативен проект на Creative Shower - поредицата майсторски класове Moving Forward by Design, която се занимава с учене чрез аналогии от успели български практици.
  • Цветелина Тенева

    Цветелина Тенева oсновател, cтарши консултант и фасилитатор, The Business Institute

    Цветелина Тенева е основател, старши консултант и фасилитатор в The Business Institute. Опитен практик в областите предприемачество, бизнес иновации, пазарни стратегии, бизнес развитие. Методист и фасилитатор в Иновационната лаборатория на Мтел, Иновационната лаборатория на Samsung, Академия "Иновация в действие" на Solvay Sodi и Aurubis България, проектно участие в инициатива за иновации и предприемачество "Unbound" на Unicredit Bulbank, Магистърската програма по иновации, предприемачество и финанси, модул "Предприемачество" в Академията по продажби на Каменица АД, модул за иновативни бизнес модели за Девин АД, Innopreneurship Master Class. Съ—автор на бизнес инструмент за анализ и оценка на нови идеи Business Idea Mandala. Билa e мениджър "Маркетинг комуникации" и Маркетинг директор в Орбител, ПР експерт в Правителствената информационна служба, обучител на професионалисти на свободна практика. Магистър по връзка с обществеността и реклама. PhD кандидат по тема "Иновативни бизнес модели за социално предприемачество" по съвместна програма между ВУЗФ и Copenhagen Business School.
  • Мария Стайкова

    Мария Стайкова председател на УС на Ай Си Еф България, българското представителство на Международната Коуч Федерация (ICF)

    Мария има дългогодишен опит като фасилитатор и бизнес треньор, коуч и ментор-коуч. В последните години тя се е посветила на утвърждаването на високи стандарти в коучинг професията и смята ролята си в управителния съвет на Ай Си Еф България като още една възможност да следва мисията си. Мария професионален акредитиран коуч към Международната Коуч Федерация и член Ай Си Еф България от началото на 2014г. Тя е част от лидеркия екип на организацията, като Директор професионално развитие в УС през 2016-2017г. и Председател в настоящия мандат. През 2018г. Мария е отличена с наградата Млад Лидер от ICF, която се връчи за първи път на шестима лидери от цял свят за тяхния потенциал да развият коучинг професията в бъдещето. Мария управляващ съдружник в "Ментор Коучес", млада и динамична компания, която предлага комплексни коучинг решения за бизнеса. Тя е съавтор, обучител и ментор в първата българска обучителна програма, акредитирана от Междонародната Коуч Федерация за 130 часа специфично коучинг обучение "ПУЛСът на Коучинга", както и на едноименната групова менторска програма, акредитирана от ICF и подкрепяща с менторство коучовете, които се стремят към надграждене на коучинг уменията си и постигане на индивидуална акредитация. Като коуч Мария подкрепя майките в бизнеса, като им помага да съчетаят всичките разнородни роли в живота си по автентичен, хармоничен и удовлетворяващ начин и да създават и живеят животът, който желаят. Самата тя е майка на три прекрасни момчета, които са нейни учители и вдъхновители.
  • Ирина Василевска

    Ирина Василевска главен директор Корпоративна политика и правни отношения Теленор, член на УС на БФБЛ

    Започва професионалния си път като адвокат на свободна практика. През 1998 год. започва като юрисконсулт в Авиокомпания "Балкан". Като такъв изпълнява сложни правни възлагания в България, Нигерия, Русия, Германия. През 2001 год., след като гръцката ОТЕ печели втория в страната GSM лиценз, става част от малобройния тогава екип, който осъществява търговския старт на компанията през м. септември същата година. През 2008 год. поема ръководството на правния екип, както и връзките на дружеството по отношение на защитената информация, обменяна с разследващите и правораздавателните органи и става част от висшия мениджмънт на "Глобул". През 2013 год. след промяната на собствеността на компанията, поема нови функции, отново като част от екипа на главния изпълнителен директор. През 2016 г., в качеството си на главен директор Корпоративна политика, започва да ръководи и корпоративната политика, регулациите, комуникациите и проектите в областта на устойчивото развитие. Секретар на Съвета на директорите на дружеството в продължение на 13 години. Председател е на Управителния съвет на Норвежко-Българската бизнес група и член на Управителния съвет на Българския Форум на бизнес лидерите. Има дъщеря на 15 г. и син на 11 г.
  • Дарина Черкезова

    Дарина Черкезова продуктов ръководител, Кариери.bg

    Дарина Черкезова е продуктов ръководител на Кариери.bg – медиата за работа и кариерно развитие на групата "Икономедиа". Отговаря и за националния конкурс за млади бизнес лидери Next Generation на "Капитал" и "Кариери". Занимава се с теми в областта на кариерното развитие, човешките ресурси и мениджмънта от над 5 години като автор, редактор, организатор на събития и проекти. Има близо 10 години опит като икономически журналист. Сертифициран мениджър на проекти (Project Management Professional, PMP) от международната професионална организация Project Management Institute, PMI.

Програма


Основна зала


8:45 - 9:30 Регистрация и кафе

Водещ: Борис Христов, основател на Презентационна агенция 356labs


9:30 – 09:40 Откриване

09:40 – 10:10 Благосъстоянието на служителите и щастието на работното място
Ян-Еманюел Де Нев, професор по икономика и стратегии, Oxford Said School

10:10 – 10:40 Как технологиите ще променят хората и бизнесите
Хесус Вега, стратегически консултант, бивш управляващ директор на Zara-Inditex

10:40 - 11:00 Как машинното обучение и изкуственият интелект могат да помогнат за израстването на следващо поколение лидери​
Дейвид Мендлевич, изпълнителен директор и съосновател, Butterfly.ai

11:00 – 11:30 Кафе пауза

11:30 - 12:35 Дискусионен панел: HR 4.0
Анна Бранд, глобален ръководител Привличане на таланти, Brandt Talent Solutions
Манджури Синха, глобален ръководител Подбор на IT таланти, Zalando
Ноор Ван Бoвен, главен директор Човешки ресурси, N26
Алесандра Солаци, директор Привличане на таланти, Accenture, Италия, Гърция и Централна и Източна Европа
Модератор: Мария Рац, ръководител PwC Академия, България

12:35 - 13:20 HR Insider: примери от практиката и научени уроци
Презентации на успешни проекти и отворена дискусия
Виктор Фачев, директор Човешки ресурси, Kaufland
Мария Атанасова, директор Човешки капитал за Европа, Близкия изток и Африка, Progress
Минна Науманен, директор Глобални HR услуги, Cargotec
Модератор, Дарина Черкезова, продуктов ръководител, Кариери

13:20 – 14:20 Работен обяд и нетуъркинг 

14:20 – 14:30 Уроци по лидерство, научени от спорта
Инес Субашка, основател, Inspired, Fit, Strong

14:30 - 15:00  Дискусионен панел: Жените в лидерството
Кристина Иванова, вице-президент Операции, TELUS International Europe
Ирина Василевска, главен директор Корпоративна политика и правни отношения, Теленор, член на УС на Български Форум на Бизнес Лидерите
Зоя Паунова, изпълнителен директор, Astra Zeneca, България
Борис Христов, основател на Презентационна агенция 356labs
Модератор: Мария Стайкова, председател на Управителния съвет, ICF Bulgaria​

15:00 - 16:00 Дискусионен панел: Бъдещето на лидерството
Руслан Папазян, управляващ директор, Trelleborg
Волен Вълков, основател, Enhancv
Методи Георгиевизпълнителен директор, Cargill България и оперативен директор, Cargill Business Services Sofia
Виктор Францес, съосновател, Ексайтел, съосновател Орбител
Цветанка Минчева, директор Глобално банково обслужване и член на Управителния съвет на УниКредит Булбанк
Модератор: Рене Томова, съосновател, Creative Shower

16:00 – 16:20 Експоненциалните организации
Диего Сороа, ръководител на Innovation Lab, Singularity University

16:20 - 16:40 Принципи на иновациите в Google
Илиас Сусис, ръководител Вътрешен пазар, агенции и YouTube, Гърция, България, Кипър и Малта, Google



Паралелна програма: Уъркшопове*


11:30 - 13:00 HR Jam for Design Thinking: Как да използваме дизайн мислене, за да създадем по-добро преживяване за нашите служители, родени в дигиталната ера.
Водещи: Рене Томова, основател, Creative Shower и Теодора Симеонова, дизайн консултант, Creative Shower
Продължителност: 90 мин. Максимален брой участници: 30 души
Зала Алфа 1

Целта на уъркшопа по дизайн мислене е в рамките на 90 мин. да работим за създаване на по-добро преживяване за човек от поколение Y в дадена компания. 
 
Ще се потопим за кратко във философията на Дизайн мисленето, за да започнем да мислим като дизайнери на продукти и услуги. Ще отворим съзнанието си за всички възможности, които този подход ни предоставя и ще се запознаем с интересни и малко нестандартни, но работещи решения в областта на създаването на по-добро преживяване за служителите в дадена компания като например наградата “Най-голям провал” на Procter&Gamble, която напълно реално дава парични награди на хора, които се провалят драматично. :)
 
За да започнем практическа работа с подхода ще влезем на ниво инструменти като разгледаме т.нар. Persona and Customer Journey.  Ще си припомним фазите, през които всеки един човек преминава в една компания (привличане, оценяване, назначаване, приобщаване, признание/награждаване, развиване (управление на таланти), задържане и напускане и ще ви запознаем с Персоната на служител от поколение Y, която ние предварително сме проучили и създали за вас. Следва работа в малки групи, в които ще споделим помежду си какво е настоящото й преживяване за всяка стъпка от процеса с цел да открием тези моменти, които създават неудовлетворяващо преживяване. Чрез прецизно изпълнен процес на генериране на идеи ще предложим решения, които ще клъстъризираме и от които ще изберем това, което би направило нашата Персона значително по-доволна. Следва прототипизиране и споделяне - първа стъпка на валидация.
 
И всичко това ще случим в атмосферата на лек, приятен, но много интензивен експеримент. Очакваме ви!
 

14:30 - 16:00 Иновации и предприемачество в организацията
Бизнес симулация на Harvard Business Publishing, фасилитирана от The Business Institute
Водещ: Цветелина Тенева, основател, старши консултант и фасилитатор, The Business Institute.

Продължителност: 90 мин. Максимален брой участници: 50 души
Зала Алфа 2

Как генерираме идеи за иновации в организацията?
По какви критерии следва да ги оценим?
Как влияе културата в организацията на способността й да иновира?
 
В този уъркшоп участниците ще играят една от най-новите бизнес симулации на Harvard Business Publishing, насочена специално към подходи за иновиране в утвърдени организации. 
 
Те ще бъдат в ролята на “вътрешни предприемачи”, получили мандат от изпълнителния директор на компанията да иновират в подкрепа на бизнес резултатите. С ограничения в бюджет и време, те избират между различни инициативи – отворени или затворени иновации – чрез които да генерират идеи за решения. Изледвайки идеите по различни критерии, избират коя да бъде предложена за реализация. Представянето им се оценява количествено и качествено от интелигентността на симулацията.
 
Фасилитаторите на The Business Institute надграждат играта и прозренията на участниците от нея със структурирани подходи за иновиране – спрямо търсената степен на иновативност и избора между затворени и отворени иновации. Задълбочават по темата какъв тип структури и култура в организацията подкрепят или препятстват иновации и вътрешно предприемачество. 

15:00 - 15:40 Как да направим офисът още по-приятно място
Съветите на Инес Субашка за по-здрави, продуктивни и ангажирани екипи и по-качествен живот на работното място​

Водещ: Инес Субашка, основател, Inspired, Fit, Strong
Продължителност: 40 мин., Максимален брой участници: 80 души
Зала Алфа 1

Целта на уъркшопа е да получите една различна гледна точка за изграждането и мотивирането на един екип, да се вдъхновите за повече движение, дори когато нямате време за тренировки и да превърнете офиса в място, където хората се чувстват здрави – психически и физически.
Ще разгледаме различни аспекти на това как да направим офиса едно по-приятно място. Използвайки кариерата си на професионален спортист и спортен мениджър, Инес ще направи паралел между изграждането на един отбор, мотивацията на състезателите, създаването на отборен дух и как всичко това може да се приложи в управлението на екипи и оптимизирането на работния процес.
Ще сподели нейната философия за справяне с рутината на работното място и ще ви даде идеи как да се мотивирате за повече движение, дори когато човек няма време да тренира. И не на последно място, ще ви запознае с биофилията – течение в архитектурата и интериорния дизайн, което може да ви помогне да подредите офиса по начин, който пряко да се отрази и подобри психическото и физическото състояние на вас и колегите ви. В края, ще има и време за кратка Q&A сесия, където ще може да се обсъдят конкретни идеи и въпроси, свързани с мотивацията на хората, подобряването на здравето и работната среда.


*Уъркшоповете са безплатни за регистрирани участници за конференцията. Записването става на място в деня на събитието.

Партньори

Sodexo Telus International KAUFLAND CARGOTEC Progress Cargill 356 Labs Coursedot The Business Institute goodworky Happiness academy ICF Bulgaria

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

  • Отдел Събития

    event@economedia.bg

    тел: 02/ 4615 451
  • За счетоводни въпроси

    krasimira.ganchina@economedia.bg

    тел: 02/ 4615 458