Strategies for Ecommerce Success, 11 април, София Ивент Център
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Четвъртата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.
Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.
Годишната конференция  „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.

Теми в програмата:
Какви са тенденциите в електронната търговия и кои са възможните нови бизнес модели
Електронната търговия и новият регламент на ЕС за геоблокирането
Как да постигнем най-доброто от физическите и електронни магазини
Как да превърнем разбирането и обратната връзка на потребителите в действителна визия за цифровото развитие на компанията
Дигитални трансформации
Тенденции при мобилните плащания
Технологии в търговията на дребно / Електронна търговия и изкуствен интелект
Иновации и ефективност в доставките и логистиката
Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар

Кога и къде
11 април 2019, София Ивент Център

Цена за ранна регистрация (до 22 март): 180 лв. без ДДС
Регистрация след 22 март: 240 лв. без ДДС 

Лектори

  • Джон Райън

    Джон Райън редактор, Retail Week, онлайн редактор www.MInd-mag.com, редактор за Европа, VMSD

    Джон Райън е журналист и анализатор по теми като ритейл дизайн, мърчандайзинг, стратегии и маркетинг за голяма гама списания. Като главен редактор на Retail Week, онлайн редактор на списанието за ритейл дизайн www.MInd-mag.com и редактор за Европа на VMSD, той пише за сектора от почти две десетилетия. Освен спорадичните му изяви в телевизията и радиото, той често се появява като говорител на конференции из цял свят.
    Също така е консултант за интериори на магазини, подготвя стратегии за търговия на дребно и профилиране на купувачи за компании, вариращи от Loblaws до Marks & Spencer, John Lewis до Sainsbury, L'Oreal, Tesco и Facebook, както и за шведския производител на оборудване за магазини Itab.
  • Луиза Никълс

    Луиза Никълс старши търговски мениджър, Home Online, John Lewis

    Луиза е стратегически и търговски лидер с богат опит в онлайн търговията и проектите на John Lewis, където започва след дипломирането си през 2003 г. В момента тя ръководи търговския екип на Home Online в johnlewis.com, където работи за растеж на продажбите и внедряване на промени. Нейната роля включва подготовка и прилагане на стратегическа и комерсиална насоченост на Home Online за поддържане на конкурентното предимство на бранда по отношение на съдържанието, асортимента и онлайн изживяването на клиентите.
    През последните няколко години Луиза успешна превежда екипите си през генерална смяна на платформата (2011) и последващото й подобряване (2016), внедряване и надграждане на вътрешните инструменти за търсене както и множество подобрения в други инструменти, нововъведения в начините на работа и производителността, а в последно време и преход към респонсив уебсайт (2018 г.).
  • Йонут Гросу

    Йонут Гросу бивш дигитален мениджър и ръководител електронна търговия, AUCHAN ROMANIA

    Йонут Гросу е един от най-опитните професионалисти в сферата на електронната търговия в Румъния. След 8 години на ръководни позиции в модния бизнес, той създава Fashion Days заедно с група швейцарски инвеститори през 2009. Оттогава е консултирал и ръководил няколко фирми за електронна търговия като Elefant.ro, Vivre.ro, Fundeal.ro, Service-return.com, както и други проекти от Белгия, Китай, Русия и Великобритания. Спорадично се включва като консултант по електронна търговия за GLG и McKinsey. От 2011 Йонут е доживотен член на световната класация Кой Кой е в електронната търговия. През 2017 е номиниран в класация на Международната младежка камара за топ 10 изключителни млади професионалисти в Румъния в секцията за Икономика и Предприемачество. Той е и носител на сертификат за дигитална трансформация на Европейския институт за управление на електронната търговия (EICOM) с най-високо отличие.  През последните няколко години Йонут ръководи департамента за Дигитални технологии и Електронна търговия на Auchan Retail Румъния, развивайки внедряването на омниканална стратегия на компанията.
  • Мауриц Брухинк

    Мауриц Брухинк Генерален секретар, EMOTA

    През април 2015 г. Мауриц Бругинк е назначен за генерален секретар на ЕМОТА, Европейската многоканална и онлайн търговска асоциация. Неговата основна задача е да представлява интересите на сектора пред политиците на европейско равнище и в държавите-членки. Мауриц има 25 годишен опит на различни позиции в областта на международното застъпничество, политическите въпроси и управлението на търговски асоциации. Той е член на Стратегическия комитет на EURid, управител на .eu регистъра, член на борда на европейската асоциация на търговците на дребно EuroCommerce и представлява ЕМОТА в няколко експертни групи на Европейската комисия. Мауриц има диплома по международно търговско право на Университета в Лайден, Холандия и говори 5 езика.
  • Шай Тайеб

    Шай Тайеб Ръководител на бизнес отделa на eBay Израел и нововъзникващите пазари в Европа и Африка

    Шай Тайеб ръководи бизнес дейността на eBay в Израел и в няколко страни в Европа и Африка. Отговорностите на г-н Тайеб включват управление на клиенти, операции, бизнес развитие и маркетинг. Неговият отдел подпомага бизнеса при продажбата на продуктите им на платформата на eBay и също така е отговорен за набирането на нови фирми, разработване на маркетингови инструменти за клиентите и грижа за купувачите на eBay, чрез въвеждане на по-подходящи и интересни оферти от търговци по света. Шай Таеб, на 38 г., е част от екипа на eBay от 8 години. Има бакалавърска степен по бизнес управление и магистърска степен от Университета Монаш в Австралия, със специализация международнно бизнес управление. Завършил е университета Бокони в Милано и стартира със стаж в медийна компания, извършвайки маркетингови проучвания. По-късно започва да работи за PayPal в Дъблин в центъра за обслужване на клиенти от Израел и различни страни в Европа. След това се връща в Израел и започва работа като мениджър клиенти на eBay. Година по-късно той ръководи целия екип за управление на клиенти и бизнес развитие. Заедно с бившия си мениджър, Шай е в основата на започването на бизнес дейността на eBay в Израел. Шай владее английски, иврит и френски
  • Ева Вучева

    Ева Вучева съосновател и CEO, Contento.tech

    Ева Вучева е диджитъл предприемач, в момента е съосновател и главен изпълнителен директор на Contento.tech, консултантска компания в областта на електронната търговия. Ева и нейният екип си проправя пътя към електронна търговия в България, като създава Fashion Days през 2011 г. Доскоро тя е била главен изпълнителен директор на Fashion Days Group, водещ моден онлайн магазин в Централна и Източна Европа.
  • Матеуш Гордън

    Матеуш Гордън директор дигитална трансформация, PwC, ЦИЕ

    Матеуш има над 12-годишен дигитален опит в мулти и omnichannel контекст в продажбите и маркетинга. Той винаги е определял връзките между нуждите на клиента и потребителите и функционалностите на ИТ инфраструктурата.
    Неговият стратегически поглед винаги е бил от жизненоважно значение в проектите за цифрова трансформация както за B2B, така и за B2C клиенти от различни индустрии. Матеуш има значителен опит в CRM, DMP, ERP, маркетинг автоматизация, RTB, рекламни сървъри, мониторинг на кампании, UX, дигитални разплащания, BIG DATA и уеб анализи.
     
  • Константинос Товил

    Константинос Товил старши вицепрезидент, Електронна търговия TBI Bank

    Костас има 16-годишен опит в банкирането на дребно с фокус върху потребителските финанси и карти за компании, опериращи успешно на няколко пазара в Югоизточна Европа. Започва кариерата си в Citibank, а през годините заема различни ръководни длъжности в EFG Eurobank за Румъния, България и Гърция. Притежава изключително богат опит в управлението на депозити, инвестиционни продукти и парични потоци. Има водеща роля в създаването и управлението на отдели "Лично банкиране" в две банки. Костас има магистърска степен по маркетинг и бизнес администрация от Middlesex University и бакалавърска степен по приложна химия от Kingston University. Той е и член на Кралското общество по химия в Обединеното кралство.
  • Гуидо Зоболи

    Гуидо Зоболи съосновател и изпълнителен директор, Ausker

    Гуидо Зоболи е съосновател и изпълнителен директор на Ausker, италианска компания, продаваща кухненско оборудване онлайн от 2015 година с директен подход към клиента. След като завършва Маркетинг Мениджмънт в Университета Бокони през 2009, той влага творческия си подход и усилия в различни сфери, но много бързо разбира, че иска да бъде независим и да създаде нещо свое. Гуидо е геният зад първоначалната идея на Ausker и този, който въвлича другите двама съдружници Ерминия и Николо.
    Живеейки в Ланзароте, той прави всичко възможно да остави нещата около себе си в по-добра форма, отколкото ги е заварил. Вместо бюро, често работи на колене, вперил поглед към света не такъв какъвто е, а такъв какъвто би искал да бъде.
  • Георги Малчев

    Георги Малчев Управляващ съдружник, Xplora


    Георги Малчев има над 17 години опит в областта на маркетинга - стратегически, тактически и оперативен като управленски консултант, член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на компании в сектора на услугите и производството. Георги е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг. От създаването на агенцията преди 24 месеца агенцията е спечелила конкурси за дигитална агенция и още управлява дигиталния маркетинг на клиенти като Nestle, Coca Cola Hellenic, Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia и т.н. През последните 5 години Георги е говорител, модератор и панелист на Retail in Detail, както и на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет и в УНСС. Георги е член е на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016 г., презибран и през 2017 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години, както и на eVolution Awards.
     
  • Елена Гелеменова

    Елена Гелеменова Търговски директор, OLX, България

    Елена Гелеменова е Търговски директор на OLX  за България. Компанията е част от OLX Group – един от глобалните лидери в бизнеса с онлайн обяви. Елена е част от OLX вече две години години, като е отговорна за някои ключови проекти на компанията: разрастване и менажиране на Телесейлс екипа, развитие и монетизация на платформите и внедряване на важни продуктови промени. Преди да се присъедини към OLX, Елена е работила дълги години сайта за сравнение на цени pazaruvaj.bg, където придобива ценен опит в електронната търговия. Елена има бакалавърска степен по математика и информатика. Тя с радост приготвя различни домашни торти и печива, ръчно изработени картички, обича да пътува и да кара сноуборд.
  • Радослав Крумов

    Радослав Крумов Търговски директор, Спиди АД

    Радослав Крумов е Търговски директор на Спиди и създател на Рапидо. Той има богат опит в куриерския бранш и в последните години бе движеща сила в развитието на Рапидо като доверен партньор на електронния бизнес в България. Има инженерно и икономическо образование.
  • Жулиета Мандажиева

    Жулиета Мандажиева съосновател на Адвокатско дружество "Точева и Мандажиева"

    Жулиета Мандажиева е съосновател на Адвокатско дружество "Точева и Мандажиева". Кариерата й започва през 2000 година във финансовата сфера, като постепенно се измества към финансовите технологии и дигиталната икономика. Тя консултира компании, в основата на чийто бизнес са онлайн посредниците (платформите) – в областта на логистиката, финансовите и инвестиционни проучвания, електронната търговия, търговията с лекарства и други. В практиката си Жулиета се е занимавала задълбочено с комбинираното прилагане на правото на защита на потребителите, ePrivacy, GDPR, договорите за дистанционна продажба на финансови продукти и разплащанията в интернет. Тя следи отблизо тенденциите за преосмисляне на регулациите по отношение защитата на потребителите, чийто ефект следва да се усети по чувствително от 2019-2020. От 2017 година следва право на Комуникациите, медиите и технологиите в Университета Куийн Мери, Лондон.

Партньори

AUKA Isobar TBI bank Speedy Philip Morris Tocheva and Mandazhieva OLX Rice up

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

  • Отдел Събития

    event@economedia.bg

    тел: 02/ 4615 370
  • За счетоводни въпроси

    krasimira.ganchina@economedia.bg

    тел: 02/ 4615 458