Retail in Detail, 30 октомври, София Ивент Център
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето тринадесетгодишно съществуване, форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло. 

Събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб. Целта е да се проследи кои от тези тенденции са достигнали до българския пазар и как ще се променя средата през следващите години. Всички тези промени поставят на изпитание традиционния бизнес и отварят вратата за нови модели. Еднодневната конференция ще срещне представителите на бизнеса, за да обменят опит както помежду си, така и да чуят от първа ръка от международните специалисти как ще се променя търговията в близко бъдеще.
 
Технологиите навлизат все по-осезаемо в търговията на дребно и вече са на всяка крачка: търговците имат информация за всичко, което търсим, харесваме, купуваме. Специалните оферти ни преследват от всички комуникационни устройства, с които боравим. Появяват се магазини, в които клиентите общуват само с машини и хората стават излишни. А вече дори не е и необходимо да се ходи до обекта – достатъчни са телефон или компютър и след няколко часа поръчаното ще ни чака пред вратата. И това е само една от промените, които се случват в ритейла. Новите технологии и опита на потребителите увеличават очакването към търговците – продуктът трябва да е качествен, уникален, с добавена стойност и на добра цена. Клиентите става по-информирани, искат да живеят природосъобразно и да се хранят здравословно. Пазаруването не е просто харчене на пари и пълнене на торби, а преживяване, подплатено с емоции и спомени. Всичко това променя средата. Търговията е в пълна трансформация.

Основни акценти в програмата:
- Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента;  Как търговците на дребно да достигат директно до своите клиенти и да правят успешни продажби в нарастващ мащаб? Носят ли стратегиите с фокус върху клиента възвращаемост?
- Изграждане на доверие и лоялност: по-голям акцент на клиентското преживяване; Промоциите: приятел или враг на брандовете?
- Как иновациите в технологии променят търговията на дребно?
- Как достигаме до поколението на милениълите?
- Прозрачност и устойчивост
- Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
- Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)
 
Аудитория: 
300+ участника
Позиция висш мениджмънт: (търговски, финансов директор), среден мениджмънт, бранд мениджъри, собственици, съдружник, CEO (изпълнителен директор, управител)
Тип на организацията: производители, търговска верига, търговия и дистрибуция, изследователски агенции; браншови организации/фондации, софтуерни компании, финансови и банкови услуги, консултанска дейност, оборудване

Кога и къде: 30 Октомври, 2018, София Ивент Център

Цена за ранна регистрация до 12 Октомври: 180 лв. без вкл. ДДС
Регистрация след 12 Октомври: 240 лв. без вкл. ДДС

Лектори

  • Мария Милашевич

    Мария Милашевич Анализатор проучване на пазари, Euromonitor International

    Мария Милашевич е анализатор проучване на пазари в Euromonitor International. Мария е придобила бакалавърска степен по бизнес мениджмънт от Университета във Вилнюс и магистърска степен по икономика от Университета "Микола Ромер". Мария работи като стратегически анализатор и следи ключовите тенденции за развитие в многобройните категории на бързооборотните стоки (FMCG).
  • Кристиан Вершюрен

    Кристиан Вершюрен Генерален директор, EuroCommerce

    Д-р Вершюрен е генерален директор на EuroCommerce от юли 2011 г. В тази си роля той се явява като говорител по проблемите на търговията на дребно и на едро. Като ръководител на екип от 20 професионалисти, съставляващи секретариата на EuroCommerce, той ръководи и координира основните комуникационни дейности на европейско ниво. Преди да се присъедини към EuroCommerce, Кристиан Вершюрен ръководи "Алианса за производство на картонени опаковки за напитки (АСE). Между 2000 и 2007г. той е бил генерален директор на "Глобалната федерация за изследвания в сферата на аграрната индустрия" (CropLife International). Преди това той е заемал различни ръководни и мениджърски позиции вFEDESA и COMISA - Европейската и глобална асоциация на ветеринарно-фармацевтичната индустрия (сега IFAH– Europe и IFAH). Д-р Вершюрен завършва докторат по ветеринарна медицина в Университета в Лиеж, Белгия и университета в Утрехт, Холандия. Също така е и практикуващ ветеринарен лекар - специалист по вътрешна медицина, която се занимава с диагностика и лечение на заболявания на домашни животни. Д-р Вершюрен е гост-лектор в HEC Paris, посланик на WWF Белгия, както и член на борда на неправителствената организация "Ветеринари без граници" и на Natagora - организация за опазване на природата.
  • Кейт Маер

    Кейт Маер Криейтив директор потребителско преживяване, Gensler

    Kate Maher is an Irish born, currently working as Creative Director Consumer Experience at Gensler, London.
    Kate’s passion for architecture & design began in 2000, working part-time at a Residential & Hospitality property development company in New Jersey, while completing her B.A. in Sports Marketing & International Business as a student-athlete at Sacred Heart University, ultimately going on to complete a Master in Architecture & Design, at NJIT.
    From 2010-2014, she returned to Europe to complete her professional practice license at the Royal Institute of Architects, Ireland. During this time, Kate specialized in the design management of retail and hospitality clients, in a fast paced dynamic design environment. Her clients included HMS Host, IHG-Intercontinental Hotel Group, Pernod Ricard, Starbucks, Ferragamo, Omega, the Tate Modern, Selfridges, and Asics.
    In 2014 she joined the adidas brand in Germany as Director of Retail Concepts, primarily working on the Originals Flagship concept, as well as leading the design for a new Sportswear Collective concept.In 2016, Kate was appointed the creative lead for all adidas retail concepts, with a focus on Flagships, working with the brands retail and global design teams to ensure that the legacy of adidas retail environment & experience is continued into the future.
    A strong advocate of the adidas brand belief "through sport, we have the power to change lives", Kate has translated her passion for basketball into coaching future leaders in Africa. Her coaching has expanded to lending her architecture skills towards volunteer work, designing Kivu International School & Sports Academy, Goma, DRC which opened in 2017, and is being used as a blueprint for a second campus in Lubumbashi DRC.
  • Иван Александров

    Иван Александров основател и управител, ebag.bg

    Иван Александров е основател и управител на онлайн супермаркета ebag.bg. Преди това е участвал в управлението на една от големите дигитални агенции, като по време на шестте си години в компанията успява да увеличи оборота и екипа на агенцията до над 10 пъти. През 2013 година заедно с партньори създава проекта Capt'n Social - платформа, която позволява на бизнесите сами да създават свои Facebook приложения. През лятото на 2014 година решава, че е време да реализира една своя мечта - създаването на онлайн супермаркет.
  • Силвия Павлова

    Силвия Павлова Управляващ партньор, Orenda Group LTD

    Силвия завършва международен бизнес в Американското Бизнес Училище в Париж през 2007, като половината от обучението си прекарва в САЩ, Мексико, Китай и Хонг Конг. През 2004 година печели най-престижното състезание за предприемачество в Мексико и по този начин успява да финансира голяма част от пътувания си до края на следването. Професионалната си кариера започва в европейската централа на Nestle Pet Care Purina, където става част от екипа отговарящ за логистиката и производственото планиране за всички 18 фабрики на територията на Европа. При завръщането си в България се присъединява към Global Management Team на една от най-големите български фирми за бързооборотни стоки, а през 2014-та година решава да създаде своя козметична марка "WoodenSpoon". Близо 4 години по-късно фирмата продава в над 30 държави, има 2 производствени лаборатории и 2 сертификата за био производство и 3 международни награди за качество. В свободното си време учи нутриционизъм, пише книги, води кулинарни и козметични работилници.

Партньори

KAUFLAND VISA GFK EUROMONITOR

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

  • Отдел Събития

    event@economedia.bg

    тел: 02/ 4615 451
  • За счетоводни въпроси

    krasimira.ganchina@economedia.bg

    тел: 02/ 4615 370