Strategies for Ecommerce Success, 11 април, София Ивент Център
Регистрирайте се
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Разбрах

Събитието

Четвъртата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.
Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.
Годишната конференция  „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.

Аудитория:
Над 300 участника на ръководни позиции, изпълнителни директори и мениджъри в различни компании.
Търговия и онлайн търговия, маркетплейс платформи, ритейл компании, дистрибутори, бранд мениджъри, дигиталните иноватори, софтуер специалисти, ПР и рекламни специалисти, изследователски компании, компании  бизнес развитие, производители, специалисти финанси и банкови услуги, логистика.

Теми в програмата:
Какви са тенденциите в електронната търговия и кои са възможните нови бизнес модели
Електронната търговия и новият регламент на ЕС за геоблокирането
Как да постигнем най-доброто от физическите и електронни магазини
Как да превърнем разбирането и обратната връзка на потребителите в действителна визия за цифровото развитие на компанията
Тенденции при мобилните плащания
Технологии в търговията на дребно / Електронна търговия и изкуствен интелект
Иновации и ефективност в доставките и логистиката
Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар

Кога и къде
11 април 2019, София Ивент Център

Конференцията ще се проведе на български и английски език и ще има осигурен симултанен превод

Цена за регистрация: 240 лв. без ДДС 
 
*Достъпът до събитието е ограничен за лица под 18 години

Лектори

  • Джон Райън

    Джон Райън редактор, Retail Week, онлайн редактор www.MInd-mag.com, редактор за Европа, VMSD

    Джон Райън е журналист и анализатор по теми като ритейл дизайн, мърчандайзинг, стратегии и маркетинг за голяма гама списания. Като главен редактор на Retail Week, онлайн редактор на списанието за ритейл дизайн www.MInd-mag.com и редактор за Европа на VMSD, той пише за сектора от почти две десетилетия. Освен спорадичните му изяви в телевизията и радиото, той често се появява като говорител на конференции из цял свят.
    Също така е консултант за интериори на магазини, подготвя стратегии за търговия на дребно и профилиране на купувачи за компании, вариращи от Loblaws до Marks & Spencer, John Lewis до Sainsbury, L'Oreal, Tesco и Facebook, както и за шведския производител на оборудване за магазини Itab.
  • Луиза Никълс

    Луиза Никълс старши търговски мениджър, Home Online, John Lewis

    Луиза е стратегически и търговски лидер с богат опит в онлайн търговията и проектите на John Lewis, където започва след дипломирането си през 2003 г. В момента тя ръководи търговския екип на Home Online в johnlewis.com, където работи за растеж на продажбите и внедряване на промени. Нейната роля включва подготовка и прилагане на стратегическа и комерсиална насоченост на Home Online за поддържане на конкурентното предимство на бранда по отношение на съдържанието, асортимента и онлайн изживяването на клиентите.
    През последните няколко години Луиза успешна превежда екипите си през генерална смяна на платформата (2011) и последващото й подобряване (2016), внедряване и надграждане на вътрешните инструменти за търсене както и множество подобрения в други инструменти, нововъведения в начините на работа и производителността, а в последно време и преход към респонсив уебсайт (2018 г.).
  • Керето Гормсен

    Керето Гормсен политически секретар, EMOTA

    Керето Гормсен е политически секретар на Европейската омниченъл и онлайн търговската асоциация (ЕМОТА), която представлява организациите на електронните търговци от 22те страни членки на ЕС.
    Основните му задачи са свързани с представляването на членовете на ЕМОТА пред европейските институции и със застъпничество в подкрепа Единния дигитален пазар, чийто правила са насочени към качествена конкуренция и осигуряване на равнопоставеност между страните от ЕС за в полза на бизнеса и потребителите. Керето е работил преди това за Европейската комисия и има магистърска степен по Европейски политики от Колежа на Европа.
  • Анна Пелкин

    Анна Пелкин Ръководител на бизнес развитие, eBay Израел и нововъзникващи пазари в Европа и Африка

    Анна Пелкин е ръководител бизнес развитие на eBay заИзраел и нововъзникващи пазари в Европа и Африка. Анна и екипът й направиха революция в начина, по който eBay подпомага малките и средни предприятия, създавайки индивидуални решения, включително професионални обучения, аналитична и технологична помощ. Целта на Анна е да внесе тази революция в България и да предостави на българския бизнес възможностите на eBay за огромно разпространение от 179 милиона потенциални клиенти по целия свят. Образованието на Анна е в областта на инжинерните науки и икономиката с бакалавърска степен по Индустриално инженерство и управление от Израелския технологичен институт -  Технион.
  • Саймън Гил

    Саймън Гил Главен творчески директор, Isobar Global

    Като главен творчески директор, Саймън наблюдава творческите резултати на Isobar Великобритания. Саймън има повече от 20 години опит в челните редици на дигиталния маркетинг и докторска степен по мултимедия. Той има доказан опит в предоставянето на творчески решения за световни марки като Apple, Cathay Pacific, EON, Honda, Lloyds Bank, Mattel, Microsoft, Selfridges и Sony. Той е умел лидер в изграждането на печеливш, мултидисциплинарен екип, а работата му умело съчетава силата на марките с тази на технологиите, за да доведе изключително прецивяване и реални бизнес резултати.
     
  • Андрей Попеску

    Андрей Попеску Директор, eMAG България

    Андрей работи в eMAG от 2015 г. и само за 4 години успява да се издигне до длъжността Директор за България на един от най-големите онлайн ритейли в Централна и Източна Европа. Той се доказва като лидер, след като завършва програмата "Бъдещите 25" – уникален хъб за таланти, създаден от eMAG, за да намери най-ярките и обещаващи бъдещи мениджъри в компанията. Идвайки от поста Търговски директор на eMAG България, сега Андрей координира всички дейности у нас на позицията директор за страната. С богат опит, натрупан в една от четирите най-големи консултантски фирми в света, Андрей е високоценен специалист в областта на електронната търговия, продажбите, ценообразуването и човешкия капитал. Има директен принос за развитието на бизнеса на eMAG и увеличаване на продажбите и доходността чрез автоматичното ценообразуване. Андрей притежава магистърска степен по Напреднали изследвания в областта на финансите и магистърска степен по Бизнес администрация от Университета по мениджмънт в Маастрихт.
  • Марк Толенс

    Марк Толенс мениджър дигитални продукти, KLM

    Марк се присъединява към KLM през 2013 като мениджър електронно развитие и по-късно като ръкововител дигитален анализ. От 2017 той е дигитален продуктов мениджър и ръководи екипа по развитие на онлайн услуги при разработването на онлайн услуги за оптимално пътуване за техните клиенти. Марк отговаря за високия трафик и генерирането на приходи от уеб продукти на Air France и KLM. Той използва обратната връзка от клиентите в действителни визия за цифровото развитие на компаниите. Марк също е член на Комитета в Платформата да дигитален анализ, част от MOA - Център за маркетингови изводи, изследвания и анализи.
  • Ева Вучева

    Ева Вучева съосновател и CEO, Contento.tech

    Ева Вучева е диджитъл предприемач, в момента е съосновател и главен изпълнителен директор на Contento.tech, консултантска компания в областта на електронната търговия. Ева и нейният екип си проправя пътя към електронна търговия в България, като създава Fashion Days през 2011 г. Доскоро тя е била главен изпълнителен директор на Fashion Days Group, водещ моден онлайн магазин в Централна и Източна Европа.
  • Матеуш Гордън

    Матеуш Гордън директор дигитална трансформация, PwC, ЦИЕ

    Матеуш има над 12-годишен дигитален опит в мулти и omnichannel контекст в продажбите и маркетинга. Той винаги е определял връзките между нуждите на клиента и потребителите и функционалностите на ИТ инфраструктурата.
    Неговият стратегически поглед винаги е бил от жизненоважно значение в проектите за цифрова трансформация както за B2B, така и за B2C клиенти от различни индустрии. Матеуш има значителен опит в CRM, DMP, ERP, маркетинг автоматизация, RTB, рекламни сървъри, мониторинг на кампании, UX, дигитални разплащания, BIG DATA и уеб анализи.
     
  • Константинос Товил

    Константинос Товил старши вицепрезидент, Електронна търговия TBI Bank

    Костас има 16-годишен опит в банкирането на дребно с фокус върху потребителските финанси и карти за компании, опериращи успешно на няколко пазара в Югоизточна Европа. Започва кариерата си в Citibank, а през годините заема различни ръководни длъжности в EFG Eurobank за Румъния, България и Гърция. Притежава изключително богат опит в управлението на депозити, инвестиционни продукти и парични потоци. Има водеща роля в създаването и управлението на отдели "Лично банкиране" в две банки. Костас има магистърска степен по маркетинг и бизнес администрация от Middlesex University и бакалавърска степен по приложна химия от Kingston University. Той е и член на Кралското общество по химия в Обединеното кралство.
  • Даниел Дьодерлайн

    Даниел Дьодерлайн главен изпълнителен директор, Auka

    Даниел е предприемач с повече от 20 години опит в информационни технологии, медии, маркетинг и мобилни технологии. Той основава една от първите домейн и хостинг компании още на 7 годишна възраст. През 2010 година Даниел проектира и изгражда платформа за разплащания, а след това добавя и мобилни разплащания. Това е mCASH, по-късно известна като водещата, изцяло в облака, платформа за мобилни разплащания Auka. Auka е пионер на технологиите за мобилни разплащания в Скандинавските страни, първите, които пускат мобилни разплащания в Норвегия и първата в света компания за финансови услуги, която е 100% в публичен облак. Auka e Google Technology Partner и Даниел е член на Google Cloud Customer Advisory Board Auka e многократно награждавана, включително и като най-бързо развиващия се финтек в EMEA от Deloitte и европейска платформа за мобилни разплащания на годината от CFI Magazine. Даниел е чест гост на значимите банкови технологични форуми в Европа като Google Next, Paris fintech forum, Viva Tech и London Fintech Week.
  • Георги Малчев

    Георги Малчев Управляващ съдружник, Xplora


    Георги Малчев има над 17 години опит в областта на маркетинга - стратегически, тактически и оперативен като управленски консултант, член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на компании в сектора на услугите и производството. Георги е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг. От създаването на агенцията преди 24 месеца агенцията е спечелила конкурси за дигитална агенция и още управлява дигиталния маркетинг на клиенти като Nestle, Coca Cola Hellenic, Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia и т.н. През последните 5 години Георги е говорител, модератор и панелист на Retail in Detail, както и на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет и в УНСС. Георги е член е на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016 г., презибран и през 2017 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години, както и на eVolution Awards.
     
  • Елена Гелеменова

    Елена Гелеменова Търговски директор, OLX, България

    Елена Гелеменова е Търговски директор на OLX  за България. Компанията е част от OLX Group – един от глобалните лидери в бизнеса с онлайн обяви. Елена е част от OLX вече две години години, като е отговорна за някои ключови проекти на компанията: разрастване и менажиране на Телесейлс екипа, развитие и монетизация на платформите и внедряване на важни продуктови промени. Преди да се присъедини към OLX, Елена е работила дълги години сайта за сравнение на цени pazaruvaj.bg, където придобива ценен опит в електронната търговия. Елена има бакалавърска степен по математика и информатика. Тя с радост приготвя различни домашни торти и печива, ръчно изработени картички, обича да пътува и да кара сноуборд.
  • Радослав Крумов

    Радослав Крумов Търговски директор, Спиди АД

    Радослав Крумов е Търговски директор на Спиди и създател на Рапидо. Той има богат опит в куриерския бранш и в последните години бе движеща сила в развитието на Рапидо като доверен партньор на електронния бизнес в България. Има инженерно и икономическо образование.
  • Жулиета Мандажиева

    Жулиета Мандажиева съосновател на Адвокатско дружество "Точева и Мандажиева"

    Жулиета Мандажиева е съосновател на Адвокатско дружество "Точева и Мандажиева". Кариерата й започва през 2000 година във финансовата сфера, като постепенно се измества към финансовите технологии и дигиталната икономика. Тя консултира компании, в основата на чийто бизнес са онлайн посредниците (платформите) – в областта на логистиката, финансовите и инвестиционни проучвания, електронната търговия, търговията с лекарства и други. В практиката си Жулиета се е занимавала задълбочено с комбинираното прилагане на правото на защита на потребителите, ePrivacy, GDPR, договорите за дистанционна продажба на финансови продукти и разплащанията в интернет. Тя следи отблизо тенденциите за преосмисляне на регулациите по отношение защитата на потребителите, чийто ефект следва да се усети по чувствително от 2019-2020. От 2017 година следва право на Комуникациите, медиите и технологиите в Университета Куийн Мери, Лондон.
  • Гуидо Зоболи

    Гуидо Зоболи съосновател и изпълнителен директор, Ausker

    Гуидо Зоболи е съосновател и изпълнителен директор на Ausker, италианска компания, продаваща кухненско оборудване онлайн от 2015 година с директен подход към клиента. След като завършва Маркетинг Мениджмънт в Университета Бокони през 2009, той влага творческия си подход и усилия в различни сфери, но много бързо разбира, че иска да бъде независим и да създаде нещо свое. Гуидо е геният зад първоначалната идея на Ausker и този, който въвлича другите двама съдружници Ерминия и Николо.
    Живеейки в Ланзароте, той прави всичко възможно да остави нещата около себе си в по-добра форма, отколкото ги е заварил. Вместо бюро, често работи на колене, вперил поглед към света не такъв какъвто е, а такъв какъвто би искал да бъде.
  • Анелия Петришка

    Анелия Петришка ръководител онлайн търговия, Хиполенд

    Анелия Петришка е ръководител звено онлайн търговия на веригата хипермаркети за детски играчки и стоки "Хиполенд". Заема тази позиция от 2013 г., а през 2017 г. е част от екипа, изпълнил редизайна на платформата. Занимава се с визуалната поддръжка на сайта и ръководи операциите му. Работила е в различни сфери на онлайн търговията и няколко компании от куриерския сектор. През електронния магазин, веригата "Хиполенд" реализира 7% от общите си продажби. През 2019 г. се очаква ръстът в този канал да бъде 20%, или над средния за интернет търговията в България. Асортиментът на детските хипермаркети включва над 20 хил. артикула, сред които и на водещи световни марки.
  • Любомир Тулев

    Любомир Тулев Главен ръководител операции по киберсигурност, AMATAS

    Любомир започва кариерата си като Инспектор в Сектор Киберпрестъпност към Главна Дирекция за Борба с Организираната Престъпност (ГДБОП). Ръководил е разследвания на компютърни престъпление и инциденти и е управлявал процеса на изследване на устройства, участвали в тях. За последните 7 години представлява контактно лице в България за компании и услуги като Facebook, Google, Skype. В AMATAS той е един от водещите експерти по киберсигурност и инструктор. Той се занимава активно с етично хакерство, тестване на сигурността, социално инженерство и фишинг симулации, както и киберразследвания -- част от услугите, предоставяни от AMATAS.
  • Ирина Лазова

    Ирина Лазова мениджър за България, Answear.bg

    Ирина Лазова е мениджър за България на Answear.bg: онлайн шопинг платформа, предлагаща различни марки и оперираща на 7 пазара в Централна и Източна Европа. Answear стъпи на българския пазар в края на 2018 г., а Ирина е отговорна за локалната маркетинг стратегия и управлява екип между България и Полша. Преди да се присъедини към Answear България Ирина има над 10 години опит в 360-маркетинг от страната на клиент и на агенции. Била е мениджър събития, PR, account и е отговаряла за маркетинг стратегията на University of Arts, London. Ирина има бакалавър по моден маркетинг от LCF (Londo College of Fashion) и PR от Софийския Университет. 
  • Ирена Иванова

    Ирена Иванова Международен агент обслужване на клиенти, Vivre

    Ирена Иванова е един от международните агенти за обслужване на клиенти на Vivre - най-големият онлайн търговец на дребно на мебели, домашно обзавеждане и аксесоари в Централна и Източна Европа, пуснат на пазара през април 2012 г. Регионите, в които се намира, включително България. Ирена е част от Vivre от 2017 г. и нейните основни задачи са международният анализ на данни, управлението на преводите и комуникацията с български клиенти. Има бакалавърска степен по история и текущ магистър по междукултурна комуникация.
  • Мирослава Станева

    Мирослава Станева маркетинг мениджър, Неделя

    Мирослава Станева е маркетинг мениджър на сладкарници "Неделя" от 2017 г. Има над 10 години опит в рекламния бранш, като 5-годишен опит като част от рекламния отдел на blitz.bg (2008-2013 г), а след това (2013-2017г.) се занимава активно с ПР и CSR като част от вътрешни ПР отдели - този на Аladin Foods (2013-2014) и Lidl България (2015-2017).Тя е магистър по "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг" към НБУ, преди това завършила бакалавър "Връзки с обществеността", както и бакалавър "Визуални изкуства – Реклама". Освен чрез стойностни кампании, тя вярва, че трябва да бъдем и личен пример чрез споделяне на добри практики и доброволчество. Мирослава е съосновател на Фондация "Има начин", а от шест години - един от "виновниците" за провеждането на благотворителна кампания в помощ на хората без дом "Изплети топлина".
  • Драгомир Драганов

    Драгомир Драганов специалист електронна търговия, baby.bg

    Драгомир работи и се развива в сферата на електронната търговия вече 6 години. Минал е през всички стъпала – call center, администриране на продукти и много други. В момента се занимава с изготвяне и имплементиране на маркетингови стратегии и автоматизации, както и оптимизиране на бизнес процеси.

Програма


ПРЕДВАРИТЕЛНА ПРОГРАМА

Модератори:
Ева Вучева, съосновател и CEO, Contento.tech
Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora​


09:00 – 09:30 Регистрация и кафе

09:30 – 09:50 Тенденции в електронната търговия и нови бизнес модели в дигиталната ера
Матеуш Гордън, директор дигитална трансформация, PwC, ЦИЕ

09:50 – 10:10 Отключване на електронната търговия в ЕСтенденции и перспективи
Керето Гормсен​, политически секретар, EMOTA

10:10 – 10:30 Подготовка на клиентското пътешествие: карта за онлайн купувача
Андрей Попеску, Директор, eMAG България

10:30 – 10:50 Защо физическите магазини все още имат значение - най-добрите магазини в Европа
Джон Райън, редактор, Retail Week, онлайн редактор www.MInd-mag.com, редактор за Европа, VMSD

10:50 – 11:10 Използване и приспособяване към бързо променящия се климат в ритейл сектора – физически магазини, онлайн търговия, потребителско преживяване
Луиза Никълс, старши търговски мениджър, Home Online, John Lewis

11:10 – 11:40 Кафе пауза и нетуъркинг

11:40 - 11:55  Комбиниране на пазарните проучвания, дигиталните анализи и данни за по-богато разбиране на клиентите на Air France-KLM
Марк Толенс, мениджър дигитални продукти, KLM

11:55 - 12:30 Тенденции в мобилните плащания
Всички искаме да продаваме повече – ето как. Възможностите и инструментите, които мобилните плащания създават и как ще променят начина, по който правим бизнес.
Даниел Дьодерлайн, главен изпълнителен директор, Auka
Привличане и качествено взаимодействие с клиентите за повишаване на продажбите
Константинос Товил, старши вицепрезидент, Електронна търговия TBI Bank

12:30 – 12:45 Доставки и логистика
Как и защо да продаваме в чужбина, и още нещо
Радослав Крумов, Търговски директор, Спиди АД

12:45 – 13:30 Обяд и нетуъркинг

13:30 – 13:50 Заглавие (ще бъде потвърдено)
Анна Пелкин, Ръководител на бизнес развитие, eBay Израел и нововъзникващи пазари в Европа и Африка

13:50- 14:10 Човечност с добавена стойност - 5 тенденции за достигане на нов потенциал за брандовете и търговските вериги
Саймън Гилглавен творчески директор, Isobar Global

14:10 - 14:25 Как да изградим успешен търговски екип?
Елена Гелеменова, Търговски директор, OLX, България

14:25 - 14:40 Стратегии в електронната търговия как да избегнем посредниците и да продаваме директно на потребителите (анализ от Ausker)
Гуидо Зоболи, съосновател и изпълнителен директор, Ausker

14:40 – 14:55 Последни тенденции в макретинга за електронна търговия
Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora
Мирослава Станева, маркетинг мениджър, Неделя 

14:55- 15:15 Кафе пауза и нетуъркинг

15:15- 15:30 Киберсигурност
В отговор на притесненията по отношения на сигурността в модерния свят на електронна търговия
Любомир Тулевглавен ръководител операции по киберсигурност​, AMATAS

15:30 - 15:50 Право и електронна търговия
Как „Новата сделка“ ще промени електронната търговия в ЕС?​
Жулиета Мандажиева,
 съосновател на Адвокатско дружество "Точева и Мандажиева"

15:50– 16:20 Дускусионен панел
Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар 
Ирена Иванова, международен агент обслужване на клиенти, Vivre
Анелия Петришка, ръководител онлайн търговия, Хиполенд
Драгомир Драганов, партньор, baby.bg

Модератор: Ирина Лазова, Answear.bg

 

Партньори

ebay Auka Isobar TBI Bank Speedy PMI Tocheva and Mandazhieva OLX DHL Rice up SoftUni

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.