Retail in Detail 2018, 30 октомври, София Ивент Център
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето над десетгодишно съществуване, форумът се утвърди като една от най-значимите платформи за обмяна на ценен опит, данни и информация не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло. 

Традиционно форумът представя най-новите тенденции в световен мащаб и какво стои зад ключовите процеси и успешни компании от българския пазар.

Фокус в програмата тази година ще бъдат новите бизнес модели които изначално променят глобалната ритейл сцена и тяхното отражение както върху компаниите, така и върху клиентите. 

Основни акценти в програмата:
- Технологичните иновации и как те променят търговията на глобално ниво.
- Къде е българският пазар на картата на тази трансформация и готови ли са компаниите за промяната?
- Успешни български брандове на международни пазари – дълъг и труден ли е пътят на експанзията
- Персонализaцията при пазаруването – нарастващ тренд и как най ефективно да разберем какви са нуждите на клиента
- Изграждане на доверие и лоялност: по-голям акцент на клиентското преживяване; Промоциите: приятел или враг на брандовете
- Какво и как пазарува поколението на милениълите
- Еволюция на ритейл маркетинга – кои са новостите и работещите стратегии при дигиталния маркетинг 
 
Аудитория: 
300+ участника
Позиция висш мениджмънт: (търговски, финансов директор), среден мениджмънт, бранд мениджъри, собственици, съдружник, CEO (изпълнителен директор, управител)
Тип на организацията: производители, търговска верига, търговия и дистрибуция, изследователски агенции; браншови организации/фондации, софтуерни компании, финансови и банкови услуги, консултанска дейност, оборудване

Кога и къде: 30 Октомври, 2018, София Ивент Център

Мастър клас: Как маркетингът на преживяванията движи ритейла напред? /Experiential marketing masterclass/
 
Основните теми са:
- Какво е маркетинг на преживяванията?
- Предимствата за ритейла: влияние върху продажбите и лоялността
- Стратегии и тактики за провеждане на ефективни кампании
- Успешни примери от други пазари 

Водещи:
Геновева Андреева и Теодора Бунчева, 121 Agency

Продължителност: 1 час

Участници: до 30 човека 

*Мастър класът е част от конференцията и достъпът до него е безплатен. Местата са ограничени и затова предимство ще имат първите записали се.

Цена за ранна регистрация до 12 Октомври: 180 лв. без вкл. ДДС
Регистрация след 12 Октомври: 240 лв. без вкл. ДДС

Лектори

  • Кристиан Вершюрен

    Кристиан Вершюрен Генерален директор, EuroCommerce

    Д-р Вершюрен е генерален директор на EuroCommerce от юли 2011 г. В тази си роля той се явява като говорител по проблемите на търговията на дребно и на едро. Като ръководител на екип от 20 професионалисти, съставляващи секретариата на EuroCommerce, той ръководи и координира основните комуникационни дейности на европейско ниво. Преди да се присъедини към EuroCommerce, Кристиан Вершюрен ръководи "Алианса за производство на картонени опаковки за напитки (АСE). Между 2000 и 2007г. той е бил генерален директор на "Глобалната федерация за изследвания в сферата на аграрната индустрия" (CropLife International). Преди това той е заемал различни ръководни и мениджърски позиции вFEDESA и COMISA - Европейската и глобална асоциация на ветеринарно-фармацевтичната индустрия (сега IFAH– Europe и IFAH). Д-р Вершюрен завършва докторат по ветеринарна медицина в Университета в Лиеж, Белгия и университета в Утрехт, Холандия. Също така е и практикуващ ветеринарен лекар - специалист по вътрешна медицина, която се занимава с диагностика и лечение на заболявания на домашни животни. Д-р Вершюрен е гост-лектор в HEC Paris, посланик на WWF Белгия, както и член на борда на неправителствената организация "Ветеринари без граници" и на Natagora - организация за опазване на природата.
  • Кейт Маер

    Кейт Маер Криейтив директор потребителско преживяване, Gensler

    Kate Maher is an Irish born, currently working as Creative Director Consumer Experience at Gensler, London.
    Kate’s passion for architecture & design began in 2000, working part-time at a Residential & Hospitality property development company in New Jersey, while completing her B.A. in Sports Marketing & International Business as a student-athlete at Sacred Heart University, ultimately going on to complete a Master in Architecture & Design, at NJIT.
    From 2010-2014, she returned to Europe to complete her professional practice license at the Royal Institute of Architects, Ireland. During this time, Kate specialized in the design management of retail and hospitality clients, in a fast paced dynamic design environment. Her clients included HMS Host, IHG-Intercontinental Hotel Group, Pernod Ricard, Starbucks, Ferragamo, Omega, the Tate Modern, Selfridges, and Asics.
    In 2014 she joined the adidas brand in Germany as Director of Retail Concepts, primarily working on the Originals Flagship concept, as well as leading the design for a new Sportswear Collective concept.In 2016, Kate was appointed the creative lead for all adidas retail concepts, with a focus on Flagships, working with the brands retail and global design teams to ensure that the legacy of adidas retail environment & experience is continued into the future.
    A strong advocate of the adidas brand belief "through sport, we have the power to change lives", Kate has translated her passion for basketball into coaching future leaders in Africa. Her coaching has expanded to lending her architecture skills towards volunteer work, designing Kivu International School & Sports Academy, Goma, DRC which opened in 2017, and is being used as a blueprint for a second campus in Lubumbashi DRC.
  • Мария Милашевич

    Мария Милашевич aнализатор проучване на пазари, Euromonitor International

    Мария Милашевич е анализатор проучване на пазари в Euromonitor International. Мария е придобила бакалавърска степен по бизнес мениджмънт от Университета във Вилнюс и магистърска степен по икономика от Университета "Микола Ромер". Мария работи като стратегически анализатор и следи ключовите тенденции за развитие в многобройните категории на бързооборотните стоки (FMCG).
  • Д-р Робърт Кешкес

    Д-р Робърт Кешкес Global Insights Director, Advanced Solutions, GfK

  • Георги Малчев

    Георги Малчев управляващ съдружник, Xplora

    Георги Малчев има над 17 години опит в областта на маркетинга - стратегически, тактически и оперативен като управленски консултант, член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на компании в сектора на услугите и производството. Георги е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг. От създаването на агенцията преди 24 месеца агенцията е спечелила конкурси за дигитална агенция и още управлява дигиталния маркетинг на клиенти като Nestle, Coca Cola Hellenic, Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia и т.н. През последните 5 години Георги е говорител, модератор и панелист на Retail in Detail, както и на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет и в УНСС. Георги е член е на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016 г., презибран и през 2017 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години, както и на eVolution Awards.
  • Милена Драгийска-Денчева

    Милена Драгийска-Денчева главен изпълнителен директор, Лидл България

    Милена Драгийска-Денчева стартира работата си за Lidl през 2002 г. като регионален мениджър по продажбите за регионите на Щутгарт и Карлсруе в Германия. Продължава в централата в Некарсулм с работа по международни проекти за Lidl International. Оглавява българския клон на компанията от стартирането на дейността й в страната и води самото откриване на оперативна работа на 25.11.2010 г. досега. Завършила право в Софийския университет. Притежава магистърска степен по право LL.M от университета в Тюбинген, Германия и MBA диплома по международен маркетинг в Business School, Ройтлинген. Член на УС на Германо-Българската Индустриална и Търговска Камара от 2013г. През 2015 г. получава членство в Съвета на жените в бизнеса в България, както и членство в УС на Сдружението за модерна търговия. В 2 от най-популярните годишни класации на най-влиятелните жени в бизнеса в България, заема 32-ро място в класацията на в. Капитал за 2012 г. и е в Топ 20 на списание Forbes за 2015 г.
  • Стела Първанова

    Стела Първанова Директор дирекция "Търговия и маркетинг" и член на Управителния съвет, Kaufland България

    Стела Първанова е част от екипа на Kaufland България от стъпването на компанията на българския пазар. От август 2016 г. поема позицията на търговски директор и става част от Управителния съвет, а преди това преминава през различни ръководни длъжности в дирекция "Търговия и маркетинг". Преди присъединяването си към екипа на ритейлъра  е заемала позицията country manager за различни пазари в Procter&Gamble и L’Oreal. Завършила е "Икономика и управление на индустрията".
  • Андрей Петров

    Андрей Петров председател на борда на управителите, dm България

    Андрей Петров оглявява управителния съвет на "dm България". Той е част от ръководния екип на компанията още от нейното откриването на българския пазар през 2008 г., като отговаря за ресор "Експанзия" и оглавява съвместно с Евелина Великова отдел "Продажби". Преди да се присъедини към дрогерийната верига, е работил в експанзионните отдели на "Лидл България" и "Плюс България търговия". Има MBA от Висшето училище по техника и икономика в Берлин, Германия. Завършва магистърска степен по финанси във Великотърновски университет "Св. Св. Кирил и Методий" и бакалавърска степен по бизнес администрация и мениджмънт в Русенския университет. 
  • Иван Стоев

    Иван Стоев директор маркетинг, Престиж 96 АД

    Иван Стоев се занимава с маркетинг и продажби от над 17 години, като е натрупал своя опит в компании лидери на пазара като Кока Кола ХБК, Глобул, Германос, Белла България и Сандоз. В Престиж е от края на 2015 година и отговаря за развитието на брандовете на компанията, разработване на маркетинговата стратегия, включваща комуникационната политика, развитие на нови продукти, промоционални и рекламни кампании и др. Има магистърска степен по "Макроикономика" от ПУ "Паисий Хилендарски", диплома по Стратегически Маркетинг от The Chartered Institute of Marketing UK, както и диплома по Стратегическо лидерство и мениджмънт от The Chartered Management Institute UK.
  • Стоян Тачев

    Стоян Тачев прокурист и ръководител "Проекти и процеси", Билла България

    Стоян Тачев работи в търговията на дребно от 13 години. Има опит на различни позиции в международни търговски вериги в България, Германия, Гърция, Румъния и Хърватска. В "БИЛЛА България" работи от септември 2008 година и се занимава с управление на проекти, стратегия и корпоративна отговорност. От септември 2013 година е прокурист на БИЛЛА България. Проектите, по които работи, са свързани с веригата на доставки, управление на отпадъците, корпоративен социален ангажимент и sustainability accounting. По негова идея бе разработен първият доклад по корпоративна отговорност на търговска верига в България, който бе публикуван през февруари 2016 година.
  • Йордан Матеев

    Йордан Матеев изпълнителен директор, Сдружение за модерна търговия

    Йордан Матеев е икономист с над 20 години опит като бизнес журналист в електронни и печатни медии. Той има магистърска степен със специалност Финанси в УНСС – София. Понастоящем Йордан е изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия от 2013 г.. Той е и  член на Настоятелството на Българската хранителна банка член на Настоятелството на Институт Отворено общество - София.
  • Константинос Товил

    Константинос Товил старши вицепрезидент, "Електронна търговия" | TBI Bank

    Костас има 16-годишен опит в банкирането на дребно с фокус върху потребителските финанси и карти за компании, опериращи успешно на няколко пазара в Югоизточна Европа. Започва кариерата си в Citibank, а през годините заема различни ръководни длъжности в EFG Eurobank за Румъния, България и Гърция. Притежава изключително богат опит в управлението на депозити, инвестиционни продукти и парични потоци. Има водеща роля в създаването и управлението на отдели "Лично банкиране" в две банки. Костас има магистърска степен по маркетинг и бизнес администрация от Middlesex University и бакалавърска степен по приложна химия от Kingston University. Той е и член на Кралското общество по химия в Обединеното кралство.
  • Елена Гелеменова

    Елена Гелеменова търговски директор, OLX, Shedd България

    Елена Гелеменова е Търговски директор на OLX и Shedd за България. Компанията е част от OLX Group – един от глобалните лидери в бизнеса с онлайн обяви. Елена е част от OLX вече две години години, като е отговорна за някои ключови проекти на компанията: разрастване и менажиране на Телесейлс екипа, развитие и монетизация на платформите и внедряване на важни продуктови промени. Преди да се присъедини към OLX, Елена е работила дълги години сайта за сравнение на цени pazaruvaj.bg, където придобива ценен опит в електронната търговия. Елена има бакалавърска степен по математика и информатика. Тя с радост приготвя различни домашни торти и печива, ръчно изработени картички, обича да пътува и да кара сноуборд.
  • Иван Александров

    Иван Александров основател и управител, ebag.bg

    Иван Александров е основател и управител на онлайн супермаркета ebag.bg. Преди това е участвал в управлението на една от големите дигитални агенции, като по време на шестте си години в компанията успява да увеличи оборота и екипа на агенцията до над 10 пъти. През 2013 година заедно с партньори създава проекта Capt'n Social - платформа, която позволява на бизнесите сами да създават свои Facebook приложения. През лятото на 2014 година решава, че е време да реализира една своя мечта - създаването на онлайн супермаркет.
  • Весела Калчишкова

    Весела Калчишкова Директор "Потребителски Панел", GfK България

    Весела Калчишкова има двадесет годишен опит в областта на мениджмънта и маркетинга. Професионалният й опит включва: агенции за маркетингови проучвания, Бранд и Маркетинг мениджмънт на водещи български и мултинационални компании. Носител е на титлата Бранд мениджър на годината за 2004г От 2015 година заема позицията Директор Потребителски панел в GfK България - институт за пазарни проучвания, предлагащ на своите клиенти пълен набор от маркетингови и социологически инструменти. Весела консултира водещи компании от бизнеса с бързооборотни стоки на базата на анализи за потреблението на домакинствата в България. Притежава магистърска степен в специалност "Маркетинг и Мениджмънт" от УНСС София.
  • Д-р Крисчън Сом

    Д-р Крисчън Сом старши мениджър ритейл сектор, WWF Швейцария

    Крисчън Сом е част от екипа на WWF от цели 15 години. За това време той е заемал различни позиции в организацията, чрез които придобива богат опит в оценката и оптимизирането на въздействието върху околната среда, разработването на стратегии и партньорства с корпоративния сектор. В момента г-н Сом ръководи процеса по изграждането на международен секторен подход към търговците на дребно. Още отговаря за съдържанието на трансформационните партньорства на WWF с едни от най-устойчивите ритейлъри в световен план, Coop Швейцария и Lidl Швейцария. Крисчън Сом е учил "Електроинженерство" в ETH Цюрих, завършил е магистър по "Зоология" и "Информационни технологии" в Цюрихския университет. По време на обучението си специализира в изграждането на модели и симулации в сферата на популационна генетика и популационна динамика. След като завършва, работи като разработчик на софтуер и мениджър на проекти в швейцарската консултантска компания Ernst Basler + Partner. От 2004 г. до 2010 г. Крисчън Сом създава инструменти и наръчници за наблюдение, оценка на въздействието и стратегия както за WWF Швейцария, така и за други WWF офиси. Отговарял е и за системата за управление на въздействието върху околната среда на WWF Швейцария. От 2011 до 2014 Крисчън Сом оглавява отдела "Климат и бизнес" във WWF Швейцария. От 2015 г. работи като старши мениджър ритейл сектор за организацията.
  • Яни Драгов

    Яни Драгов основател и главен изпълнителен директор, Смарт Органик

    Яни Драгов е собственик на най-голямата по оборот местна компания за производство, дистрибуция и търговия с био храни - "Смарт органик", с асортимент от над 1700 артикула в разнообразни продуктови категории и сегменти. През нея той държи и "Роо брандс", която произвежда суровите биодесерти Roobar, курабийките Kookie Cat и Курабийница, и енергийните топчета с растителни пробиотици Roobiotic. Под шапката на "Смарт органик" са и най-голямата верига био магазини в България - Зелен, снакинг марката Bett’r, суперхраните Dragon Superfoods и основните храни Био Класа. Компанията реализира износ на собствени продукти в близо 50 пазара. Яни Драгов влиза в нишата на биохраните през 2009 г., като първоначално внася и предлага продукти от Германия, а към производство се насочва две години по-късно. Предишният му професионален опит е от TBI Asset Management, където е бил портфолио мениджър.
  • Силвия Павлова

    Силвия Павлова Управляващ партньор, Orenda Group LTD

    Силвия завършва международен бизнес в Американското Бизнес Училище в Париж през 2007, като половината от обучението си прекарва в САЩ, Мексико, Китай и Хонг Конг. През 2004 година печели най-престижното състезание за предприемачество в Мексико и по този начин успява да финансира голяма част от пътувания си до края на следването. Професионалната си кариера започва в европейската централа на Nestle Pet Care Purina, където става част от екипа отговарящ за логистиката и производственото планиране за всички 18 фабрики на територията на Европа. При завръщането си в България се присъединява към Global Management Team на една от най-големите български фирми за бързооборотни стоки, а през 2014-та година решава да създаде своя козметична марка "WoodenSpoon". Близо 4 години по-късно фирмата продава в над 30 държави, има 2 производствени лаборатории и 2 сертификата за био производство и 3 международни награди за качество. В свободното си време учи нутриционизъм, пише книги, води кулинарни и козметични работилници.
  • Калина Халачева

    Калина Халачева управител, Корте Дилето

    Калина Халачева е управител на "Корте Дилето". Създадената през 2012 фирма е производител на премиум храни под марките Coppa della Maga, Acrobaleno и най-новата за здравословни бонбони nouri. Преди да създаде фирмата, Калина е работила в областта на застраховането. Завършила е "Бизнес администрация" в Германия и Executive MBA програма на London Business School и Columbia University, New York.
  • Венета Петкова

    Венета Петкова официален франчайз представител за България, The Body Shop

    Венета Петкова е завършила Международни Отношения в НБУ през 2000. Работила е в Европейски Институт през 2003 година. Работила е и в Атика Медия България на позицията експерт продажби през периода 2005 – 2007. От 2009 година е франчайз представител на Textura в България – Каталунски бранд за домашен текстил. От 2011 е франчайз представител на Imaginarium за България – магазин за образователни детски играчки. През 2015 става представител за Duka – шведки бранд за кухненски принадлежности. От тази година Венета Петкова е официален франчайз представител на английския бранд за натурална козметика The Body Shop.
  • Мая Марашлян

    Мая Марашлян aнтрополог и междукултурен медиатор, Head of Insight, BrandWorks, Publicis One

    Мая има над 15 годишен професионален опит, свързващ сферите на медиите, маркетинговите комуникации и проучванията. През 2006 г. постъпва в групата Publicis като специалист връзки с обществеността. В периода 2007 – 2017 развива звеното за медийни анализи в Publicis, което в статута си на Centre of Excellence for Social Listening, обслужва офиси на групата в различни пазари по света, за клиенти като Renault, P&G, PMI, Ferrero. През март 2017 г. поема длъжността Head of Insight в стратегическото звено на Publicis One - BrandWorks, на която позиция основно отговаря за задълбоченото познаване на потребителското поведение. Висшето си образование като междукултурен медиатор получава от римския университет La Sapienza, а в НБУ учи Културна и Социална Антропология. Голямата ѝ страст е опознаването на хората и затова често е извън офиса на теренни проучвания в различни точки на България.
  • Елена Тошева

    Елена Тошева управляващ директор, "Атера бизнес дивелъпмънт"

    Елена Тошева е управляващ директор на "Атера бизнес дивелъпмънт" - консултантска компания за стратегическо и оперативно управление на бизнеса, включително подкрепа при навлизане на нови пазари. Преди това, почти 18 години, работи за Metro Cash&Carry в България и Русия, последните четири от които е член на борда на директорите на компанията. Член е на "Съвета на жените в бизнеса в България". ​
  • Мартин Войнов

    Мартин Войнов мениджър дигитален маркетинг, Загорка

    Мартин Войнов – мениджър дигитален маркетинг в Heineken, преподавател в Softuni Digital и един от няколкото сертифицирани Google трейнъри в България. Занимава се с дигитален маркетинг от около 10 години, като е работил за някои от най-големите международни брандове – Samsung, Visa, BMW, Sandoz, Austrian Airlines и много други в различни компании. Дигитален маркетинг специалист в Initiative Media Club, Ръководител Реклама в Interactive Share и Дигитален медия директор в Media S. Мартин е учил маркетинг в НБУ, а хобитата му са най-разнообразни – музика, кино и различни видове спорт.
  • Мая Герасимова

    Мая Герасимова търговски и маркетинг директор, NUHEALTH Jsc

    Мая Герасимова има над 20 години опит в сферата на бързооборотните стоки, който е натрупала както в български, така и в международни компании. Започва работа в сферата на маркетинга и продажбите в "Българска роза – Севтополис", Казанлък. След това професионалният й път продължава през "Данон", "Нестле" и "Белла България". С екипа на "Белла България" става бранд мениджър на годината през 2005 г. и печели три поредни години награда EFFIE за ефективни кампании. Била е директор маркетинг и продажби в "Димитър Маджаров", както и маркетинг директор в "Девин" - единствената българска марка в категорията на бързооборотните стоки в ТОП 10 на престижната международна класация Superbrands за 2014 година. Към настоящия момент Мая Герасимова е търговски и маркетинг директор на "НУХЕЛТ" АД. Това е компанията, която произвежда българския здравословен снакс Rice UP! Миналата година брандът спечели три световни награди за иновации за уникално продуктово портфолио и златна статуетка на конкурса ФАРА за билборд кампанията на бранда "RICE UP! EAT SMART".
  • Димитър Димитров

    Димитър Димитров собственик и управител, Ardes.bg

    Димитър Димитров е прекарал цялата си досегашна кариера в собствената си компания. Той създава "Ардес" през 1996 г. във Варна като студент, като основната дейност тогава е продажба и сервиз на компютърни системи. Стартира сайта ardes.bg през 1999 г., който е един от първите за продажба на техника. Пет години по-късно създава и "Ардес Информационни Технологии", която е специализирана във внедряването на компютърни системи и платформи в бизнеса и дома. Завършва информационни технологии в "Технически университет Варна".
  • Мирослава Станева

    Мирослава Станева мениджър маркетинг и комуникации, Неделя

    Мирослава Станева е маркетинг мениджър на Неделя от ноември 2017 г. Тя е магистър по "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг" към НБУ, преди това завършила бакалавър "Връзки с обществеността", както и бакалавър "Визуални изкуства – Реклама" отново в НБУ. Мирослава Станева има 5-годишен опит в рекламния отдел на онлайн медия blitz.bg (2008-2013 г), а след това (2013-2017г.) се занимава активно с ПР и CSR като част от вътрешни ПР отдели - този на Аladin Foods (2013-2014) и Lidl България (2015-2017). Понастоящем Мирослава е Маркетинг мениджър на марките Gala Collezione и Meblik. Освен чрез стойностни кампании, тя вярва, че трябва да бъдем и личен пример чрез споделяне на добри практики и доброволчество. Мирослава е съосновател на Фондация "Има начин", а от пет години - един от "виновниците" за провеждането на благотворителна кампания в помощ на хората без дом "Изплети топлина".
  • Геновева Андреева и Теодора Бунчева

    Геновева Андреева и Теодора Бунчева управляващи партньори, 121 Agency

    Геновева Андреева и Теодора Бунчева са управляващи партньори в 121 Agency. Занимават се с комуникации повече от 10 години, като са работили за клиенти като P&G, Monedelez, L'Oreal, Carlsberg, Diageo, Samsung, Microsoft, Vivacom. През 2016 създават първата специализирана experiential marketing (маркетинг на преживяванията) агенция на българския пазар. Фокусът й е върху създаване на преживявания, които свързват потребителите с брандовете. Сред клиентите на 121 са водещи компании от бързооборотния, технологичния и автомобилния сектор.

Програма


РАБОТНА ПРОГРАМА

Модератор: Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora​


09:00 – 09:30 Регистрация и кафе

09:30 – 09:50 Търговията на дребно и едро във времена на промяна
Кристиан Вершюрен, генерален директор, EuroCommerce

09:50 – 10:10 Търговията на дребно в световен мащаб - нови концепции и промени в отговор на променящите се потребителски предпочитания
Мария Милашевич, aнализатор проучване на пазари, Euromonitor International

10:10 – 10:30 Бъдещето на ритейл сектора и ролята на технологиите
Д-р Робърт Кешкес
, Global Insights Director, Advanced Solutions, GfK

10:30 – 10:50 Only Actions Matter!
Стела Първанова, директор дирекция "Търговия и маркетинг" и член на управителния съвет, Кауфланд България

10:50 – 11:30 Дискусионен панел
Готова ли е бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето

Милена Драгийска-Денчева, главен изпълнителен директор, Лидл България
Андрей Петров, председател на борда на управителите, dm България
Стела Първанова, директор дирекция "Търговия и маркетинг" и член на управителния съвет, Кауфланд България
Стоян Тачев, прокурист и ръководител „Проекти и процеси“, Билла България

Модератор: Йордан Матеев, изпълнителен директор, Сдружение за модерна търговия

11:30 – 12:00 Кафе пауза 

12:00 - 12:20 Битката на марките
Весела Калчишкова, директор "Потребителски Панел", GfK България

12:20 – 12:40 eBag.bg - Смелост за растеж​ 
Иван Александров, основател и управител, ebag.bg

12:40 - 13:00 Understanding Bulgaria: Под повърхността на клишетата
Мая Марашлян, aнтрополог и междукултурен медиатор, Head of Insight, BrandWorks, Publicis One

13:00 – 14:00 Обяд

14:00 – 14:20 Как да преобразим потребителското изживяване
Кейт Маер, криейтив директор потребителско преживяване, Gensler

14:20 – 14:40 7 стъпки за успешен бизнес онлайн
Елена Гелеменова, търговски директор на OLX и Shedd за България

14:40 – 15:25 Дискусионен панел
Как да развием успешна експортна стратегия и да се фокусираме върху марката си​ 

Силвия Павлова, управляващ партньор, Orenda Group 
Калина Халачева, управител, Корте Дилето
Яни Драгов, основател и главен изпълнителен директор, Смарт Органик
Мая Герасимова, търговски и маркетинг директор, Nuhealth

Модератор: Елена Тошева, управляващ директор, Атера бизнес дивелъпмънт

15:25 - 15:45 Био храни - тенденции, особености и възможности на бързорастящата категория
Яни Драгов, основател и главен изпълнителен директор, Смарт Органик

15:45 - 16:05 e-Търговия – алтернативни разплащателни методи
Константинос Товил, старши вицепрезидент, електронна търговия, TBI Bank

16:05 - 16:25 Кафе пауза

16:25 - 16:45 Кои са клиентите millennials и какво наистина искат
Венета Петкова
, официален франчайз представител за България, The Body Shop

16:45 - 17:00 Устойчивост и прозрачност в ритейл сектора
Д-р Крисчън Сом, старши мениджър ритейл сектор, WWF Швейцария

17:00 – 17:40 Дискусионен панел
Дигитален маркетинг - защо е сложно да сме в крак с потребителите ни в днешно време. Какво да следите, какво работи и какво да тествате​

Мирослава Станева, маркетинг мениджър, Неделя
Иван Стоев, маркетинг директор, Prestige 96
Димитър Димитров, собственик и управител, Ardes.bg
Мартин Войнов, мениджър дигитален маркетинг, Загорка

Модератор: Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora​

17:40 - 17:45 Закриване

Мастър клас:
12:00 – 13:00 Как маркетингът на преживяванията движи ритейла напред?
Геновева Андреева и Теодора Бунчева, 121 Agency
 

Партньори

KAUFLAND VISA TBI OLX Philip Morris Bulgaria OmniChannel GFK EUROMONITOR Baristo Rice UP BTV

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

  • Отдел Събития

    event@economedia.bg

    тел: 02/ 4615 495
  • За счетоводни въпроси

    krasimira.ganchina@economedia.bg

    тел:02/ 4615 458