11 април, София Ивент Център
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Четвъртата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.
Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.
Годишната конференция  „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.

Аудитория:
Над 300 участника на ръководни позиции, изпълнителни директори и мениджъри в различни компании.
Търговия и онлайн търговия, маркетплейс платформи, ритейл компании, дистрибутори, бранд мениджъри, дигиталните иноватори, софтуер специалисти, ПР и рекламни специалисти, изследователски компании, компании  бизнес развитие, производители, специалисти финанси и банкови услуги, логистика.

Теми в програмата:
Какви са тенденциите в електронната търговия и кои са възможните нови бизнес модели
Електронната търговия и новият регламент на ЕС за геоблокирането
Как да постигнем най-доброто от физическите и електронни магазини
Как да превърнем разбирането и обратната връзка на потребителите в действителна визия за цифровото развитие на компанията
Тенденции при мобилните плащания
Технологии в търговията на дребно / Електронна търговия и изкуствен интелект
Иновации и ефективност в доставките и логистиката
Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар

Кога и къде
11 април 2019, София Ивент Център

Конференцията ще се проведе на български и английски език и ще има осигурен симултанен превод

Цена за регистрация: 240 лв. без ДДС 
 
*Достъпът до събитието е ограничен за лица под 18 години

Лектори

  • Джон Райън

    Джон Райън редактор, Retail Week, онлайн редактор www.MInd-mag.com, редактор за Европа, VMSD

    Джон Райън е журналист и анализатор по теми като ритейл дизайн, мърчандайзинг, стратегии и маркетинг за голяма гама списания. Като главен редактор на Retail Week, онлайн редактор на списанието за ритейл дизайн www.MInd-mag.com и редактор за Европа на VMSD, той пише за сектора от почти две десетилетия. Освен спорадичните му изяви в телевизията и радиото, той често се появява като говорител на конференции из цял свят.
    Също така е консултант за интериори на магазини, подготвя стратегии за търговия на дребно и профилиране на купувачи за компании, вариращи от Loblaws до Marks & Spencer, John Lewis до Sainsbury, L'Oreal, Tesco и Facebook, както и за шведския производител на оборудване за магазини Itab.
  • Луиза Никълс

    Луиза Никълс старши търговски мениджър, Home Online, John Lewis

    Луиза е стратегически и търговски лидер с богат опит в онлайн търговията и проектите на John Lewis, където започва след дипломирането си през 2003 г. В момента тя ръководи търговския екип на Home Online в johnlewis.com, където работи за растеж на продажбите и внедряване на промени. Нейната роля включва подготовка и прилагане на стратегическа и комерсиална насоченост на Home Online за поддържане на конкурентното предимство на бранда по отношение на съдържанието, асортимента и онлайн изживяването на клиентите.
    През последните няколко години Луиза успешна превежда екипите си през генерална смяна на платформата (2011) и последващото й подобряване (2016), внедряване и надграждане на вътрешните инструменти за търсене както и множество подобрения в други инструменти, нововъведения в начините на работа и производителността, а в последно време и преход към респонсив уебсайт (2018 г.).
  • Керето Гормсен

    Керето Гормсен политически секретар, EMOTA

    Керето Гормсен е политически секретар на Европейската омниченъл и онлайн търговската асоциация (ЕМОТА), която представлява организациите на електронните търговци от 22те страни членки на ЕС.
    Основните му задачи са свързани с представляването на членовете на ЕМОТА пред европейските институции и със застъпничество в подкрепа Единния дигитален пазар, чийто правила са насочени към качествена конкуренция и осигуряване на равнопоставеност между страните от ЕС за в полза на бизнеса и потребителите. Керето е работил преди това за Европейската комисия и има магистърска степен по Европейски политики от Колежа на Европа.
  • Анна Пелкин

    Анна Пелкин Ръководител на бизнес развитие, eBay Израел и нововъзникващи пазари в Европа и Африка

    Анна Пелкин е ръководител бизнес развитие на eBay заИзраел и нововъзникващи пазари в Европа и Африка. Анна и екипът й направиха революция в начина, по който eBay подпомага малките и средни предприятия, създавайки индивидуални решения, включително професионални обучения, аналитична и технологична помощ. Целта на Анна е да внесе тази революция в България и да предостави на българския бизнес възможностите на eBay за огромно разпространение от 179 милиона потенциални клиенти по целия свят. Образованието на Анна е в областта на инжинерните науки и икономиката с бакалавърска степен по Индустриално инженерство и управление от Израелския технологичен институт -  Технион.
  • Саймън Гил

    Саймън Гил Главен творчески директор, Isobar Global

    Като главен творчески директор, Саймън наблюдава творческите резултати на Isobar Великобритания. Саймън има повече от 20 години опит в челните редици на дигиталния маркетинг и докторска степен по мултимедия. Той има доказан опит в предоставянето на творчески решения за световни марки като Apple, Cathay Pacific, EON, Honda, Lloyds Bank, Mattel, Microsoft, Selfridges и Sony. Той е умел лидер в изграждането на печеливш, мултидисциплинарен екип, а работата му умело съчетава силата на марките с тази на технологиите, за да доведе изключително прецивяване и реални бизнес резултати.
     
  • Андрей Попеску

    Андрей Попеску Директор, eMAG България

    Андрей работи в eMAG от 2015 г. и само за 4 години успява да се издигне до длъжността Директор за България на един от най-големите онлайн ритейли в Централна и Източна Европа. Той се доказва като лидер, след като завършва програмата "Бъдещите 25" – уникален хъб за таланти, създаден от eMAG, за да намери най-ярките и обещаващи бъдещи мениджъри в компанията. Идвайки от поста Търговски директор на eMAG България, сега Андрей координира всички дейности у нас на позицията директор за страната. С богат опит, натрупан в една от четирите най-големи консултантски фирми в света, Андрей е високоценен специалист в областта на електронната търговия, продажбите, ценообразуването и човешкия капитал. Има директен принос за развитието на бизнеса на eMAG и увеличаване на продажбите и доходността чрез автоматичното ценообразуване. Андрей притежава магистърска степен по Напреднали изследвания в областта на финансите и магистърска степен по Бизнес администрация от Университета по мениджмънт в Маастрихт.
  • Марк Толенс

    Марк Толенс мениджър дигитални продукти, KLM

    Марк се присъединява към KLM през 2013 като мениджър електронно развитие и по-късно като ръкововител дигитален анализ. От 2017 той е дигитален продуктов мениджър и ръководи екипа по развитие на онлайн услуги при разработването на онлайн услуги за оптимално пътуване за техните клиенти. Марк отговаря за високия трафик и генерирането на приходи от уеб продукти на Air France и KLM. Той използва обратната връзка от клиентите в действителни визия за цифровото развитие на компаниите. Марк също е член на Комитета в Платформата да дигитален анализ, част от MOA - Център за маркетингови изводи, изследвания и анализи.
  • Ева Вучева

    Ева Вучева съосновател и CEO, Contento.tech

    Ева Вучева е диджитъл предприемач, в момента е съосновател и главен изпълнителен директор на Contento.tech, консултантска компания в областта на електронната търговия. Ева и нейният екип си проправя пътя към електронна търговия в България, като създава Fashion Days през 2011 г. Доскоро тя е била главен изпълнителен директор на Fashion Days Group, водещ моден онлайн магазин в Централна и Източна Европа.
  • Матеуш Гордън

    Матеуш Гордън директор дигитална трансформация, PwC, ЦИЕ

    Матеуш има над 12-годишен дигитален опит в мулти и omnichannel контекст в продажбите и маркетинга. Той винаги е определял връзките между нуждите на клиента и потребителите и функционалностите на ИТ инфраструктурата.
    Неговият стратегически поглед винаги е бил от жизненоважно значение в проектите за цифрова трансформация както за B2B, така и за B2C клиенти от различни индустрии. Матеуш има значителен опит в CRM, DMP, ERP, маркетинг автоматизация, RTB, рекламни сървъри, мониторинг на кампании, UX, дигитални разплащания, BIG DATA и уеб анализи.
     
  • Константинос Товил

    Константинос Товил старши вицепрезидент, Електронна търговия TBI Bank

    Костас има 16-годишен опит в банкирането на дребно с фокус върху потребителските финанси и карти за компании, опериращи успешно на няколко пазара в Югоизточна Европа. Започва кариерата си в Citibank, а през годините заема различни ръководни длъжности в EFG Eurobank за Румъния, България и Гърция. Притежава изключително богат опит в управлението на депозити, инвестиционни продукти и парични потоци. Има водеща роля в създаването и управлението на отдели "Лично банкиране" в две банки. Костас има магистърска степен по маркетинг и бизнес администрация от Middlesex University и бакалавърска степен по приложна химия от Kingston University. Той е и член на Кралското общество по химия в Обединеното кралство.
  • Даниел Дьодерлайн

    Даниел Дьодерлайн главен изпълнителен директор, Auka

    Даниел е предприемач с повече от 20 години опит в информационни технологии, медии, маркетинг и мобилни технологии. Той основава една от първите домейн и хостинг компании още на 7 годишна възраст. През 2010 година Даниел проектира и изгражда платформа за разплащания, а след това добавя и мобилни разплащания. Това е mCASH, по-късно известна като водещата, изцяло в облака, платформа за мобилни разплащания Auka. Auka е пионер на технологиите за мобилни разплащания в Скандинавските страни, първите, които пускат мобилни разплащания в Норвегия и първата в света компания за финансови услуги, която е 100% в публичен облак. Auka e Google Technology Partner и Даниел е член на Google Cloud Customer Advisory Board Auka e многократно награждавана, включително и като най-бързо развиващия се финтек в EMEA от Deloitte и европейска платформа за мобилни разплащания на годината от CFI Magazine. Даниел е чест гост на значимите банкови технологични форуми в Европа като Google Next, Paris fintech forum, Viva Tech и London Fintech Week.
  • Георги Малчев

    Георги Малчев Управляващ съдружник, Xplora


    Георги Малчев има над 17 години опит в областта на маркетинга - стратегически, тактически и оперативен като управленски консултант, член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на компании в сектора на услугите и производството. Георги е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг. От създаването на агенцията преди 24 месеца агенцията е спечелила конкурси за дигитална агенция и още управлява дигиталния маркетинг на клиенти като Nestle, Coca Cola Hellenic, Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia и т.н. През последните 5 години Георги е говорител, модератор и панелист на Retail in Detail, както и на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет и в УНСС. Георги е член е на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016 г., презибран и през 2017 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години, както и на eVolution Awards.
     
  • Елена Гелеменова

    Елена Гелеменова Търговски директор, OLX, България

    Елена Гелеменова е Търговски директор на OLX  за България. Компанията е част от OLX Group – един от глобалните лидери в бизнеса с онлайн обяви. Елена е част от OLX вече две години години, като е отговорна за някои ключови проекти на компанията: разрастване и менажиране на Телесейлс екипа, развитие и монетизация на платформите и внедряване на важни продуктови промени. Преди да се присъедини към OLX, Елена е работила дълги години сайта за сравнение на цени pazaruvaj.bg, където придобива ценен опит в електронната търговия. Елена има бакалавърска степен по математика и информатика. Тя с радост приготвя различни домашни торти и печива, ръчно изработени картички, обича да пътува и да кара сноуборд.
  • Радослав Крумов

    Радослав Крумов Търговски директор, Спиди АД

    Радослав Крумов е Търговски директор на Спиди и създател на Рапидо. Той има богат опит в куриерския бранш и в последните години бе движеща сила в развитието на Рапидо като доверен партньор на електронния бизнес в България. Има инженерно и икономическо образование.
  • Жулиета Мандажиева

    Жулиета Мандажиева съосновател на Адвокатско дружество "Точева и Мандажиева"

    Жулиета Мандажиева е съосновател на Адвокатско дружество "Точева и Мандажиева". Кариерата й започва през 2000 година във финансовата сфера, като постепенно се измества към финансовите технологии и дигиталната икономика. Тя консултира компании, в основата на чийто бизнес са онлайн посредниците (платформите) – в областта на логистиката, финансовите и инвестиционни проучвания, електронната търговия, търговията с лекарства и други. В практиката си Жулиета се е занимавала задълбочено с комбинираното прилагане на правото на защита на потребителите, ePrivacy, GDPR, договорите за дистанционна продажба на финансови продукти и разплащанията в интернет. Тя следи отблизо тенденциите за преосмисляне на регулациите по отношение защитата на потребителите, чийто ефект следва да се усети по чувствително от 2019-2020. От 2017 година следва право на Комуникациите, медиите и технологиите в Университета Куийн Мери, Лондон.
  • Гуидо Зоболи

    Гуидо Зоболи съосновател и изпълнителен директор, Ausker

    Гуидо Зоболи е съосновател и изпълнителен директор на Ausker, италианска компания, продаваща кухненско оборудване онлайн от 2015 година с директен подход към клиента. След като завършва Маркетинг Мениджмънт в Университета Бокони през 2009, той влага творческия си подход и усилия в различни сфери, но много бързо разбира, че иска да бъде независим и да създаде нещо свое. Гуидо е геният зад първоначалната идея на Ausker и този, който въвлича другите двама съдружници Ерминия и Николо.
    Живеейки в Ланзароте, той прави всичко възможно да остави нещата около себе си в по-добра форма, отколкото ги е заварил. Вместо бюро, често работи на колене, вперил поглед към света не такъв какъвто е, а такъв какъвто би искал да бъде.
  • Анелия Петришка

    Анелия Петришка ръководител онлайн търговия, Хиполенд

    Анелия Петришка е ръководител звено онлайн търговия на веригата хипермаркети за детски играчки и стоки "Хиполенд". Заема тази позиция от 2013 г., а през 2017 г. е част от екипа, изпълнил редизайна на платформата. Занимава се с визуалната поддръжка на сайта и ръководи операциите му. Работила е в различни сфери на онлайн търговията и няколко компании от куриерския сектор. През електронния магазин, веригата "Хиполенд" реализира 7% от общите си продажби. През 2019 г. се очаква ръстът в този канал да бъде 20%, или над средния за интернет търговията в България. Асортиментът на детските хипермаркети включва над 20 хил. артикула, сред които и на водещи световни марки.
  • Любомир Тулев

    Любомир Тулев Главен ръководител операции по киберсигурност, AMATAS

    Любомир започва кариерата си като Инспектор в Сектор Киберпрестъпност към Главна Дирекция за Борба с Организираната Престъпност (ГДБОП). Ръководил е разследвания на компютърни престъпление и инциденти и е управлявал процеса на изследване на устройства, участвали в тях. За последните 7 години представлява контактно лице в България за компании и услуги като Facebook, Google, Skype. В AMATAS той е един от водещите експерти по киберсигурност и инструктор. Той се занимава активно с етично хакерство, тестване на сигурността, социално инженерство и фишинг симулации, както и киберразследвания -- част от услугите, предоставяни от AMATAS.
  • Ирина Лазова

    Ирина Лазова мениджър за България, Answear.bg

    Ирина Лазова е мениджър за България на Answear.bg: онлайн шопинг платформа, предлагаща различни марки и оперираща на 7 пазара в Централна и Източна Европа. Answear стъпи на българския пазар в края на 2018 г., а Ирина е отговорна за локалната маркетинг стратегия и управлява екип между България и Полша. Преди да се присъедини към Answear България Ирина има над 10 години опит в 360-маркетинг от страната на клиент и на агенции. Била е мениджър събития, PR, account и е отговаряла за маркетинг стратегията на University of Arts, London. Ирина има бакалавър по моден маркетинг от LCF (Londo College of Fashion) и PR от Софийския Университет. 
  • Ирена Иванова

    Ирена Иванова Международен агент обслужване на клиенти, Vivre

    Ирена Иванова е един от международните агенти за обслужване на клиенти на Vivre - най-големият онлайн търговец на дребно на мебели, домашно обзавеждане и аксесоари в Централна и Източна Европа, пуснат на пазара през април 2012 г. Регионите, в които се намира, включително България. Ирена е част от Vivre от 2017 г. и нейните основни задачи са международният анализ на данни, управлението на преводите и комуникацията с български клиенти. Има бакалавърска степен по история и текущ магистър по междукултурна комуникация.
  • Мирослава Станева

    Мирослава Станева маркетинг мениджър, Неделя

    Мирослава Станева е маркетинг мениджър на сладкарници "Неделя" от 2017 г. Има над 10 години опит в рекламния бранш, като 5-годишен опит като част от рекламния отдел на blitz.bg (2008-2013 г), а след това (2013-2017г.) се занимава активно с ПР и CSR като част от вътрешни ПР отдели - този на Аladin Foods (2013-2014) и Lidl България (2015-2017).Тя е магистър по "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг" към НБУ, преди това завършила бакалавър "Връзки с обществеността", както и бакалавър "Визуални изкуства – Реклама". Освен чрез стойностни кампании, тя вярва, че трябва да бъдем и личен пример чрез споделяне на добри практики и доброволчество. Мирослава е съосновател на Фондация "Има начин", а от шест години - един от "виновниците" за провеждането на благотворителна кампания в помощ на хората без дом "Изплети топлина".
  • Драгомир Драганов

    Драгомир Драганов специалист електронна търговия, baby.bg

    Драгомир работи и се развива в сферата на електронната търговия вече 6 години. Минал е през всички стъпала – call center, администриране на продукти и много други. В момента се занимава с изготвяне и имплементиране на маркетингови стратегии и автоматизации, както и оптимизиране на бизнес процеси.

Програма


ПРЕДВАРИТЕЛНА ПРОГРАМА

Модератори:
Ева Вучева, съосновател и CEO, Contento.tech
Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora​


09:00 – 09:30 Регистрация и кафе

09:30 – 09:50 Тенденции в електронната търговия и нови бизнес модели в дигиталната ера
Матеуш Гордън, директор дигитална трансформация, PwC, ЦИЕ

09:50 – 10:10 Отключване на електронната търговия в ЕСтенденции и перспективи
Керето Гормсен​, политически секретар, EMOTA

10:10 – 10:30 Подготовка на клиентското пътешествие: карта за онлайн купувача
Андрей Попеску, Директор, eMAG България

10:30 – 10:50 Защо физическите магазини все още имат значение - най-добрите магазини в Европа
Джон Райън, редактор, Retail Week, онлайн редактор www.MInd-mag.com, редактор за Европа, VMSD

10:50 – 11:10 Използване и приспособяване към бързо променящия се климат в ритейл сектора – физически магазини, онлайн търговия, потребителско преживяване
Луиза Никълс, старши търговски мениджър, Home Online, John Lewis

11:10 – 11:40 Кафе пауза и нетуъркинг

11:40 - 11:55  Комбиниране на пазарните проучвания, дигиталните анализи и данни за по-богато разбиране на клиентите на Air France-KLM
Марк Толенс, мениджър дигитални продукти, KLM

11:55 - 12:30 Тенденции в мобилните плащания
Всички искаме да продаваме повече – ето как. Възможностите и инструментите, които мобилните плащания създават и как ще променят начина, по който правим бизнес.
Даниел Дьодерлайн, главен изпълнителен директор, Auka
Привличане и качествено взаимодействие с клиентите за повишаване на продажбите
Константинос Товил, старши вицепрезидент, Електронна търговия TBI Bank

12:30 – 12:45 Доставки и логистика
Как и защо да продаваме в чужбина, и още нещо
Радослав Крумов, Търговски директор, Спиди АД

12:45 – 13:30 Обяд и нетуъркинг

13:30 – 13:50 Заглавие (ще бъде потвърдено)
Анна Пелкин, Ръководител на бизнес развитие, eBay Израел и нововъзникващи пазари в Европа и Африка

13:50- 14:10 Човечност с добавена стойност - 5 тенденции за достигане на нов потенциал за брандовете и търговските вериги
Саймън Гилглавен творчески директор, Isobar Global

14:10 - 14:25 Как да изградим успешен търговски екип?
Елена Гелеменова, Търговски директор, OLX, България

14:25 - 14:40 Стратегии в електронната търговия как да избегнем посредниците и да продаваме директно на потребителите (анализ от Ausker)
Гуидо Зоболи, съосновател и изпълнителен директор, Ausker

14:40 – 14:55 Последни тенденции в макретинга за електронна търговия
Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora
Мирослава Станева, маркетинг мениджър, Неделя 

14:55- 15:15 Кафе пауза и нетуъркинг

15:15- 15:30 Киберсигурност
В отговор на притесненията по отношения на сигурността в модерния свят на електронна търговия
Любомир Тулевглавен ръководител операции по киберсигурност​, AMATAS

15:30 - 15:50 Право и електронна търговия
Как „Новата сделка“ ще промени електронната търговия в ЕС?​
Жулиета Мандажиева,
 съосновател на Адвокатско дружество "Точева и Мандажиева"

15:50– 16:20 Дускусионен панел
Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар 
Ирена Иванова, международен агент обслужване на клиенти, Vivre
Анелия Петришка, ръководител онлайн търговия, Хиполенд
Драгомир Драганов, партньор, baby.bg

Модератор: Ирина Лазова, Answear.bg

 

Партньори

ebay Auka Isobar TBI Bank Speedy PMI Tocheva and Mandazhieva OLX DHL Rice up SoftUni

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.